Přiznání

29 6 2
                                    

Pohled: SSSR

Zazvonil telefon.
Zvedl jsem se ze svého křesla a šel ho zvednout.

SSSR: Haló?
???: Dobrý den.
SSSR: Co chceš? Je zrovna kolem oběda ty svině.
???: Ale nic. Jenom se chci zeptat kolik ti ještě zbývá?
SSSR: Čeho?
???: Času.
SSSR: Jak o tom víš? A kdo k sakru vůbec jsi?
???: Neřeš to. Moc to asi nebude, že? Rok? Měsíc? Co by jste řekl na to, kdyby to bylo už jenom pár dní?
SSSR: Vyhrožuješ mi smrtí?
???: Dokážu zabíjet.
SSSR: Ale neříkej. A o koho šlo? Znám ten stát vůbec?
???: Ale samozřejmě. Moc dobře ten stát znáte. Nosila jméno Francie.
SSSR: ... Ty k*ndo! Přísahám, že tě zabiju!
???: Pokud-li já nezabiji dříve vás. Nebo vlastně... já vás přece zabít nemůžu. Naštěstí existuje stát, který to dokáže.
SSSR: Vím kdo jsi. A už i vím koho na mě chceš poslat.
???: Cože?
SSSR: Mnoho států mě zabít nemůže. To je pravda. Ale ty to říkáš... tak podivně. Většinu velkých států to naštve. Ty malé se neopovažují mi vyhrožovat, ale ty... Ty nejsi ani malý ani velký stát že? Ty jsi organizace. Organizace nedokážou státy zabít, takže logicky potřebují nějaký stát na špinavou práci. Že?
???: J-Já....
SSSR: Evropská Unie. Ty k*ndo! Já tě zabiju!

Zavěsila.

SSSR: Ta K*nda! Já jsem to věděl! Byla to ta svině!

ČSR: Sověte? Co se děje?

SSSR: Ta svině! Věděl jsem to! To ona zabila Francii!

ČSR: Kdo?

SSSR: Evropská Unie!

ČSR: Jak jsi to zjistil?

SSSR: Ta svině se mi právě přiznala!

ČSR: Co uděláme?

SSSR: V první řadě se o tom musí dozvědět Británie.

Pohled: 🇨🇿

Pomohla jsem Estonsku z vody.

🇪🇪: Jen počkej Rusko...
🇷🇺: Co to máš v ruce?
🇪🇪: Ale nic...

Ukázala ruku plnou bahna. Asi vím co s tím chce dělat.

🇪🇪: To je taková malá glajda, která brzo skončí na tvím ksichtu!
🇫🇮: Estonsko... já chápu, že tě Rusko naštval, ale nechceš to raději nechat být?
🇺🇦: No tvl... Finsko má dobrej nápad.

Všichni jsme se radši posadili, jenom Estonsko pořád stála u kraje.
Teď je to kdo z koho, Estonsko to sice může po Rusku hodit, ale ona stojí u kraje, což znamená, že jakmile Rusko nebo kdokoli udělá velký pohyb, tak Estonsko stratí rovnováhu a spadne zase do vody.

🇷🇺: Máme dvě možnosti. Buďto to po mě hodíš a spadneš do vody (zase), takže to skončí špatně pro oba. A nebo... si umyješ ruku od bahna v té vodě a zase se vklidu posadíš.
🇪🇪: Tak fajn... v klidu..

Hned potom co to dořekla tak po Rusku hodila to bahno.
Ten jí zase shodil do vody a potom si ten ksicht umyl.

🇪🇪: Hihihi. Pomsta byla sladká.

🇪🇦: Copak se stalo Rusáku? Nevypadáš moc dobře. Jenom mi neříkej, že ti někdo v týhle odporný řece vymáchal ksicht... ikdyž... vypadáš na to.
🇷🇺: Jdi se radši udávit.
🇪🇦: Tou vodkou? Nic odpornějšího jsem nikdy neviděl.
🇺🇦: JEŠTĚ SLOVO PROTI VODCE! OPOVAŽ SE!
🇪🇦: Vklidu. Mohli by jsme se hádat hodiny a hodiny o tom jakej chlast je nejlepší, ale je to zbytečné. Všichni, kdo jsou alespoň trochu inteligentní by určitě tvrdili, že je to víno. To je nad slunce jasné.

Ať se jde třeba zahrabat. Kokot. Nemůžu za to, že nemá chuťový buňky. Chudák, zřejmě se narodil bez nich.

🇨🇳: Nechceme se radši hnout z místa? Nebylo by na škodu vyrazit zase o kus dál.
🇷🇺: Tak dobře.

Tuhle část plavby byl Španělsko snad ten nejotravnější. Pořád za někým pluli a on řval "královský hrozen! Lepší víno nenajdeš!" A to ani nezmiňuju to, jak hrozně se muselo ostatním z jeho týmu pádlovat, protože on se rozhodl opustit svou pozici, vlízt dopředu a pořád něco vyřvávat. Takže tam pluli chvilku takový kolečka.
Kanada si vzal s sebou reprák. To nezní tak špatně. Jako první pustili nějakou britskou písničku. Kanada říkal, prej aby byl na ně jejich táta hrdý. Ta písnička se jmenuje něco jako "Rull Britania".
Potom mu reprák tak trochu sebrala Německo. Jsem zvědavá, co ona tam pustí. Jaký má asi ta p*ča hudební vkus? Ze začátku mi ten song něco připomínal, ale nevěděla jsem co. Teprve až se tam začalo zpívat, došlo mi co to vlastně pustila. "Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein." Kanada tu zrůdnost naštěstí vypl. Potom půjčil reprák Rusku. Myslím, že se mu ještě pořád snaží poděkovat, za to, že může být s Ukrajinou. A jako všichni, tak i já jsem tak nějak tušila co Rusko pustí. Samozřejmě že Hardbass. Někteří možná čekali něco jako "Katyusha" , ale ne. To se hodí spíš na tátu. Ten by možná vlastně nejradši pustil svou hymnu.

Pohled: 🇩🇪

🇩🇪: Jak tuhle p*čovinu může někdo poslouchat?
🇺🇸: To kdybych věděl... ovšem musím uznat, že lepší než ty tvoje německý šlágry.
🇩🇪: Ha ha. Fakt vtipný.

Pohled: 🇪🇺

O PÁR HODIN DŘÍVE

*hovor*

🇩🇪: Nepřijde mi to jako dobrý nápad.
🇪🇺: Je to skvělý nápad. Už zbývá jenom pár dní. Ty už ho jenom musíš přesvědčit.
🇩🇪: Myslíš si, že mě baví hrát na všechny, že se mi USA líbí? Už toho mám taky dost. Je to jenom egoistickej kokot! Věděla jsem, že až se tady objeví, začnou se dít věci podle plánu, ale tohle už je moc! Nejradši bych se na to vys*ala.
🇪🇺: Končíš? Opravdu? Teď chceš skončit? Když máme konečně šanci se zbavit dementa, kterej zabil tvýho tátu?
🇩🇪: Než sem USA přijel bylo všechno fajn. S Českem jsme byli kamarádky a jenom kvůli tomuhle pitomímu plánu se teď k ní musím chovat hnusně. Stejně to nechápu.
🇪🇺: Co zase nechápeš?
🇩🇪: Sama jsi říkala, že se Sovětský Svaz rozpadá. Nechápu proč prostě nepočkat aby se rozpadl.
🇪🇺: Má to dva důvody. Ten první je pomsta a ten druhej je to, že jsem to podělala.
🇩🇪: Co jsi podělala?
🇪🇺: Hodně debilní chybu. Jenom maličkost. Prostě jsem si toho nevšimla a on na to kvůli mě přišel.
🇩🇪: Kdo na co přišel?
🇪🇺: Ten po*ebanej komouš přišel na to, kdo je vrah Francie.
🇩🇪: Vždyť jí přece zabil on ne?
🇪🇺: Ne. Byla jsem to já.
🇩🇪: Cože?! Jak?! Proč sakra!?
🇪🇺: Vážně nevíš? Její vražda je potřeba k té jeho! Pochop, USA si myslí, že Francii zabil Sovětský Svaz. Když si to bude myslet, bude mít skvělý důvod aby ho zabil. Ovšem pokud-li Sovětský Svaz vytroubí do světa, že jsem to byla já, tak se USA proti nám obrátí. Takže potřebujeme jen jednu věc.
🇩🇪: Jakou? Zbraň?
🇪🇺: Tu už mám. Potřebujeme, abys toho Amíka vyprovokovala. Taky to budeme muset urychlit.

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat