Omlouvám se všem, že tahle kapitola nevyšla už včera, tak jak měla. (Byla jsem někdy v p*deli) (jo, zase)
Pohled: 🇩🇪
ČSR: Cos to provedla?!
🇩🇪: Ale nic. Ten ovladač už je v dobrých rukou Evropské Unie.
ČSR: Ty si copak myslíš, že s tím má Evropská Unie dobré úmysly?
🇩🇪: Samozřejmě. A teď.. dovol mi, abych to s tebou jednou pro vždy skoncovala.???: Ty zk*rvená p*čo!
Otočila jsem se. No ty vole. K*rva! Sovětský Svaz..
Chytil mě za krk a zvedl do vzduchu. Kopala jsem kolem sebe a snažila se rukama uvolnit jeho stisk, ale marně. Mohla jsem se snažit jakkoli, ale marně.
SSSR: Co uděláš teď?
🇩🇪: ...N-Nezabíjejte... mě
SSSR: Dej mi k tomu důvod ty mrcho.
🇩🇪: ....
SSSR: Myslím, že tě můžeme využít jako prostředek vyjednávání.SSSR: Rusko?
🇷🇺: Ano?
SSSR: Postarej se o to, aby byla tahle svině neozbrojená. Použijeme jí jako předmět vyjednávání.
🇷🇺: A co když druhá strana odmítne?
SSSR: Tak tu svini zabiju.
🇷🇺: Rozkaz.Pustil mě na zem. Z toho jak mě držel za krk jsem už ani nebyla schopna se bránit.
Rusák mi sebral všechny zbraně a svázal mi ruce za záda.
Pohled: SSSR
Jak jim jenom poslat zprávu? Vysílačku na ně napojit nedokážu a megafon nemáme.
SSSR: Slovensko?
🇸🇰: Emmm Ano pane?
SSSR: Co to děláš?
🇸🇰: Skládám vlaštovku abych poslal vzkaz Bělorusku.
SSSR: Skvěle. Vydrž, napíšu něco na papír a ty z toho potom poskládáš vlaštovku.Za chvíli jsem měl hotový vzkaz.
SSSR: Čti Slovensko.
🇸🇰:"Tak fajn, vy debilové. Máme Německo. Jestli něco zkusíte, je po ní. Takže jestli jí chcete zpátky, máme čtyři podmínky. První: Stáhnete se a necháte nás na pokoji. (Na vždy). Druhá: Evropská Unie a USA se vzdají a vyjdou s rukama nad hlavou. Chceme vidět bílou vlajku. Třetí: Zaplatíte všechny škody zpáchané na mém majetku a majetku Británie v podobě válečných reparací. A čtvrtá podmínka zní, že nám koupíte vodku."
SSSR: Dobře. Teď z toho poskládej vlaštovku.
🇸🇰: Tak jo... vydrž chvilku.......
...
🇸🇰: Hotovo. Tady je.
SSSR: Dobře. Sám to tam hodím.Pohled: 🇩🇪
🇩🇪: Evropská Unie si pro mě přijde. Nedovolí, aby se mi něco stalo.
🇷🇺: Tak to je škoda, protože bych se moc rád podíval jak chcípneš ty mrcho.
🇩🇪: Byl to její plán. Tohle všechno.
🇷🇺: Možná, že jo. Ale pokud si vzpomínám, tak ti Československo nabízela, že se k nám můžeš připojit. Takže je mi u p*dele čí to byl plán, ale ty ses ho chtěla účastnit.Pohled: SSSR
SSSR: Československo, budeš v pořádku. Tu dýku už jsem vytáhl. Byla naštěstí moc krátká na to, aby tě zabila, ale i přes to tady teď nemůžeš být.
ČSR: Proč ne?
SSSR: Nevěřím, že ta svině přistoupí na naše podmínky a ty nemůžeš bojovat. Takže se postarám o to, aby jsi byla v bezpečí.
Pohled: 🇪🇺
Tak kde je Německo?!
🇧🇻: Madam, máme vzkaz od nepřítele.
🇪🇺: Kde? To je jako ta vlaštovka? Nic tupějšího jsem v životě neviděla.Za chvíli jsem to měla přečtené. Potom jsem to dala přečíst USA.
🇺🇸: Co myslíš? Za Německo? Když se nevzdáme, tak ji zabijí.
🇪🇺: Není to jedno? Za její smrt mi tohle stojí. Došli jsme už tak daleko. Přísahala jsem, že toho šmejda zabiju. Takže se postarám o to, aby ten zk*rvenej komouš ještě dneska chcípnul.
🇺🇸: Vezmu si megafon a řeknu jim, že se nevzdáme. Teď když máme ten ovladač se dostaneme bezpečně na druhou stranu mostu.
🇪🇺: Dobře, ale tím megafonem to rozhlásím já osobně.
🇺🇸: Jak chceš.USA mi podal megafon a já si šla stoupnout k mostu.
🇪🇺: Rozhodli jsme.
...
..
🇪🇺: A to tak, že na ty vaše zk*rvený podmínky nepřistoupíme, vy s*áči. Ale jestli se chcete vzdát vy, dáme vám na rozmyšlenou deset minut.
Pohled: 🇷🇺
Německo měla celou dobu zavázané oči a v uších měla špunty, aby nic neslyšela.
Šel jsem k ní a odvážil jí oči. Po nějaké chvíli jsem jí vyndal i špunty z uší.
🇩🇪: Přijdou pro mě, že?
🇷🇺: Ne. Ti tvý "přátelé" nebo ani nevím jak je nazýváš se na tebe jak se říká vysrali.
🇩🇪: Cože?! Ty lžeš!
🇷🇺: Ne.Za chvíli přišel táta se srpem v ruce.
SSSR: Chcípneš jako tvůj náckovskej fotr ty svině. Málem jsi zabila Československo a pomohla jsi zmanipulovat USA.
🇩🇪: Neměla bych vstanout před válečným soudem?
SSSR: Ne. Válka už začala a ty jsi zajatec.Táta se napřáhl a jedním mocným úderem jí usekl hlavu. Ještě krátce předtím než se tak stalo stihla vykřiknout slovo "Ameriko!"
SSSR: Tak dobře. Všichni na své pozice!
Rychle jsem běžel do našeho tanku.
SSSR: Párty začíná. Naše výhoda je, že oni nás nevidí.
*vysílačka*
SSSR: Číno, zamiřte na druhý tank, který se chystá vjet na most. My si bereme ten první.
🇨🇳: Rozumím pane. Přepínám.SSSR: Ukrajino, vidíš toho prvního sráče, kterej se chystá přejet most?
🇺🇦: Jasně, vidím.
SSSR: Zamiř. Sestřelíme ho, aby jsme zaterasili průchod ostatním těžkým vozidlům.
🇺🇦: Rozkaz veliteli. Zamířemo.
SSSR: Pal.Zásah!
Hned po nás vystřelil tank Číny. Taky zasáhli.
SSSR: Tak fajn Rusko, pomalu se přesuň na pozici B.
🇷🇺: Provedu soudruhu veliteli.*vysílačka*
SSSR: Británie, Československo nemůže velet pěchotě. Vem si rychle vybavení a přesuň si na její pozici velitele pěchoty. Letadlům teď velí Kanada.
🇬🇧: Rozkaz.
🇨🇦: Rozumím pane. Přepínám.🇷🇺: Jsme na pozici B pane.
SSSR: Dobře. Česko, nabij! Ukrajino, zamiř na to dělostřelectvo nalevo!
🇺🇦🇨🇿: Rozkaz!
SSSR: Pal.Pohled: 🇸🇰
🇬🇧: Tak fajn hoši, pomalu se přesuneme, aby jsme je obklíčili.
🇸🇰: Ano pane.
🇬🇧: Posliš Slovensko, na co máš tu hokejku?
🇸🇰: Na co vy máte ten deštník? Očekáváte déšť?
🇬🇧: Ale... tohle není jen takový deštník.Británie oddělal tu část s tím samotným deštníkem.
🇸🇰: On je to meč?!
🇬🇧: A ne jen tak ledajaký! Tím mečem už se mi podařilo zabít pár sráčů. A dneska tím probodnu tu zk*rvenou hvězdnou dráhu! To se vsaď. A až se to stane, a my vyhrajeme, tak pozvu tvýho tátu na čaj. Sice si myslím, že si do něj nalije vodku a tak ten čaj zničí, ale to je teď asi jedno.