útok

24 5 5
                                    

Pohled: 🇷🇺

*hovor*

🇷🇺: Počkej.. nerozumím. Ty chceš abych přijel domů?
SSSR: Ano, přesně tak. Nebo vlastně... přímo domů ne, do podzemního bunkru.
🇷🇺: Proč?
SSSR: Někdo bombarduje náš dům. Musí to být stát, který vydírá Evropská Unie.
🇷🇺: VÁS BOMBARDUJOU?!
SSSR: Jo, přesně tak! A kde je USA?!
🇷🇺: Od kdy tě zajímá USA?!
SSSR: Evropská Unie ho zmanipulova smrtí Francie aby mě zabil.
🇷🇺: Nevím kde ten dement je, naposledy jsem ho viděl hrozně nasranýho.
SSSR: Tak to je zlý.
🇷🇺: Jo, pokusím se odtud dostat co nejrychleji domů.

*konec hovoru*

🇷🇺: Česko!
🇨🇿: Co je?!
🇷🇺: Máme problém a to k*rva much velkej problém!
🇨🇿: O co jde?
🇷🇺: Američan chce zabít tátu.
🇨🇿: To má být vtip? Já vím, že ho nenávidí-
🇷🇺: TOHLE NENÍ VTIP! JESTLI SE TO POJEBE BUDE VÁLKA! A CO HŮŘ? TEN DEMENT ZABIJE TÁTU!
🇨🇿: Takže to není vtip?
🇷🇺: Ne, to teda není!
🇨🇦: Nazdar, jenom... slyšel jsem vaší konverzaci... a...
🇷🇺: Co je Kanado?! Teď zrovna potřebujeme nutně vymyslet, jak se odsud dostat!
🇨🇦: To chci říct! Asi 100 metrů odtud je vojenská přehlídka. Takže odtamtud můžeme počořit nějaký auto, nebo cokoli jiného.
🇨🇿: To nezní zle.
🇷🇺: Tak fajn. Česko, jdi pro naše sourozence, ale hlavně, ... kde je Ukrajina?
🇨🇦: Vy jste neviděli ten vrtulník Evropské Unie? Ukrajina šla spolu s Amerikou a Německem.
🇷🇺: COŽE?!

Pohled: 🇬🇧

🇬🇧: Emmm Sověte? Jsi si jistý že se sem do tohohle bunkru nic nedostane?
SSSR: Samozřejmě.

ČSR: Hele, z pohledu radaru to nevypadá moc dobře.
🇬🇧: Jak jako nevypadá dobře?
ČSR: Další letadla. Ale tohle nejsou bombardéry. Jsou to normální letadla.

SSSR: Normální? Žádný problém! Československo, dál sleduj radar. Já a Británie ukážeme těm sráčům co umí dělostřelectvo.
🇬🇧: Protiútok?
SSSR: Jo. Copak sis myslel, že nemám dělostřelectvo?

Pohled: 🇪🇺

*hovor*

Pilot: Emmm. Madam?
🇪🇺: Ano?
Pilot: Podnikám útok dle rozkazu, ale nepřítel má velmi silné dělostřelectvo a kulomety. Nejsem si jist, jestli přes to dokážeme přeletět...
🇪🇺: A kvůli tomu mi voláte? Rozkazy snad znáte ne?

*konec hovoru*

🇺🇸: Dělostřelectvo? Takže ten čůrák je ve výborně opevněným bunkru a má ještě k tomu všemu dělostřelectvo a celý obranný mechanizmus?!
🇪🇺: Jo. Ukrajino, potřebujeme znát vše o tom bunkru.
🇺🇦: No... Otec mě tam moc nebral...
🇺🇸: Ukrajino.
🇺🇦: Ten bunkr má slabinu.
🇪🇺: A kde?
🇺🇦: Pravé křídlo. Když se to podaří, budou v pasti a odtamtud vede snadná cesta až do řídící místnosti, kde můžeme obranu vyřadit z provozu.
🇪🇺: Skvěle. Takže, Finsko, jestli chceš ještě spatřit Estonsko, živou... tak nahlas svým letadlům a bombardérům nový cíl.
🇫🇮: Mám vaše slovo, že Estonsko necháte být?
🇪🇺: Ano. Ale budeš muset spolupracovat.
🇫🇮: Dělám to kvůli ní. Dobře, velení letky předám-
🇪🇺: Předej ho Německu. Umí pilotovat letadlo.
🇺🇸: Záleží jaké. 
🇪🇺: Umí pilotovat Stuku.
🇺🇦: Stuka? Ale to je Německý letoun z druhé světové války, ne?
🇪🇺: Ano. Dobře, Ameriko, přestaneme u vašeho domu. Ještě by bylo dobré se pobavit o spolupráci s tvím otcem.
🇺🇸: Já chci zabít toho sráče!
🇪🇺: To můžeš, ale až bude zničenej ten pitomé bunkr!

Pohled: ČSR

🇬🇧: Další zásah!
SSSR: Dobře!

ČSR: Pánové?
🇬🇧: Co se děje?
ČSR: Bombardéry směřují na pravé křídlo! A podle radaru, přistává vrtulník u domu Británie.

SSSR: To bude USA a Evropská Unie. Británie, musíš tam. Bude tam Američan.
🇬🇧: Ale co vy tady?
SSSR: Ty letadla zvládneme.

ČSR: Sověte? Slyšíš to?

SSSR: Jo.
🇬🇧: Co to je?
SSSR: To je Stuka. Německý bombardér. Jde těžko sestřelit.
🇬🇧: A to znamená?
SSSR: Znamená to, že jsme solidně v prdeli!
🇬🇧: Co teď?
SSSR: Vedou odtud dvě podzemní cesty. Jedna končí asi 50 metrů před tvým domem a ta druhá vede do lesa, kousek od jednoho menšího bunkru.
🇬🇧: To je ten bunkr kousek od toho mostu?
SSSR: Jo, to je on.
🇬🇧: Dobře. Takže vy půjdete tam a já zpátky, do mého domu a pokusím se přesvědčit USA.
SSSR: Fajn.
🇬🇧: Sověte, jenom... kdyby se něco podělalo... má armáda, zbraně a mé veškeré válečné stroje ti budou k dispozici.
SSSR: Kdyby se to podělalo... čemuž já ani na vteřinu nevěřím, tak chci abys věděl, žes byl můj nejlepší přítel. Jak v životě, tak na bojišti.

Oba se objali, jako staří přátelé. Jakokdyby se už neměli nikdy sejít.

Rozešli jsme se, Británie šel doprava a já s Sovětem doleva.

SSSR: Vydrž Československo. Je tady ještě odbočka, která vede přímo do našeho domu. Ještě tam něco potřebuju.

Pohled: 🇷🇺

🇷🇺: Jak to vypadá?
🇨🇦: Dobře. Co vezmeme?
🇷🇺: Normáleně bych si vzal samozřejmě tank, ale potřebujeme tam být hlavně co nejrychlej, dřív než ten čůrák a ta zk*rvená hvězdná dráha někoho zabijou. Takže támhle to auto.
🇨🇿: Rozumím.
🇷🇺: Česko, dej mi tu airsoftku.
🇨🇿: Tady je.
🇷🇺: Tak... jdeme na to.

Vyšel jsem přímo tam a začal na ně mířit zbraní.

🇷🇺: Tak fajn. Vystupovat! Dělejte! Jo, je pravá! Potřebuju to auto!

Když si vystoupili, přiběhli Česko a Kanada a nastoupili jsme do auta.

🇨🇿: Řídím.
🇷🇺: Proč?
🇨🇿: Umím to líp než vy dva dohromady. Tak uhni.

Česko si sedla na místo řidiče. Jsem upřímě-

Dupla na plyn a začala řídit.

🇨🇦: Ty vole! To jak v rychle a zběsile!

Div, že jsme po cestě z toho auta nevypadli.

Pohled: 🇸🇰

Co se to sakra venku děje?

Mí ostatní sourozenci, co nejeli na ten výlet, jeli místo toho kamsi někam úplně do p*dele. Myslím, že na chatu.

Každopádně, já tady teď chilluju v našem starém domě, protože zdaleka všechny věci ještě nejsou přestěhovaný.

Ok... teď vážně... co je to tam za kouř? A to se mi zdá, nebo tam letadla shazujou bomby?
Je to tak východně od města.
Tak moment. Jediný obytný stavení východně od města je-... ... ...

No a do p*dele!

Něco se muselo hodně po*ebat! Sakra! Vždyť tam jsou ještě máma s tátou!

Dobře, možná, že mě od mala máma učí, že se mám vyhýbat nebezpečí, ale SRÁT NA TO!! JE TAM K*RVA MOJE RODINA!

Tak fajn. Přemýšlej. Co tě učil táta? Jasně!

Kamufláž, miny, granáty, náboje, vodka... a zbraň...
Jediný z čeho umím střílet je odstřelovací puška...

Šel jsem se podívat do skříně v garáži.

Tak tady je.

Rychle jsem to zbalil a napiplal si na ksicht takovou tu vojenskou zelenou barvu a přehodil přes sebe kamufláž.

Už jsem otevíral dveře a vykročil, ale v té chvíli jsem o něco zakopl.

Vstal jsem a podíval jsem se.

Ségřina hokejka?
Ani nevím proč, ale... něco mě napadlo.

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat