Pohled: 🇩🇪
*Timeskip*
VE STANU
🇩🇪: To je taková k*nda!
🇺🇸: Kdo zase?
🇩🇪: Estonsko. Ta p*ča a celá její za*raná komoušská rodina.
🇺🇸: Vklidu. Jo? Česko urážet nemusíš.
🇩🇪: Co ty na ní vidíš?
🇺🇸: Nic...
🇩🇪: Navíc patří mezi spratky toho čůráka.
🇺🇸: Myslíš Sovětský Svaz?
🇩🇪: Jo. Neznám většího debila.
🇺🇸: To souhlasím.
🇩🇪: Víš o tom, že usekl ruku Evropské unii?
🇺🇸: Co?!
🇩🇪: Jo.
🇺🇸: Já myslel, že to byla nějaká nešťastná náhoda...
🇩🇪: Ne, to nebyla. Když ho Unie obvinila z vraždy Francie, tak jí usekl ruku. Prý ji chtěl zabít. Tomu ovšem naštěstí zabránil tvůj táta.
🇺🇸: Páni. Tak moment. Říkala jsi z vraždy Francie?
🇩🇪: Jo. Byl to on. Tím si můžeš být jistej.
🇺🇸: Táta říkal, že to nebyla vražda.
🇩🇪: Byla to vražda. A spáchal jí Sovětský Svaz.
🇺🇸: Takže mi chceš říct, že Rusákův táta zabil mojí mámu?!
🇩🇪: Podívej se na to. Francie byla velmoc. Tvůj táta to logicky být nemohl. Můj táta byl už mrtvej. Táta Itálie taky a máma Japonska taky. Teď se podívej na Sovětský Svaz. Kdo jiný má sakra lepší prostředky na to zabít? Navíc se na těle Francie našli stopy po něčem ostrém. Hodně ostrém. Nemyslíš, že by to mohlo odpovídat tomu co Sovětský Svaz tak rád používá?
🇺🇸: Ježíši...Pohled: 🇨🇿
Ok... možná nebyl nejlepší nápad to říkat.
🇬🇷: Od kdy umíš hrát na kytaru?
🇷🇺: Na kytaru? Já?
🇵🇹: Jo.🇨🇿*šeptem*: Promiň...
🇷🇺: Ach... kde si můžu vůbec udělat večeři?
🇺🇦: Už je hotová. Snad ti ten šašlik bude chutnat.
🇷🇺: Díky Ukrajino.
🇺🇦: 8.50
🇷🇺: ??
🇺🇦: Euro.
🇷🇺: To ti za to mám platit?
🇺🇦: Noooo.... jo.
🇷🇺: To si to radši udělám sám.
🇺🇦: Ježíši, ne. Dělám si srandu. Je to tvoje.Rusko se posadil na prázdnou lavičku, dál od ostatních.
Pohled: 🇷🇺
Náhodou, je to docela dobrý. Ne lepší než od táty, ale je to dobrý.
🇦🇺: Co to máš za chálec?
🇷🇺: Šašlik.
🇦🇺: Cože? Je ti trochu debilně rozumět. Nebo jsem slyšel správně "šašlik"?
🇷🇺: Slyšel jsi dobře.
🇦🇺: Nebudu ti lhát. Zní to jako pořádná sračka.
🇷🇺: Jak myslíš. Teď mám otázku já. Otravuješ mě při jídle protože jsi prostě jenom slabomyslná opice, jako tvůj bratr USA, nebo mě prostě otravuješ, protože nemáš kamarády?
🇦🇺: Tak hele ty sráči, já narozdíl od tebe nemusím sedět sám.Usmál se a chystal se odejít.
🇷🇺: Takže ta první možnost?
🇦🇺: Co?
🇷🇺: No co? Odpověděl jsi mi na otázku. Tak se tak nerozčiluj.
🇦🇺: Ty svině!Položil jsem jídlo na tácek a postavil se přímo před něj.
🇷🇺: Říkal jsi něco?
🇦🇺: Jo, jestli jsi neslyšel, tak jsem říkal-Kanada mu zacpal pusu.
🇨🇦: Sakra uklidni si! Táta říkal, že zodpovídám za to, že se vám nic nestane. Tak se mi to pokus ulehčit a nemýchat se do zbytečnejch hádek s Ruskem!
Kanada má asi jako jedinej rozum.
*Timeskip*
Už jsem vypil nějakou tu vodku a je asi ideální čas jít spát.
Šel jsem si k lesu (jo, protože je tam studna s pitnou vodou.) vyčistit zuby. V takovýhle situaci bych možná i na vodu s*al a použil místo ní vodku, ale jelikož teď úplně všichni mí sourozenci, co jsou tady a měli původně v plánu chlastat něco jiného než vodku, tak protože jim Dánsko jaksi překazil jejich plány, tak budou chtít mojí vodku. Takže musím šetřit. Jo.
Prostě jsem si normálně čistil zuby, když najednou jsem zaslechl nějaké hlasy.
??: Notak... díval ses pořádně? Někdo tady může být...
???: Nemůže, věř mi.
??: Tak jo... ale slib mi, že se o nás nikdo nedozví.
???: Slibuju.Šel jsem trochu blíž, se podívat kdo to je. Ne, že bych špehoval, ale asi je budu chtít odehnat, protože se mi upřímě nechce poslouchat tyhle řeči, když si zrovna čistím zuby.
Tak wait...
🇷🇺: Ukrajino?
🇺🇦: *vyděšená k smrti*
🇷🇺: Kdo je to? To je... Kanada? Co tady sakra děláte?!
🇺🇦: No...
🇨🇦: Bavíme se o škole.
🇷🇺: Ukrajino běž od něj.
🇺🇦: Rusko? Ne. Co chceš dělat? Nechceš ho zmlátit, že ne?Přišel jsem blíž ke Kanadě.
🇷🇺: Nevím co jste tady dělali, ale rozhodně jste si nekecali o škole. Takže, ti dám varování. DRŽ. SE. OD. NÍ. DÁL. Pochopils?
🇨🇦: J-Jo...
🇺🇦: Ty seš fakt kretén Rusko.
🇷🇺: Ale notak...
🇺🇦: Rusko, skus se mi tak nesrat do života!
🇷🇺: Sakra Ukrajino! Nevíš snad že jeho bráchové jsou úplní imbecilové?!
🇺🇦: Jo fakt? Nepovídej!
🇷🇺: Snažím se tě jenom chránit!
🇺🇦: JENOMŽE TY NEJSI TÁTA! TAK SI NA NĚJ LASKAVĚ PŘESTAŇ UŽ KONEČNĚ HRÁT!
🇷🇺: ...
🇺🇦: A nebo víš co? Ty si na to vlastně ani nehraješ. Vy dva jste úplně stejní! On se taky dost často chová dementně! A ty taky!
🇷🇺: Ukrajino přestaň!
🇺🇦: Ne!
🇷🇺: Tátu do toho netahej!
🇺🇦: Proč ne?! Vždyť to kvůli jemu se na mě každej kouká jako na podělanou komunistku! Jenom kvůli týhle rodině! K*rva! Proč jsem sakra jeho dcera!Pohled: 🇪🇪
🇪🇪: Česko?
🇨🇿: No?
🇪🇪: Neviděla jsi někde Ukrajinu?
🇨🇿: Jasně. Támhle běží.Ukázala doprava. A měla pravdu. Ukrajina běžela právě přímo proti nám.
🇪🇪: Ukrajino? Co se stalo?
🇺🇦: Já... já... pohádali jsme se s Ruskem.
🇨🇿: Zase?
🇺🇦: Jo, ZASE.
🇪🇪: O co šlo tentokrát?
🇺🇦: Nechci se o tom bavit.
🇪🇪: Vklidu. Jsme rodina. Můžeš se nám svěřit.
🇺🇦: K*rva běžte s touhle rodinou už do p*dele!Pohled: 🇰🇿
A sakra. Je sice pravda, že se s Ruskem už několikrát pohádali, ale tohle jsem ještě neviděl.
🇰🇿: Ukrajino?
🇺🇦: Co je?! Co chceš?!
🇰🇿: No... j-já... chtěl jsem se zeptat... je něco špatně, n-nebo... co se děje?
🇺🇦: Špatně?! ŠPATNĚ JE JEDINĚ TO, ŽE JSEM V TÝHLE RODINĚ!Pohled: ČSR
ČSR: Sověte?
...
...
ČSR: Sověte? Kde jsi?
Nikdo se neozýval.
Šla jsem tak do našeho pokoje.
ČSR: Notak Sověte. Kde jsi-
Tak moment. Ne. Ne. To ne.
Na naší posteli ležel jeho kabát. Nechcete mi snad říct, že se.... ... ne. To ne. To není možné.ČSR: Sověte? Notak... Sověte?!
SSSR: Ano? Děje se něco?
Objala jsem ho.
ČSR: Bože... j-já se bála... ž-že...
SSSR: Že co?
ČSR: Neozýval ses a na posteli jsem našla tvojí uniformu. Takže jsem se bála, že si se...
SSSR: Že jsem se... rozpadl?
ČSR: *zakývala hlavou*
SSSR: Neboj jsem tady. Jenom jsem si zkoušel svou další uniformu.
ČSR: Nahnal jsi mi strach jako nikdy předtím.
SSSR: Neboj, vše je- *Vykřikl bolestí*
ČSR: Sověte? Co se děje? Notak?
Spadl na kolena.
Vím co se děje. T-Ty praskliny... ... rozšiřují se...