Pohled: SSSR
🇬🇧: Myslíš, že chce rozpoutat totální válku?
SSSR: To nevím, ale až se podaří přesvědčit tvého syna-
🇬🇧: Je to můj syn. Nedovolím, aby ta... ta.. jak tu svini budeme nazývat?
SSSR: Nevím...
🇬🇧: To je jedno. Prostě nedovolím, aby ta svině, jenž zřejmě uctívá radši ani nechci vyslovit co, nějak přesvědčila a dá se říct zmanipulovala mého syna. Jenom... Sověte... chci se jenom ujistit. USA tě opravdu dokáže zabít?
SSSR: Ano. Dřív jsem si myslel, že to dokáže jenom Třetí říše, ale... USA to dokáže taky.
🇬🇧: Musím mu zavolat. Musí okamžitě domů. Čím déle je tam s Německem, tím je to pro nás horší.
SSSR: Souhlasím.
🇬🇧: Kde je můj telefon? Aha, tady je...
..
..
..
SSSR: Británie?
🇬🇧: Nefunguje to. Někdo to musel přerušit.
ČSR: Můj telefon taky nefunguje!
SSSR: Ty máš telefon?
ČSR: Ano. Ty snad ne?
SSSR: No... já mám jenom ten stolní, zapojený kabelem ve zdi, v mé pracovně.
🇬🇧: Takový mám taky. Smůla, že se z něj nedá zavolat do normálního mobilu.
ČSR: Zajímalo by mě jakej parchant to přerušil.
🇬🇧: Opravdu nemáš ani tušení? Můžeš třikrát hádat, Československo.Pohled: 🇪🇺
*hovor*
🇪🇺: Podařilo se mi přerušit jejich spojení. Teď nemůžou volat z žádného telefonu, který není od nich vzdálený minimálně jeden kilometr. A co ty?
NATO: Já?
🇪🇺: Ano, ty. Naše dohoda snad platí ne? Já zablokuju telefony a ty-
NATO: Armádní vysílačku? Ano tu jsem zablokoval.
🇪🇺: Skvěle.
NATO: Avšak jenom u států, kteří jsou členy mé aliance. Ještěže o tom plánu neví Sovětský Svaz, protože jeho armádní vysílačku jaksi zablokovat nemůžu. Štěstí, že o tom neví, že?
🇪🇺: ...
NATO: Unie?
🇪🇺: ...
NATO: Unie? Co se děje?
🇪🇺: On o tom ví.
NATO: NO TO SI DĚLÁŠ P*DEL?!
🇪🇺: Vysvětlím to!
NATO: SAKRA! JESTLI NA TO PŘIJDE, COŽ POČÍTÁM, ŽE JO, TAK PŘIJDOU I NA TO, ŽE JSEM TI POMÁHAL!
🇪🇺: Nebreč jo! Na nic se nepřijde! To se můžeš spolehnout!
NATO: To tě varuju, protože jestli jo, tak nebudeš mít problém jenom se Sovětským Svazem, ale i se mnou! A to už rozpoutá válku! A věř mi, že válka je to poslední co oba chceme.*konec hovoru*
Pohled: 🇬🇧
🇬🇧: Sakra... jak se mám spojit s mím synem?
ČSR: Přemýšlím!..
..
..
SSSR: Armádní vysílačka!
🇬🇧: Na co Armádní vysílačku, Sověte? USA jí u sebe bude mít jen těžko.
SSSR: To sice ano, ale můj syn má Armádní vysílačku! Takže, když se budu chtít spojit s Ruskem, budu potřebovat jenom do své pracovny.
🇬🇧: Skvělí nápad! Na co čekáme? Jdeme!Najednou jsme uslyšeli výbuch.
ČSR: Co to bylo?
SSSR: To nevím, ale nelíbí se mi to.Vyběhli jsme do garáže, která, jak jsme zjistili, byla úplně zničená.
🇬🇧: Co se tady sakra stalo?
SSSR: To netuším.
ČSR: Byla to bomba. Byla časovaná.
🇬🇧: Jak se teď dostaneme k vám do baráku?Sovět se na mě pomalu otočil.
SSSR: Já mám tank.
O PÁR SEKUND POZDĚJI
SSSR: Tak fajn, všichni, nastupovat! Hned!
Všichni jsme vlezli do tanku a Sovět nastartoval. Já jsem seděl vedle něj a Československo byla úplně nahoře, prý aby se dívala za nás jestli po nás někdo nejde.
🇬🇧: Tu garáž mi zaplatí. Přijde den zúčtování!
SSSR: Dobře. Možná později. Teď se musíme soustředit Británie.
🇬🇧: Jasně.
ČSR: Pánové, máme společnost!
SSSR: Zalez dovnitř Československo, hned!
🇬🇧: Kdo to vůbec je?
ČSR: Vypadá to na nejmodernější tank NATO!
🇬🇧: To si děláš p*del?!
ČSR: Tak počkat! On vyvěšuje bílou vlajku!
SSSR: Cože?
ČSR: Myslím, že nám chcou něco říct!Sovět obrátil tank a vyjel směrem přímo k tanku NATO.
SSSR: Já vylezu ven. Vy tady zůstaňte.
Pohled: NATO
Z tanku vylezl Sovětský Svaz.
Že já tohle vůbec dělám. Vždyť je to můj nepřítel. Jo. Ale to co Evropská Unie dělá se mi fakt nelíbí, takže by je před ní měl někdo varovat.SSSR: Jen vylez ven sráči.
Poslechl jsem.
NATO: Vklidu jo? Jsem tady protože vás chci varovat.
SSSR: Jen mluv. O tom plánu mé smrti už vím.
NATO: Kde je Británie?
SSSR: V tanku. Proč?
NATO: Unie chtěla abych ho zabil. Já to neudělám.
SSSR: Od kdy ty můžeš zabít Británii?
NATO: Dobře. Měl jsem ho zastrašit. To je jedno. EU ví o vašem plánu o využití Armádní vysílačky. Chce jít bombardovat váš dům.
SSSR: To nemůže. To by rozpoutalo válku.
NATO: Ano to vím. Takže počítám s tím, že tam pošle nějaké něco jako zastrašení, myslím, že k tomu chce využít nějaký stát. Každopádně se jí pokusím zdržet, aby jste stihli zavolat.
SSSR: Dobře... díky...
Sovětský Svaz se otočil a šel zpátky do tanku.
Pohled: SSSR
SSSR: Tak fajn. Je možné že mi do baráku pošle rakety nějaký stát, který Evropská Unie musí nějak vydírat, nebo nevím co. Takže v pracovně to nebude bezpečné. Což znamená, že půjdeme rovnou do bunkru.
🇬🇧: Ty máš bunkr? Počkej. Neodpovídej. Samozřejmě, že ano. Vždyť jsi Svaz Sovětských Socialistických republik. Bylo by pošetilé si myslel, že neskrýváš obrovskou vojenskou základnu pod svím domem.Pohled: 🇩🇪
Už jsme konečně dorazili na místo, kde se bude spát.
🇩🇪: Ameriko? Co se děje?
🇺🇸: Ale nic. Víš... jenom... chybí mi máma. Byla vážně skvělá. Určitě by tě měla taky ráda.
🇩🇪: Musíš být za to na Sovětský Svaz pořádně naštvanej, že?
🇺🇸: Na Sovětský Svaz? Chápu, že je dost cáklej, ale už jsem ti říkal, že tý teorii, že to byl on nevěřím. Táta to taky odmítá.
🇩🇪: A proč asi? Ten komouš mu mohl nalhat cokoli. Copak si neviděl ty důkazy?
🇺🇸: Jaký důkazy? Říkám ti jasně, že to byla nehoda!
🇩🇪: Co říkáš na tyhle důkazy?Otevřela jsem krabičku a vytáhla fotky.
🇩🇪: Nevidíš ty zářezy? Navíc, kdo jiný má u sebe doma jenom tak random zbraň, co ti udělá něco takového?
Pohled: 🇨🇦
🇷🇺: Ukrajino! Táta! Volá přes Armádní vysílačku. Něco se děje. Pojď sem!
Řval na ní z dálky.
🇺🇦: Vydrž Kanado. Hned se vrátím.
🇨🇦: Jasně.Ukrajina běžela za Ruskem.
Najednou jsem uslyšel rámus a jak USA řve.🇨🇦: Co se děje Ameriko?
Amerika vyšel ze stanu úplně na*ranej.
🇺🇸: TO ŽE TEN ZK*RVENEJ KOMOUŠ MI ZABIL MÁMU!!