"Nic se neděje" říkají

34 6 19
                                    

Pohled: 🇮🇸

🇮🇸: Tak co? Jak to chcete udělat?
🇸🇪: Je to dobrý nápad brát Dánsko s sebou?
🇧🇻: Upřímně.... je to náš bratr.... možná, že nejmladší, ale pořád náš bratr.
🇸🇪: A taky hodně otravný. Copak si nepamatuješ jak se kvůli němu ztratil všechen alkohol?
🇧🇻: Byla to nehoda.
🇬🇱: Nehoda?! Víš kolik mě to stálo?! Navíc se to neztratilo, ale Dánsko to vychlastal.
🇧🇻: Neposer se.
🇬🇱: Drž hubu.

Paráda. A je to zase tady. Další hádka kvůli našemu úžasnému bratrovi.

🇮🇸: A s kým jede vůbec Finsko?
🇧🇻: S Českem... myslím.
🇮🇸: Zrádce.
🇬🇱: To souhlasím. Myslím, že s něma jede jenom kvůli Estonsku. Ale Rusko ho určitě zastřelí.

Najednou se ozvala hrozná rána. To si dělají prdel?! Proč sakra Grónsko hází flašku s chlastem po Norsku?!

🇸🇪: Ne! Chlast ne! Potřebujeme ho!
🇬🇱: To řekni jemu! To on pořád otravuje s tím, aby jsme vzali Dánsko s sebou.

Musí se furt hádat? Vždyť už se hádají skoro stejně jako Ukrajina s Ruskem.

Pohled: 🇩🇰

Pozoroval jsem to celé ze schodů. Byla už tma, takže mě neviděli.

🇸🇪: Tak koho teda vezmeme s sebou?
🇬🇱: No... teoreticky....
🇧🇻: To si strč do p*dele!

🇮🇸: Ticho! Kazachstán říkal, že by klidně jel s náma. Otázka zní, kdo bude ten šestej.
🇬🇱: Dánsko ani náhodou.
🇧🇻: Co ti na něm tak vadí? Chudák Dánsko.
🇸🇪: A co Vietnam? Ten nemá s kým jet.
🇬🇱: Vietnam? Vážně? Chceš si znepřátelit USA?
🇮🇸: USA je kokot. Nech ho být. Navíc... Vietnam je na řece docela dobrej. Navíc... když k tomu přidáš, že budou i něco jako závody tak se dost hodí.
🇬🇱: Pravda. Lepší než Dánsko.
🇧🇻: Tak fajn, ale já to Dánsku vysvětlovat nebudu.
🇸🇪: Tak jo. Zavolám Vietnamu, že může s náma jet a potom ještě Kazachstánu.
🇧🇻: Dobře. Ale Grónsko to vysvětlí Dánsku.
🇬🇱: Proč já?!
🇧🇻: PROTOŽE TO TY TADY PROTI NĚMU POŘÁD PROTESTUJEŠ!
🇸🇪: Neřvi! Prostě to budeš ty. To je jedno. Hlavně už přestaňte řvát. Jestli se nemýlím, tak už je noční klid a všichni víme, jak moc to sousedy sere jestli to porušíme.
🇮🇸: Pravda. Navíc... když je ten soused někdo jako Sovětský Svaz. A nechci aby do tohohle domu vjel tank!
🇸🇪: Svatá pravda.

To jsou svině! Klidně mě vymění za Vietnam nebo Kazachstán! Však já jim ukážu!
Tak moment... něco mě napadlo....

Norsko šel právě dát poslední flašky alkoholu do kufru. Hmmmm. Asi jim nebude úplně příjemné až ráno zjistí, že je všechno pryč...

Počkal jsem až kluci zhasnou a odejdou nahoru. Přišel jsem k autu a otevřel kufr.
Tak dobře... co teď s tím? Někam to schovám? Ne. To by našli. Mám lepší nápad!

Pohled: 🇷🇺

SSSR: Opovaž se chodit ještě do téhle pracovny!
🇷🇺: Tak mi sakra řekni co ti je!
SSSR: Nic co by se dalo řešit! A už se o to nestarej!
🇷🇺: Ne.
SSSR: Cože jsi to říkal?!
🇷🇺: Ne!

Táta si ztěžka oddechl a hned potom... jakoby se uklidnil...

Pohled: SSSR

SSSR: Rusko. Hele... mám vás rád víc než cokoli na světě. A jestli nechci aby jste něco věděli, tak je to protože vás mám rád. Všechno je v pořádku. Byl jsem jenom nemocný... ale už se to zlepšuje. Nechci aby jste se o mě museli strachovat a žít tak ve strachu z něčeho co... co... je ještě daleko.

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat