Dvanáct hvězd

31 7 1
                                    

Pohled: 🇪🇺

🇺🇳: Cože to chceš?
🇪🇺: No... hodilo by se pár zbraní.
🇺🇳: A to proč? Smím-li se ptát.
🇪🇺: Soukromá záležitost.
🇺🇳: Tak soukromá? Opravdu? Je jen otázkou času než na to přijdu. Ale zbraně u mě nehledej Unie. Nikdo je u mě nehledá.
🇪🇺: Upřímě... věděla jsem, že budeš proti.
🇺🇳: Tak proč si sem tedy vůbec chodila, když jsi to věděla? Není to zrovna pro tebe ztráta času?
🇪🇺: Ani ne. Vlastně mě zajímal tvůj postoj k celé této věci.
🇺🇳: A jaké chceš tedy zbraně? Když už je o tom řeč.
🇪🇺: Ty, které se vyrovnají těm jeho.
🇺🇳: Mohl bych se ještě ptát koho zbraním se mají rovnat, ale... asi je to zbytečné, že?
🇪🇺: Ano.
🇺🇳: Takže ty chceš zbraň, která se vyrovná srpu a kladivu?
🇪🇺: Ano.
🇺🇳: Takovou zbraň měl jenom jeden stát.
🇪🇺: Jistě. Jenže ten je už mrtvý hodně dlouho. Tak se tě ptám, kde bych tu zbraň nalezla.
🇺🇳: NATO. Jestli někde je, tak jí má on.
🇪🇺: Díky.
🇺🇳: K čemu ta zbraň? Chystáš se někoho zabít? Sovětský Svaz? Oba dobře víme, že můžeš sice mít tu zbraň, ale sama s ní zabít Sovětský Svaz nedokážeš.
🇪🇺: Ty... a víš, že se rozpadá?
🇺🇳: Samozřejmě. Mám oči a uši všude Unie. Ovšem to na tvé situaci vůbec nic nemění. Zabít ho nemůžeš.
🇪🇺: Já vím. Ale naštěstí vím, kdo to dokáže. Se správnou motivací... by to mohl zvládnout.

Pohled: 🇺🇸

🇺🇸: Už se plavíme snad celé hodiny.
🇹🇷: Vlastně ani ne. Je to sotva třicet minut.
🇺🇸: Jako fakt?!
🇮🇹: Jo. Copak? Už nemůžeš?
🇺🇸: Samozřejmě že můžu, jenom bych se něčeho opravdu rád napil. Kanado, kde je whisky?
🇨🇦: Whisky? V autě u učitelů.
🇺🇸: Ty si ze mě děláš p*del? Že?
🇨🇦: Ne. Ale vím, že Česko má nějaký pivo a Rusko má vodku.
🇺🇸: Super. Tak to je mi docela dost k hovnu, když mě teď Česko nenávidí. Sakra... proč jsem se choval jako takovej krypl?!

🇨🇳: Ty se tak někdy dokážeš nechovat?
🇺🇸: Běž se někam zahrabat ty z*urvislave.
🇨🇳: Běž si radši postavit další stupidní zeď.
🇺🇸: Ty jsi fakt debil. O tom žádná.
🇨🇳: Podívej se na sebe.
🇰🇿: Nechcete se tak náhodou přestat hádat? Bylo by to v celku fajne...
🇨🇳🇺🇸: NE!
🇰🇿: Aha... tak... tak ne no.... alespoň jsem to skusil.
🇺🇸: Víš k čemu jsi dobrej?
🇨🇳: Poslouchám.
🇺🇸: Ke spuštění podělané pandemie a výrobě levnýho zboží.
🇨🇳: To měl být pokus o urážku nebo vtip? To je vlastně jedno. Obojí neumíš.
🇺🇸: Ty jsi fakt dement.
🇨🇳: Ne, ten dement co má pořád potřebu dělat random hovadiny a srát se do každého konfliktu jsi ty. Jak že vlastně řešíš tyhle stupidní problémy? Raketometem?
🇺🇸: Ne, já nejsem Rusák. Narozdíl od něj já nemám chuť přejet tankem každého kdo mě nasere.
🇨🇳: Jo promiň. Já zapoměl, že ty jsi úplnej svatoušek.

Pohled: NATO

Tohle ráno bylo v celku dobré, tedy až do té doby než přišla Evropská Unie.

NATO: Předpokládám, že odemě něco nutně potřebuješ, že?
🇪🇺: Ano.

NATO: Tak co to bude? Tank? Vrtulník? Stíhačka? Raketomet?
🇪🇺: To co chci je daleko menší. Jinými slovy, potřebuji zbraň, která se vyrovná srpu a kladivu.

NATO: Cože?! Ať už chystáš cokoli, nechci s tím mít nic společného! Nebudu ti takhle asistovat u další vraždy! Nepočítej se mnou. Už tak jsi mě do jedné vraždy zatáhla. Stále nemůžu uvěřit, že jsi zabila Francii.
🇪🇺: To ti řekl kdo?

NATO: Vážně si myslíš že jsem to nezjistil hned potom co našli její tělo? Poznám jaké stopy zanechají mé zbraně. Potom jsi to hodila na Sovětský Svaz. No jistě. Nikdo lepší tu ani nebyl. A teď budu hádat.... Ty ho chceš zabít, že? Sama to opravdu nedokážeš.
🇪🇺: To už vím.

NATO: Tak co máš v plánu?
🇪🇺: Víš, existuje jeden stát, který ho dokáže zabít.

NATO: Jeden takový stát už existoval. A jmenoval se Třetí říše. Díky bohu, že už je mrtvý.
🇪🇺: Ano, ale nestihl zabít Sovětský Svaz.

NATO: Takže, ty mi teď chceš říct, že když to nestihl Třetí říše, musíš to udělat ty?
🇪🇺: Záleží, kdo se ptá.

NATO: Moc dobře víš, že Sovětský Svaz je i můj nepřítel. Dám ti tu zbraň, co chceš, ale ty mi naoplátku odpověz, na to co jsem se ptal.
🇪🇺: Tak dobře. Ale nejdřív tu zbraň.

Sovětský Svaz je nepřítel nás obou. Takže nemám zatím žádný důvod Evropské unii nevyhovět. Když Sovět zemře, bude to dobře i pro mě.

Otevřel jsem dveře na otisk prstu a šel rychle po schodech dolů. Zde jsou opravdu zajímavé zbraně. Staré zbraně. Jsou zde například i zbraně, které používalo Římské impérium. Ale hlavně je zde zbraň, kterou chce Evropská Unie.
Jedná se o takovou dýku, dlouhou asi jako předloktí. Důležité je to, že jí používal Třetí říše a že by se měla rovnat srpu s kladivem.

NATO: Dobře. Tady to je. Teď chci tu odpověď.
🇪🇺: Důvěřuji ti. Takže, jak sám jistě dobře víš, má vlajka obsahuje dvanáct hvězd. Proč asi? A teď se trochu vrátíme do minulosti. Kolik let vládl Třetí říše svému území?

NATO: No, od roku 1933 do roku 1945... což je...
🇪🇺: Dvanáct let.

No a do p*dele.

Pohled: 🇨🇿

Hádka mezi Čínou a Američanem naštěstí už skončila. A skončilo to tak, že po sobě házeli bahno.

🇷🇺: Tak fajn. Co takhle pauza? Dal bych si vodku.
🇨🇿: Tak jo. Souhlasím. Je čas na nějaký chlast.
🇰🇿: Rusko? Můžu taky vodku?
🇷🇺: Ty? Zrádce? Takhle se přidat k tomu kryplovi a potom takhle žebrat o vodku? Že se nestydíš!
🇪🇪: Ale notak. Rusko! Vždyť tam není ani dobrovolně! Navíc je to náš brácha. Trochu vodky si zaslouží.
🇷🇺: Tak fajn. Ale musíš doplavat za ním a osobně mu ji předat.

Rusko se zatvářil pomstychtivím výrazem.

🇪🇪: To si děláš srandu?

Estonsko vstala a chtěla se vydat k Rusku, ale jakmile k němu došla tak jí náš bratříček 'malinko' strčil až spadla do vody.

🇪🇪: Rusko! Ty chcípáku!

Rusko se jenom nahlas smál. Hodně nahlas.
RIP Estonsko. Tohle si nezasloužila.

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat