Nejsi mi jedno!

28 6 6
                                    

Pohled: 🇫🇮

Tak fajne. Čas na obýdek. Zajímalo by mě co to bude. Je tady totiž takový providlo, že každý den vaří jiná skupinka a proto taky musí vstát ráno dřív aby to stihli ukuchtit. Dneska vařila skupina, kde je Kanada, USA, Kazachstán atd.

🇪🇪: Hele, co kdyby jsme už zastavili na ten oběd?
🇺🇦: Jo. Už mám taky hlad. A chuť na šašlik od táty. Škoda, že to dneska nebude na oběd.

Pluli jsme zrovna kolem takové menší louky, takže jsme se nějakým zázrakem shodil na tom, že si tady dáme ten oběd.

Pohled: 🇨🇦

🇺🇸: Kanado?
🇨🇦: Co je?
🇺🇸: Co je na oběd? Kdo měl dneska kuchtit?
🇨🇦: Dneska... jo, dneska- ... ... a do p*dele...
🇺🇸: Co je?
🇨🇦: To my jsme měli vařit!
🇺🇸: A tys něco vařil?
🇨🇦: Ne, ty demente! Kdybych neřešil ráno problémy s tebou, možná, že bych to i stihl. Super. Jasně, že by jsme to stihli i teď, ale kde seženeme to jídlo?! ... ...Ameriko? Hej! Posloucháš mě vůbec? Proč furt čumíš do toho mobilu?
🇺🇸: Ticho! Snažím se chytit signál!
🇨🇦: Signál? Na co zase?
🇺🇸: Google mapy. Co když je tady v okolí třeba někde Fast food?
🇨🇦: To nezní tak zle. Zachránilo by to naší situaci.
🇺🇸: Vidíš, jak jsem inteligentní? A hele. Už mám i signál.
🇨🇦: Tak co?
🇺🇸: Máme štěstí!

USA to řekl s takovou tou radostí, jakoby právě vyhrál jackpot několik milionů.

🇨🇦: Je tady teda něco?
🇺🇸: To se vsaď že je! Asi 80 metrů odtud je nějakej Fast food!
🇨🇦: Tak na co čekáme? Jdeme! Dělej!

Pohled: 🇨🇿

🇺🇦: Rusko, nevíš kam zmizel Kanada? A kde je Amík?
🇷🇺: Nevím. Jestli se někde tady snaží schovat, jen protože zapoměli na oběd, tak je asi přetrhnu.
🇺🇦: Proč myslíš, že zapoměli oběd?
🇷🇺: Já nevím. Ty jsi je viděla ráno copak něco vařit? Já jaksi úplně ne. Ale nevím. Třeba mám já jenom něco s očima a oni ukuchtili něco fakt dobrýho.

Zajímavý. Taky by mě zajímalo, kam zmizeli.

Pohled: 🇺🇸

Dorazili jsme do budovy naší spásy.

Prodavač: Dobrý den co si dáte?

🇺🇸: Dobrý den, bude to 30 hamburgerů, extra velkejch, ke každému porce hranolek a extra omáčka navíc. Všichni zbožňujeme omáčku navíc, ne? Jo a ještě speciálně pro mě...

Prodavač: Ano?

🇺🇸: Víte co, dejte mi nějakou svojí specialitu.

Prodavač: *dívá se na nás fakt divně* Bude to vše pane... ... ...

🇺🇸: USA. Jsem USA. A ano. Bude to vše.
🇨🇦*šeptem*: Jak to chceš všechno vůbec zaplatit?
🇺🇸*šeptem*: Neboj můj drahý bratře. Mám plán. Dva plány. Plán A zní, že platba proběhne vklidu a plán B zní, "propadnout všechno a vyskočit oknem." To je takovej náhradní plán, kdyby plán A nějakým omylem nevyšel.

Prodavač: Dobře pane, zde je vaše objednávka. Chcete to naskládat do tašek?

Oni to naskládají do tašek za mě? Takový luxus si nechám líbit.

🇺🇸: Jistě, děkuji.

Prodavač: Budete platit kartou nebo hotově?

🇺🇸: Stoprocentně kartou.

Prodavač mi nastavil terminál a já přiložil kartu. Teď jenom aby se nic nepodělalo.

Prodavač: Emmm pane?

To je život (countryhumans cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat