Pohled: 🇷🇺
Tak důvod? Zajímal by mě ten jeho. Tohle není dobrý. Táta před námi něco tají. A určitě to nebude jenom tak nějaká random kokotina. Tím jsem si jist.
Super... takže teď je že mě detektiv? Asi potřebuju další vodku.Vešel jsem dovnitř.
🇸🇰: Tak co? Už tě napadl nějaký film?
🇺🇦: Ani ne.
🇷🇺: Víte co, něco vyberte a potom se na to podíváme. Výborný nápad.Kde je vodka? Už jí hledám několik minut!
🇷🇺: Estonsko?
🇪🇪: Co je?
🇷🇺: Ty jsi měla vodku? Zase jsi to všechno vychlastala?!
🇪🇪: Já?! Vážně? Tak aby bylo jasno, už tolik nepiju ode dne, co mi táta něco vysvětlil, takže opravdu nevím, kde se zrovna nachází tvůj oblíbený nápoj.
🇷🇺: Super.
🇸🇰: Hledáte vodku?
🇷🇺: Jo. Ty o tom něco víš?
🇸🇰: Ne. Ale myslím, že je v tátově pracovně.V t-tátově p-pr-pracovně...?
S Estonskem jsme se na sebe podívali.
🇷🇺: Jdeme tam!
🇪🇪: Blázníš?!
🇷🇺: Hele... chci vodku, nehledě na to, že bych se tam chtěl ještě po něčem možná podívat.
🇪🇪: Jo? A po čem?
🇷🇺: To máš jedno.
🇪🇪: Vyklop to.
🇷🇺: Ne. Zapomeň.
🇪🇪: Rusko. Comon... jsem tvoje sestra ne?
🇷🇺: Jo. To jsi, ale nemusíš vědět všechno.
🇪🇪: Tak o co jde? Ať chceš nebo nechceš, tak stejně půjdu s tebou a budu tě otravovat jestli mi to nevyklopíš!Teď vážně. Co může být horší, než když vás otravují vaši sourozenci?
🇷🇺: Aaahhhhh. Tak fajn. Vyhrálas. Pro tentokrát.
🇪🇪: Poslouchám.
🇷🇺: Furt mě jaksi zajímá, co tátovi vlastně je.
🇪🇪: A dál?
🇷🇺: Taky mě zajímá, co před námi tají.
🇪🇪: To je zajímavé.
🇷🇺: Souvisí to copak s Francií?
🇪🇪: Proč Francie?
🇷🇺: Podívej. Francii se něco stalo, nikdo neví co ani jak, ví se že umřela, protože táta našel její tělo-
🇪🇪: Co? Táta našel její tělo? To víš jako od kud?
🇷🇺: Bylo to v novinách.
🇪🇪: Aha.
🇷🇺: A teď celý západ nenávidí naší rodinu. Proč? Souvisí to s Francií? Nebo co jsme udělali? Navíc se teď něco děje tátovi a to něco není úplně v pohodě.
🇪🇪: Ty seš teda detektiv. Ale musím uznat, že mě taky docela zajímá, co se děje tátovi.
🇷🇺: Super. Tak vzhůru do pracovny.Šli jsme chodbou až k zadním dveřím tátovi kanceláře. Teda pracovny. To je jedno. Je to určitě to samé.
Estonsko se pokusila otevřít dveře. A úspěšně! (K mému překvapení)🇪🇪: Tak fajn. A co teda kromě vodky ještě hledáme?
🇷🇺: To nevím přesně... bude to něco co u táty pravděpodobně nenajdeš.
🇪🇪: Aha. V tom případě je raketa ve skříni asi normální, že?
🇷🇺: Jo, to je normální. Skus se podívat do skříní vedle obrazu dědy, já zatím prohledám stůl.
🇪🇪: Dobře. Ale opatrně. Víš přece, že táta si všimne každé drobnosti.
🇷🇺: To jo.Tak fajn. Něco tady musí být. Mapy jsou asi normální. Hele... tátův zápisník z druhé světové války! To je něco! Snad si jaksi nevšimne, že si ho na pár dní s sebou půjčím.
A co je tohle... obvazy? Takhle rozmotané? A poházené? Navíc... jsou od něčeho špinavé. Co je to? Nějaký prach? Ani písek ani rozdrcený kámen, řekl bych.🇪🇪: Rusko?
🇷🇺: Co je?
🇪🇪: Co znamená "věci o kterých nevíme, že je nevíme"?
🇷🇺: Co? Kde je to napsaný?
🇪🇪: Tady, z druhé strany toho obrazu. Vypadá to, že za tím něco je. Možná nějaká další skříňka. Nevím. Pojď mi ten obraz pomoct sundat.
🇷🇺: Tak jo.Pohled: 🇩🇪
🇪🇺: Kde jste byli?
🇩🇪: Nikde.
🇪🇺: Jak jako nikde?
🇦🇹: Německo byla u Ameriky, když jsem jí našel.
🇪🇺: Dobře. USA? To není špatná volba. Lepší, než někdo z východu.
🇦🇹: Z východu? Něco se ti tam nelíbí?
🇪🇺: Samozřejmě. Sovětský Svaz a ti jeho spratci mi lezou na nervy už hodně dlouho.
🇦🇹: Co jste si udělali?
🇪🇺: Šlo o jistou aféru okolo jednoho státu. Řekla jsem, co bylo zřejmé a tak nějak jsem Sovětský Svaz z něčeho obvinila. Jeho reakce byla vzít na mě srp a kladivo. Však taky proto jsem přišla o ruku a jsem ráda, že jsem nepřišla o další končetiny. Kdyby nebylo Británie, který Sovětský Svaz zastavil, je dost možné, že bych byla mrtvá.
🇦🇹: Páni... a o jaký stát se jednalo?
🇪🇺: O Francii.Pohled: 🇷🇺
🇷🇺: Počkej! Ne přestaň!-
Pozdě. Už jsme ten obraz sundali. Sakra! Ten obraz byl připojen k čidlu, které dá signál majiteli, jestli-že se obraz pokusí někdo násilím sundat.... a doháje. A jestliže je vlastník... náš otec... tak to jsme fakt hodně v prdeli.
🇪🇪: Co se děje?
🇷🇺: Nevidíš to čidlo? Odtrhli jsme ho! Což znamená, že táta tady bude do pár minu-SSSR: Co se tady k čertu děje?! Kdo vám vůbec dovolil jít do mé pracovny?!
🇪🇪: N-no...
🇷🇺: Estonsko za to nemůže!
SSSR: Jsem rád, že bráníš svou sestru, ale tohle chci vysvětlit. Takže Estonsko... běž nahoru do svého pokoje. Rusko, ty tady zůstaneš!Alespoň že Est je z toho alespoň částečně venku.
Hned potom co odešla, táta zavřel dveře a šel ke mě.SSSR: Co tě to sakra napadlo?! Že si jenom tak vlezeš do mé kanceláře?! A co si tady sakra vůbec hledal?!
Táta šel ke stolu a všiml si otevřené zásuvky, ve které jsem našel obvazy.
SSSR: Rusku, co si tady hledal?! Popravdě!
🇷🇺: Něco ti je a já nevím co a tak mám o tebe strach a taky před náma furt něco tajíš a nechceš to říct! Takže se to pokouším zjistit sám! Takže co je s těma obvazama!Táta napřáhl ruku a dal mi facku.
Na chvíli se mu vyhrnul rukáv a viděl jsem, že tu má tu ruku obvázanou. Ten obvaz ale nebyl bílí. Byl od něčeho zabarvený. Od krve.