Seth Firon
Tura mea la granița a durat mai mult decât trebuia, cum din nou sunt atacuri, datorită faptului ca îl am pe Blizard, ultimul dragon din descendenta lui automat sunt plasat pe câmpul de luptă.
-Ce e? Îl aud mental pe Blizard
-Vreau să plecăm odată din locul ăsta nenorocit.
-Și eu, crede-mă mai mult decât tine dar, nu prea avem de ales.-Comandante Firon! Îmi aud numele și mă întorc
-Generale!
-În seara asta vei fi eliberat din funcție.
-Credeam ca o sa mai stai câteva zile.
-O sa fie bine și fără tine deci poți pleca când dorești!
-Așa am să fac.
-Mult noroc și ne vedem data viitoare.
Nu prea am plăcerea să-l văd e atât de insuportabil. Nu știu cum a ajuns general da clar nu își merită poziția.
-Ce ai zice să-ți faci bagajul și să zburăm de aici?
-De acord cu tine!
Când ma ales Blizard ca pereche și aflasem de convorbirea telepatică credeam ca o să o iau razna dar se pare ca îmi prinde bine să vorbesc cu cineva fără să fiu auzit.
-Dacă ne pornim acuma ajungem până dimineață și poți să te odihnești!
-Nu am înțeles niciodată de ce nu poți sta mai mult timp plecat!
-Nici nu ai cum, dar poate într-o zi o să afli.
-Chiar sunt curios.
Tot timpu cat suntem plecați ori zboară singur înapoi la academie ori avem ture scurte nu am înțeles niciodată de ce. Nefiind mulți dragoni rămași e imposibil să aibă o pereche.Drumul a fost obositor mai ales după 3 zile în care am dormit doar câteva ore.
Ajuns Blizard mă lăsa în afara academiei pentru ca noii elevi de obicei nu prea au bun simț iar el îi cam pârlește.
Înainte să mă duc în camera mea trebuie să trec pe la generalul Vokanis, el e singurul pe care îl agreez ca fiind general păcat ca nu e pus la granițe.
Ca de obicei perechea lui e în ușa biroului, se uita la mine și apoi își vede de treaba.
-Intră Seth! Se pare ca ia si zis deja.-Cum a fost la granițe?
-Obositor, nebunie, mulți demoni.
-Am auzit, sunt din ce în ce mai insistenți. Și mai nou încerca să atace protecțiile.
-Da! Aici cum a fost?.
-Am prins un demon un Etam într-o dimineață.
-Ziua?
-Da!
-Asta nu prea e de bine! Cine l-a prins?
-O elevă de anul întâi! Îmi spune apoi zâmbește.
-Presupun ca e moartă.
-Nu, doar câteva vânătăi!
-O elevă de anul întâi are doar câteva vânătăi după ce a prins un Etam? Asta trebuie să o aflu. Unde e Azriel?
-Se ocupă de câteva treburi, dar o să-ți spună diseară el, cred ca ești obosit așa-i?
-Chiar am nevoie de zile întregi de somn.
-Bine. O să mai discutăm despre îndatoririle tale mâine probabil.
-Nu te grăbi te rog.
-Bine. Pleacă ai nevoie de un duș urgent.
-Sa făcut.După un duș fierbinte m-am aruncat direct în pat fără să stau pe gânduri și m-am cufundat în cel mai bun somn pe care nu l-am avut de săptămâni.
"-De ce îmi apari în vise? Cine ești?ochii aceștia mov pe care nu i-am văzut niciodată în viața mea și nu cred ca există la cineva îmi apar în vise de fiecare dată când închid ochii."
-Trezirea, generalul e aici!
S-ar ca fulgerat în picioare neștiind ce se întâmplă, crezând ca sunt în tabăra de la granița.
Când îl văd pe Azriel râzând îmi dau seama ca iar a râs pe seama mea.
-Ți-am zis să nu mai faci asta!
-Știu dar e comic.
-Îmi dau seama.
-Ce cauți aici, abia am ajuns!
-Ai dormit toată ziua e ora cinei!
-Ce?
-Am venit să te duc la cină știu ca în tabără mâncarea a are gust de mal.
-Și eu credeam ca e chiar mâl.Nu mia lipsit agitația dar e mai bună cea din cantină decât o luptă. Iar mâncarea e perfectă.
-Azriel, am auzit ca ați prins un demon de noapte.
-Da în toiul zilei.
-Sunt curios să văd cine a fost cel care l-a prins.
-Sora mea!
Mă întorc spre el
-Tu ai o soră nu știam, e aici?
-Da e în primul an, nu aș fi vrut să vină în veci aici.
-Te înțeleg.
-Dar tata nu prea a avut de ales.
-Mai bine aici decât afară Azriel.
-În prima zi deșteptul de Kallian a pus-o să lupte cu unul care are puteri și ea nu are și tipul era de două ori cat ea.
-Cred ca a durut-o!
-Deloc, la bătut m-ar dar tipul a sărit pe la spatele ei cu un pumnal.
-Serios?
-Da. Apoi s-a luptat cu un demon posedat a desenat o pentagrama și cred ca eu o sa înnebunesc, am stat departe de ea pentru a nu veni aici și degeaba acuma mă urăște.
-Nu am frați dar nu o condamn asta e clar. Cred ca chiar vreau sa o cunosc pe sora ta, pare bătăioasă.
-Nici pe departe e o mână de om.
-Atunci sunt mai curios.
-Uite-o la masă din colț, cea cu părul alb, și singură cu genul ăla de păr.
Când am auzit cu părul alb nu știu la ce să mă aștept. Îmi îndrept privirea spre direcția unde mi-a zis și dau de ea. Ea e ,ochii din visele mele.
CITEȘTI
Născută în flăcări
FantasyRagna care e puțin diferită față de restul celor de vârsta ei, ajunge la academia tatălui ei unde întâmpină greutăți și încercări dificile și chiar viața ei e în pericol.