Secrete

103 13 2
                                    

Seth

Putea fi totul mai bine de atât? Ragna și-a acceptat locul pe tron, e în viața e alături de mine și eu de ea iar totul în jurul nostru e liniștit.
Dacă nu punem în calcul noile tărâmuri apărute, de care trebuie să ne asigurăm ca sunt sigure și nu ne pun regatul în pericol, totul e normal pe cât posibil chiar dacă viețile noastre s-au schimbat.
-La ce te gândești?
Ragna e scufundată la pieptul meu, iar în jurul nostru din nou e un dezastru de nedescris, ca de fiecare data când petrecem noaptea împreună.
-La tot ce se întâmplă acuma.  Tu regina, eu, zi de zi apare câte o lume nou, un tărâm nou. Alte probleme și griji.
-Măcar nu mai sunt demoni.
-Ți-ai sacrificat viața fără să te gândești la mine.
-Am mai vorbit despre asta, eram nevoită, trebuia să fac asta era ori viața ta, ori a mea. Și am ales pe a ta și mereu o voi alege, te voi alege în cele mai mici lucruri, te voi alege și  când e vorba de cele mai nesemnificative lucruri.
-Te iubesc, regina Mob. Îi spun și chiar o iubesc, cu toată ființa mea, resimt și acuma durerea din acea zi.
-Vad ca v-ați împrietenit, ai deprins și porecle de la el.
-E de treabă când nu umblă gol!
-Aici îți  dau cea mai mare dreptate. Câteodată îl prefer în varianta minusculă.
-Ce ai zice să nu mai vorbim despre cât e de mare sau mic e Tik și să îți arăt cât de mare pot și eu.
-Cred ca și de data asta îți dai dreptate.

Nu ma mai satur de felul ei de a fi, de pielea ei, gemetele ei sunt perfecte iar numele meu ieșit din gura ei în momentul în care plăcerea ne lovește e ca o gură de aer în momentul cel mai critic.
Dar momentul acesta nu poate dura la infinit, noile îndatoriri ne cheamă desigur.
Ragna în rolul de regina e perfect, zici ca a fost născută și proiectată special pentru asta, și nimeni din jurul ei nu îi contestă vorbele.
-Ce ați aflat despre noile portaluri?
-Duc spre tărâmuri diferite exact ca ale noastre, diferite creaturi și desigur fiecare tărâm are propriul rege sau lord. Iar uni dintre ei vor să se întâlnească cu tine.
-De ce ?
-Vor să îți mulțumească în primul rând, și cred ca e o idee buna pentru a încheia tratate cu ei, pentru a nu isca vreun război.
-De ce fie vorba de război? Atâta timp cât fiecare își vede de tărâmul lui nu văd unde ar fi problema.
-Ca și demoni ar putea fi interesați de pietre!
-Atunci organizează o întâlnire cu cei care vor să vină. Mai e ceva?
-Momentan nu.
-Bine!
Ofițerul a plecat și am rămas din nou singuri în cortul nostru.
-Tu ce vrei să faci? Mă întreabă ea
-Cum adică?
-Sunt sigură ca nu îți dorești să stai lângă mine toată ziua organizând întâlniri.
-Și ce aș putea să fac? Aș vrea să stau lângă tine toată ziua dar în alt mod desigur.
-Am o idee! Ce ai zice să îi ei locul marelui general?
Mă uit uimit la ea de ideea care i-a venit, sincer nu mi se pare rea, aș putea spune ca chiar îmi surâde.
-Cred ca da!
-Eram sigură, ești perfect pentru asta, statura ta, autoritatea ta desigur.
-Prea multe laude, ce se întâmplă? Îmi dau seama după privire când ceva o macină nu doar prin legătură noastră.
-E prea liniște!
De fapt nu e deloc liniște, sunt unele lucruri pe care i le-am ascuns și am de gând să o fac în continuare.
-Cred ca îți faci griji degeaba. Încerc să o liniștesc
-Nu știu, câteodată simt o senzație grea  în mine de parcă mi-ar spune ca ceva nu e în ordine.
-Întâmplările  din ultima vreme au fost destul de intense, aș zice să te liniștești puțin și totul o să fie bine.
Mă duc spre ea și o trag la pieptul meu încercând să o liniștesc, încerc să blochez canalul mental când e vorba de sentimentele mele pentru a nu-mi simți neliniștea din mine.
-Cred ca da.
-Eu am puțină treabă, ne vedem diseară?
-Desigur, o să fiu aici în caz de ceva.
-Bine!
O sărut apoi ies din cort pentru ca simt cum partea întunecată începe să preia controlul asupra mea.
După ce i-am dat sufletul înapoi în mine s-a produs ceva ciudat, de parcă aș avea pe cineva în mine care încearcă să iasă la suprafață, problema e ca nu știu ce se întâmplă în acele momente sau cat durează, doar știu ca ma trezesc aproape gol, sleit de puteri și plin de sânge, iar acela nu e niciodată sângele meu.

Sper ca va bucurați de continuarea povești! 🤭🤭❤️

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 29 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Născută în flăcări Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum