Oricât aș fi vrut să știu a cui sunt ochii aceea, nu sunt pregătită în nici un caz.
-Și cine e mai exact? O întreb pe Merida
-Seth Firon, comandantul Firon, călărețul lui Blizard dragonul Vermithor ultimul din descendenta sa! Și desigur cel mai frumos și râvnit bărbat din academie.
-Ultima parte puteai să o omiți. Spune Maddoc
-Gelos?
-Deloc.
OK și nici pentru asta nu era pregătită să o aud absolut deloc.
Mă mai uit încă odată la el, privirea încă îi e pe mine, și pe toți zei chiar e frumos și de la distanță asta.
-Eu, trebuie să plec încă mă doare capul și vreau să fiu bine pentru mâine la cursuri.
-Desigur ea un măcar un măr ceva cu tine.
Ia repede un fruct de pe masă și mă ridic în picioare și o iau în pas alert cat mai departe de aici.
-Uite Seth vine încoace! Aud vorbind niște fete.
Mă uit înapoi și îl văd în toată splendoarea lui în urma mea.
O zeii ghinionului nu aveți altceva de făcut?
Nu mai stau nici o clipă efectiv o rup la fugă după ce ies pe ușa cantinei.
Aud încă o dată ușa izbindu-se și apoi pași greoi în urma mea.
-Ce rahat fac acuma?
Nu știu în ce direcție să o iau efectiv.
Fac la dreapta oriunde o duce și sper să găsesc un loc să mă ascund ceva. Din alergarea mea îl văd pe Dax.
-Dax dacă mă ascunzi îți dau toată săptămâna porția mea de carne. Acesta se ridică și îmi face loc sub el, când eram mica mereu stăteam aici când mă ascundeam. Acuma ce e drept sunt cam mare dar tot am loc, și Dax e mare e de două ori cat mine și ultima oară când l-am măsurat era lung de doi metri și se poate face și mai mare.
Se aud pași înfundați iar eu îmi țin până și respirația.
-Unde a dispărut? Nu știi nu?
Mârâitul lui Dax vibrează și în mine, aștept de ceva vreme sperând ca o să ies de aici curând, se pare ca Dax nu a făcut baie de ceva vreme.
Simt cum se ridică de pe mine,și valul de aer rece mă înfioară.
-Cred ca o să-ți aduc și un săpun pentru ca ai nevoie de o baie sincer.
Zic în timp ce mă ridic de jos, iar el mârâie la mine.
-A plecat, ești sigur?Acesta da din cap semn ca da. Și nu cumva să îi spui tatei. Ai înțeles?
Nu mai pierd timpul cu el și alerg spre camera mea unde știu ca acolo voi fi în siguranță.Ajunsă pe holul ce dă spre cameră aproape ca răsuflu ușurată. Intru repede în cameră și trântesc ușa în urma mea și mă las în jos stand cu spatele pe ea.
Tik iese speriat din debara și e iar la bustul gol și într-o pereche de pantaloni scurți din ceva material lucios. Nici nu vreau să știu.
-Ce e?
-I-am întâlnit!
-Pe cine, ce?
-Ochii albaștri, i-am văzut!
-Vrei să spui ca l-ai văzut pe purtătorul ochilor?
-Da.
-Și ce ai făcut?
-Am fugit!
-Raga! Câteodată am impresia ca ești cea mai mare idioata din lume dar nu cunosc altul ca tine să te pot compara.
-Mulțumesc mult Tik. Nu sunt pregătită să-l întâlnesc.
-Îl aștepți și îl înjuri și blestemi de ani zile și îmi spui ca nu ești pregătită? Măcar îi dădeai una peste ochii, eu așa aș fi făcut.
-Ți-am adus un măr! Îi spun poate uita povestea asta.
-Nu-ți merge, dacă aveai ceva dulce poate. Ce faci de acuma?
-Fug cat pot de repede și sper să nu-l mai văd în viața mea!
-Arată bine? E bărbat?
-Da. Și din ce am văzut din treacăt să zic așa e impunător.
-Sună interesant.
-Sper să nu îl mai văd. Chiar tu unde ai plecat aseară?
-O întâlnire, eu nu fug.
-Nu, tu zbori!
-Of, Regina Mob nu cred ca o sa reușești sa scapi de el, dar știi ce e mai important.
-Ce?
-Tu deja aveai sa mori de două ori crezi ca ajungi la proba de foc? E într-o săptămână!
-Deci ai aflat ceva! Nu știu ce să zic, nu sunt pregătită pentru asta.
-Dacă supraviețuiești până atunci vei ajunge, proba constă în abilitate fizică pe care tu o dobândești.
-Ești un dulce Tik.
-Sunt în multe feluri Ragă, numai dulce nu sunt.
-Cred ca mai bine dorm.
-Privește partea bună, nu o să-l mai visezi.
-Prefer visul.Noroc de Tik altfel nu mă trezeam la timp pentru cursuri, am ajuns printre primi la ora de curs ceea ce înseamnă ca nu doar mie îmi place somnul.
-Uite cine a dormit devreme și e prima la cursuri. O văd pe Merida urcând scările
-Să zicem. Tu nu?
-Nu prea, am mai rămas aseara până târziu ce-i drept. Spune râzând
-Cumva vreo prietenă nouă?
-Cam așa ceva!
-Unde e Eris?
-Vine și ea imediat, Maddoc e și el adormit mai mult îl târâie la curs. Aseară după ce ai plecat tu și Seth a plecat exact după tine, v-ați întâlnit?
-Nu! Am mers direct în camera mea.
-Uite și pe cei doi.
Maddoc chiar e adormit iar Eris, frumoasa ca întotdeauna. Nu oi fi nebună să le zic, ca știți eu îl vizez de 4 ani pe Seth, nu am avut o noapte fără să-i văd ochii.După un timp intră și profesorul Aldamar.
-Bună dimineața elevi, sper ca v-ați trezit, pentru ca avem de discutat alte lucruri legate de cursul strategic. Și avem un nou profesor chiar de pe câmpul de luptă care ne va ajuta la dezbateri pentru început. Și o să avem și un exercițiu, aveți aici foile. Le dă la prima bancă și elevi încep să le împartă.
-Cum ziceam avem un profesor în plus ora asta și acela este, comandantul Firon.
Când aud rămân înmărmurită și îl văd pe omul care vreau să-l evit cu orice ocazie chiar în fața clasei.
-La naiba! Spun cu voce tare
-Cred ca începe să-mi placă cursul acesta.
Mie nu, îl urăsc din tot sufletul. Mă pitesc în spatele lui Maddoc, sperând să nu fiu văzută și îmi ridic foaia în față pentru a mă ascunde mai bine.
Citesc ce e pe foaie, și pare o hartă a tărâmului Fiora, ultimul atacat și câteva puncte de reper.
-Cum bine vedeți să zicem ca stați de pază într-unul dintre punctele de pe harta sunteți atacați de demoni Destinul, sunt destul de puternici, ce faceți, cum luptați cu el?
Demonul destinului știu ce e un fel ce țap exagerat de mare cu arpi uriașe și extrem de hidos, am citit și despre el.
-Îi țintim burta, zona aia e moale! Răspunde Raddoc și așa e.
-Dai cum apuci, mai contează, burta picioare, oriunde. Spune alt cineva
-Ar fi niște variate, dar nu ce trebuie. Spune profesorul. Ragna tu ce părere ai?
Nu sunt sigură dacă sunt eu dar mă ghiontește Maddoc și clar eu sunt.
-Deci ce ai face în cazul de ești atacată Ragna.
Las foaia jos și mă ridic în picioare, mă uit în față și îi văd fața lui Seth uimit să mă vadă.
-Părerea mea, prima dată ar fi să dau de veste celorlalți și cum nu cred ca o să am de ales o să lupt.
-Un început bun și mai ce?
Îmi mușc buzele și apoi continui.
-Demonul Destinul este totuși un demon comun așa ca arsenalul lui e și slăbiciunea lui, cel mai exact lucru pentru a-l distruge e să-i tai capul apoi să-l arzi și în special coarnele care pot fi folosite pentru magia neagră. Și ca să putem să îi slăbim puterea îl lovești desigur sub ghidare acesta devine imediat vulnerabil. Zic totul dintr-o suflare apoi mă așez la locul meu.
-Exact așa, prima dată anunți apoi lupți. Pentru ca dacă mori nu o să știe nimeni ca tabăra e atacată. Nu-i așa Comandante?
-Asa e! Dar de cum stiu elevi din anul întâi toate astea? Îl aud pe set vorbind, vocea lui e puternică.
-În mare parte nici cei din anul doi sau trei nu știu, dar Ragna sunt sigur ca e un enciclopedic umblător.
-Interesant! Îl aud din nou pe Seth mult mai profund
Mă afund mai mult în scaun sperând să mă înghită pământul pentru ca nu știu cum să scap din situația asta.
CITEȘTI
Născută în flăcări
FantasyRagna care e puțin diferită față de restul celor de vârsta ei, ajunge la academia tatălui ei unde întâmpină greutăți și încercări dificile și chiar viața ei e în pericol.