2. ♠︎DÜŞÜK TEHLİKESİ♠︎

5.4K 110 50
                                    

Keyifli okumalar ♥︎

Lütfen oy ve satır arası yorum yapınız ♡♥︎

Youtubeden ( alıntılardan haberdar olmak için ) abone olun.

Youtube: damlayazarr

Burdanda takip ederseniz 200 ola biliriz ♥︎

Bölüm şarkısı: Kolpa - yatağın soğuk tarafı

2. ♠︎YANLIŞ DUYGU♠︎

YAZARDAN.....

Genç kadın elleri ile karnını okşayıp gülümsedi. Gözünden bir damla yaş süzüldü yanağına doğru "Merak etme annecim seni bu adama vermeyeceğim. O adamın seni kendi çıkarı için kullanmasına izin vermeyeceğim.Beni delirtip sen doğunca alıcak benden ve o eskort sevgilisi ile bakıcakmış guya sana. Ama ben izin vermeyeceğim"

Mendi kendine konuşmaya başladığında onu kamerada izleyen Pamirden habersizdi. Pamir yumruklarını sıkmış dikkatle kameraya bakıp Ayzanın konuşduklarını dinliyordu.

"Bebeğimi kendi çıkarları için kullanmasına asla izin vermeyeceğim! Burdan en kısa sürede kaçacağım bebeğimle beraber!" Dedi Gözünden süzülen yaşları silerek. "Eskiden o kadar güzel hayatım vardıki. Tabi annem ve babam sağ iken. 19 yaşımda annem , babam ve abimi trafik kazasında kayb etdim. Sadece ben yaşıyordum oda yarım.

Annesiz babasız ve abimsiz. Bacaklarım çalışmıyordu. Amcam sayesinde yürüye bildim." Dedi eli ile karnını okşayarak. "Amcamda kalp krizinden ölünce kimsesiz kaldım. Yapayalnız. Yapayalnızım annecim" yeniden konuşarak sildiği yanağına yeni gözyaşları eklendi.

Karnına daha sıkı sarıldı genç kadın. "Bana yapdıklarını ödeyecek! Gençliğimi mahv etdi. Daha 22 yaşındayım. Ama hayatımı mahv etdi o adam! Umarım bana yaşatdıklarının bin katını yaşarsın PAMİR ARSLAN!" Diye haykırdı adeta.

Pamir bilgisayarı sertce kapatıp masadaki sigara paketini alarak dudaklarına götürdü. Cebinden çıkardığı kartal simgesi olan çakmak ile sigarasını yakıp çakmağı sertce masaya atdı. Sigaradan derin nefes alarak başını geriye yatırıp gözlerini kapatdı. Kapısının çalması ile "gel" dedi bıkmışca.

Kapı aralandı ve içeri Yılmaz girdi. "Beni çağırmışsın abi" Yılmaz ellerini önünde birleşdirerek başını aşağı eğdi.

Pamir gözlerini açıp "buldunmu o kadını?" Diye sordu. Yılmaz başını iki yana olumsuz anlamda sallayıp konuşdu. "Hayır abi. Ayza yengenin yemeklerine kimin ilaç katdığını henüz bulamadım. Ama bulacağım söz veriyorum"

Pamir sertce nefes verip sert sesi ile konuşmaya başladı. "2 ay oldu! 2 aydır bir kadını bulamadınız! Ayzanın bu halde olmasının sebebi olan her kesi öldüreceğim! Bul! hemen git bul! 2 aydır arıyorsun Allahın cezası!"

Yılmaz başını aşağı eyip "peki abi" diyerek dışarı çıkdı. Pamir sert soluk vererek koltukda dikleşdi ve bilgisayarı açdı. Bilgisayarı açar açmaz Ayzanın bağırıp kendini dövmesini görmesi ile hızla ayağa kalkıp Ayzanın odasına doğru koşmaya başladı.

AYZA'NIN ANLATIMI İLE....

Bebeğim ile konuşmamı bölen Kapı kilitinin açılmasının sesiydi. Yutkundum korkuyordum ya o adamsa? Karnıma sıkıca sarılıp dizlerimi kendime çekdim. Kapı açıldı ve evet İçeri o girdi.

Yüzünde pis bir sırıtış vardı. Titriyordum, korkuyordum. Yanıma yaklaşıp İşaret parmağının tersi ile yanağımı okşadı.

Tiksinerek uzaklaşdım hemen.

MASUM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin