Keyifli okumalar 🖤🤍
18+ bulunacakdır!
Beraber arabadan iner inmez davete geçmişdik. İnsanların hepsinin gözleri bizim üstümüzdeydi. Biraz gerilmişdim ama belli etmeye niyyetim yokdu. Şu anda Pamirin koluna girmiş bir şekilde davete adımlıyorduk. Yanımıza 40lı yaşlarında bir adam gelip elini Pamire uzatdı.
"Hoşgeldiniz Pamir bey tebrik ederim"
Pamir sadece başını salladı. Adam bana el uzatacakken Pamir adamın elini yeniden tutup tokalaşdı. "Karımda teşekkür ediyor" dedi dişlerinin arasında.
Kaşlarımı çatmış Pamire bakıyordum. 40lı yaşlarındaki adamın yüz şekli değişdi. Birden yüzünü buruşdurdu. Hızla Pamirden elini çekip arkasına bakmadan bizden uzaklaşdı.
Çatılı kaşlarımla Pamire döndüm. "Ne yapdığını sanıyorsun?" Dedim sinirle. Bana dönüp dudaklarıma bakarak konuşdu.
"Karımı kıskanıyor olamazmıyım?"
Kaşlarım düz çizgi aldı. Dudaklarım hafif aralık kalınca Pamir dudağını yalayıp etrafına bakdı. "Sikerim ama!" Dedi dişlerinin arasında.
"DÖNÜN ÖNÜNÜZE!" birden bağırması ile yerimde sıçradım. Her kes hızla başlarını önlerine eydi. Tam ağzımı açıp konuşacakken dudaklarımdaki baskı ile gözlerim şaşkınlıkla kocaman açıldı.
Dudaklarımdan ayrılıp çapkınca gülümsedi. Bense hala şaşkınlıkla gözlerimi kırpışdırarak bakıyordum. Yutkunup etrafıma bakdım. Bunun içinmi insanlara bağırdı.
"Neden yapdın?" Diye sordum. "Bana kalsa onların gözü önünde öperdim sadece sen utanma diye" deyip yanağıma dudaklarını bastırdı
"Sikerim şimdi! Az önce seni siktim seni görünce garip oluyorum düş önüme" deyince duraksadı. "Yada yanımda gel kalçalarını gözüme sokma"
Gözlerimi devirip sahte gülümseme ile dedim "azgın herif!" Gülüşünü duysamda ondan tarafa bakmadım. Pamir her kesle beni tanışdırmışdı.
Kadınların kıskanç bakışlarına maruz kalsamda napabilirdim? Sanki ben Pamiri seviy- hayır! Hayır! ALLAH KORUSUN!
Tedirgince etrafıma bakınca zümrüt yeşili düşük omuzlu ve kısa bir elbise giyen bir kızı esmer Pamir gibi sert yüzlü bir adam belinden tutmuşdu.
Kızın yüzünden belliydi korkduğu. Göz bebekleri titriyordu. Adam kızı belinden tutup kendine yaslamışdı.
Kızın yutkunuşu burdan bile görülüyordu. Adam kızın ince boynuna dudaklarını bastırınca kız etrafına bakış atdı hemen.
Garip gelmişdi. Belimde hiss etdiğim el ile irkildim. "Benim" kulağıma sıcak nefes ve tanıdık ses ile ürperdim. Acaba karşıdaki kızda benim gibi kurbanmıydı?
Ben bunları düşünürken birden bir melodi duyuldu. Çiftler dansa kalkdılar hemen. Gözümün önündeki ele bakdım. "Dans edelim"
Pamirin sesi ile Pamire döndüm. İtiraz etmeden kabul etdim. Dans edenlerin arasına karışıp ellerimi omzuna koydum.
Pamirin iki elide hemen belimi buldu. Gözüm yine o kıza kayınca adamın içkisini dudağına götürerek beni izlediğini gördüm. Hemen Pamire döndüm. Beni izliyordu.
Gözleri farklı bakıyordu. Yüzümün her bir tarafına zihnine kazımak ister gibi izliyordu. Müzik durunca yerimize geçdik.
O sırada az önceki adam ve o kız yanımıza geldi. Pamire dönünce çenesinin seğirdiğini gördüm. "Selam eski düşmanım" dedi adam dalga geçerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM +18
RandomSigarasını dudaklarına götürüp siyah gözlerini benden çekerek yanındaki esmer kadına çevirdi. Esmer kadın onun bakışlarını fark ederek gülümseyip Pamire dönmüştü. Pamir bana bir kere bile bakmadan elini kadının beline götürdü. Kadın onun kulağına bi...