8. ♠︎İHTİRAS♠︎

3.6K 93 11
                                    

Keyifli okumalar ♥︎

Lütfen oy ve satır arası yorum yapınız ♡♥︎

Youtubeden ( alıntılardan haberdar olmak için ) abone olun.

Burdanda takip ederseniz 200 ola biliriz ♥︎

18 + bulunacakdır. Ve bol bol temas....

♠︎

Siktir!

Bunu ben mi demiştim?

Sinirle söylediğim ile birden ciddi suratı ve çatılan kaşları düzelip kahkaha atmaya başladı. Bense onu ilk kez böyle gülerken gördüğüm için şaşırmışdım.

Başını geriye atıp kahkaha atıyordu. Adem elmasını görünce yutkundum. "G-gülme" dedim titreyen sesim ile. Gülmeyi kesip ellerini arkasında birleşdirip yüzüme eyildi

"Küçük olup olmadığını görmek istermisin?" Sesindeki tahriklik ile gözlerim irice açıldı. "N-ne" dedim bir adım geri giderek.

"Cükümü diyorum küçük olmadığını görmek istermisin?" Dikleşip elini kemerine götürünce hemen arkamı dönüp banyoya girip kapıyı kitledim.

Odada kahkahasını duyuyordum. Sinirle kapıya tekme atdım. "Evi başıma yıkma küçük cadı" alayvari sesi ile bir kez daha kapıya tekme atdım.

Ama serçe parmağım acımışdı. "Ah" deyip ayağımı tutdum. "İyimisin?" Sesi yakından geliyordu. "Git burdan" dedim sinirle.

Bir kaç saniye sonra adım sesleri uzaklaşdı. Sinirle üstümü çıkarıp küveti doldurdum ve küvete girip sakinleşmek için sıcak bir duşun iyi geleceğini düşündüm.

Küvetin suyu soğuyunca çıkıp duşu açıp içine girdim. İşim bitince etrafa bakdım sinirle banyoya girdiğim için kıyafet almamışdım.

Neyseki havlu vardı. Havluyu kendime doladım. Harika ! Kalçalarımın altında bitiyordu. Eminim kitaplardaki kızlarda olduğu gibi beni bu havluyla görecek. !

Sinirle soluyup kapıyı açıp dışarı çıkdım. Evet tahmin etdiğim gibi ordaydı. Yatakda oturmuşdu. Beni görünce başdan aşağı süzdü.

Bakışları ayaklarımda durdu. Yutkunduğunu adem elmasının hareketliliğinden anladım. Takmayıp dolaba yöneldim. Dolabın kapağını açmaya çalışınca bir el elimin üstünde ve bir göğüs sırtımdaydı.

Yutkunup elimi çekmek istedim ama izin vermedi. Burnunu ıslak saçlarıma sürüp kokladı. Elini belime sürterek karnıma getirdi.

Birden beni kendine çevirince hızla havlumun ucunu yakaladım. Sırtım dolapla bütünleşince Pamirde üstüme abandı!

Yüzünü yüzüme yaklaşdırdı. Kalp atışlarım hızlandı. Yutkunmak zorunda kaldım. Noluyordu bana? Bu adam aylarca bana tecavüz eden adamdı şimdi ne oldu?

"Seni istiyorum" dudaklarıma doğru fısıldayıp düşmemesi için tutduğum havlunu elini tenime sürterek tutdu. Yutkunarak gözlerimi kapatdım. Dudaklarım hafif aralık iken derin derin nefesler alıyordum.

Sıcak dudaklarını boynumda hiss edince nefesimi tutdum. Sakalları deydiği yerlerde tatlı sızılar bırakıyordu.

Dudaklarını sürterek çeneme ulaşdı. Çenemi dudaklarına alıp ıslatarak emdi. Dudakları yanağıma doğru sürtündü. Diğer elini belime atıp beni kendine basdırdı.

Dudağımdan inilti firar edince yüzüme bakdı. Gözlerimi açınca arzu ile parlayan gözlerini gördükden sonra yutkundum.

"B-bırak beni" sesim titreyerek çıkmışdı. "Seni bırakmam!" Deyip yeniden boynuma yöneldi. Boynumu yavaş çekimde emmeye başladı.

MASUM +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin