DÜZENLENMİŞDİR ! ANLAMAYANLAR 1. BÖLÜMÜ OKUSUN ‼️
YAZARDAN.....
Serkan Gecenin odasından çıkıp hızla Ayzanın odasına geçdi. Ayza aynayı kırmış odayı dağıtmışdı. Kapının açılması ile Ayza korku ile bakdı gelen adama. Serkanı görmesi ile kaşlarını çatdı. "Sen" dedi şaşkınlıkla. "Sen neden beni kaçırdın!" Ayzanın yüksek sesle konuşması ile Serkan dişlerini sıkdı. "Öncelikle o sesini kıs! Geç otur her şeyi anlatacağım!" Deyince Ayza anlamazca bakdı Serkanın gözlerine. "Geç otur!" Ayza Serkanın sözünü ikiletmeden yatağa oturdu. Serkan derin soluk bırakıp Ayzanın yanına oturdu. "Sana her şeyi anlatacağım. Ama buna hazırmısın?" Diye sorunca Ayzanın kaşları çatıldı.
"Ne söyleyeceksin? Neye hazırım?" Diye sordu Ayza şaşkın ve korku dolu sesi ile. Serkan yeniden derin nefes alıp konuşmak için dudaklarını araladı. "Her şeyi öyreneceksin ama ilk önce bir şeyler ye" Ayza kaşlarını çatıp ayağa kalkdı "NE SAÇMALIYORSUN! BIRAK BENİ! HER ŞEYİ SÖYLEYECEĞİM DİYORSUN SONRADA BİR ŞEYLER YE DİYORSUN! OYUN MU OYNUYORSU-" Ayza sözünü tamamlamadan güçlü bir tokat yemesi ile yere düşecekken kollarına tutunan narin eller ile dengesini sağladı.
Serkan karşısında Geceyi görünce affaladı. Gece sinirli ve hayal kırıklığı ile Serkanın gözlerine bakarak Ayzayı oturması için yatağa doğru yürütdü. Ayza oturur oturmaz Gece Ayzanın ellerini tutup "Ayza lütfen sakin ol. Her şeyi öyreneceksin ama bir şeyler yemen gerek. Duyacaklarını kaldırman için güçlü olman gerek" Gecenin söylediği sözler ile Ayza başını salladı. Gece Serkana bakmadan "gide bilirmisin? Ayza üzerini değiştirsin" dedi buz gibi sesi ile. Serkan sinirle ellerini yumruk yapıb Gecenin kolundan tutduğu gibi peşinden sürükledi.
Ayza tam durdurmak isterken kapı üzerine kitlendi. Gece kolunu kurtarmaya çalışsada başarısızdı. "Bırak kolumu" diye bağırdı ama Serkan durmayıp Geceyi bahçeye doğru sürükledi. Gece daha ne olduğunu anlamadan dizleri yerle buluşunca acı içinde inledi. Serkan Geceyi itip işaret parmağını sallayarak konuşdu. "Siktir git burdan! Sen hiç bir şeye laik değilsin! DEFOL!" diye bağırması ile Gece irkilip hızla ayağa kalkdı. Tam gidecekken kolundaki acı ile durdu. Serkan Gecenin kolunu tutup çekiştirerek arka bahçeye götürdü.
Gece arka bahçeye yaklaşdıkca köpek seslerini duyması ile kalbi kuş gibi çırpınıyordu. Yine daha ne olduğunu anlamadan dudaklarında hiss etdiği dudaklar ve belinde hiss etdiği eller ile şaşkınca gözleri kocaman oldu. Köpekler 4 adımlık uzaklıkda havlarken Serkan ise Gecenin dudaklarına odaklanmışdı. Gece üstündeki şaşkınlığı bir kenara bırakıp Serkanı itmeye çalışdı ama nafileydi iri cüsseye küçük bedeni yetmiyordu. Serkan Gecenin çırpınışları ile Gecenin dudaklarından ayrılmak zorunda kaldı.
Gece nefes nefese Serkanın kara gözlerine bakıyordu yeşil gözleri ile. "Şu anda seni arkandaki köpeklere yem ederdim ama" Serkanın konuşması ile Gece korkarak arkasına bakdı. Siyah, gri, krem rengi iri cüsseli Köpekler ağızlarındaki salyaları akıtarak havlıyor ve zincirlerinden kurtulmaya çalışıyordular. Gece yeniden yeşil gözlerini siyah gözlere dikdi. Serkan derin nefes alıp bir eli ile Gecenin saçını kulağına sıkıştırıp konuşdu. "Amasını boş ver" deyip geri çekilince Gece tutduğu nefesini geri bırakdı.
Serkan "Şimdi içeri geçip sessizce oturuyorsun yoksa" deyip Geceye bir adım atınca Gece refleks olarak bir adım geri gitdi. Serkan Gecenin belinden tutup kendine çekdi. "Yoksa o dizinin yaralarından daha fazlasını yaparım" deyip Gecenin alnına dudaklarını bastırdı. "Anladın mı?" Gece hızla başını olumlu anlamda sallayınca Serkanın dudağının bir kenarı kıvrıldı. "Güzel" deyip Geceyi kucağına alması ile Gece kollarını Serkanın boynuna doladı. Serkan Gecenin gözlerine bakıp yeniden önüne dönüp yürümeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM +18
DiversosSigarasını dudaklarına götürüp siyah gözlerini benden çekerek yanındaki esmer kadına çevirdi. Esmer kadın onun bakışlarını fark ederek gülümseyip Pamire dönmüştü. Pamir bana bir kere bile bakmadan elini kadının beline götürdü. Kadın onun kulağına bi...