Keyifli okumalar ♥︎
Lütfen oy ve satır arası yorum yapınız ♡♥︎
Youtubeden ( alıntılardan haberdar olmak için ) abone olun.
Burdanda takip ederseniz 200 ola biliriz ♥︎
Bölüm şarkısını siz seçiniz♥︎
Bölüm kısadır teknik sebeplerden dolayı.
İyiyim demek günümüzün adetlerinden olmuş ama açıp bir de ruhuma baksan "yorgunum" çığlıklarından başka bir şey duyamazsın.
İyi miyim, değil miyim bilmiyorum ama ruhumun yorgun olduğu kesin. Sadece bir tek kişi için yaşıyorum. Bebeğim için. O olmasaydı belkide intihar etmiştim.
Kucağımda uyuyan hiç bir şeyden haberi olmayan kızıma bakdım. Sonra pencereden akan yola bakdım. Gözümden bir damla yaş akdı. Yine o cehenneme dönüyordum. Pamir ile arka koltukda oturmuşduk kucağımda bebeğim ile. Bebeğime sımsıkı sarılmışdım. Korkuyorum ya bebeğimi benden alırsa?
Ya o Cansu denen kadın bebeğime kötü bir şey yaparsa? Yaşayamam ben dayanamam. Güçlü olmam gerek. Bebeğim için savaşmam gerek. "İn!" Pamirin sesi ile arabanın durduğunu fark etdim. Arabadan inince durdum ve evi izledim. Bu o evdi her şeyimi bu evde bırakıp gitmişdim.
Hayallerimi, acılarımı, bekaretimi....
"Gel artık!" Pamirin sert sesi ile irkilip yavaş adımlarla peşinden gitdim. Kapıyı çaldı. Kapıyı genç 20 yaşlarında mavi gözlü sarı saçlı beyaz tenli bir kız açdı. Sanırım Rusdu."Hosgeldınız Pamir bey" evet konuşmasından Rus olduğu anlaşılıyordu. Bu kız yeni gelmiş sanırım ilk kez görüyorum.
İçeri geçince kız bana göz ucu ile memnuniyetsizce bakdı. Kucağımda uyuyan bebeğime bakıp göz devirdi. "Elina bize kahve getir" Pamir dedi. Koltuğa geçince ben ayakdaydım.
"Ben kahve içemem" dedim. Elinanın adımları durdu ve bizi izledi. Pamir koltuğa oturmuş dedi "neden?"
Gözlerimi kızımın güzel yüzünde gezdirdim "bebek anne sütü içiyor" utana sıkıla sözümü tamamladım.Bakışlarımı Pamirin yüzüne çıkardım. Gözlerini kısıp beni süzdü bakışları göğsümde oyalandı. Rahatsızca yerimde kıpırdadım.
"Elina bana sert bir kahve yap Ayza ya ise süt ve ya meyve suyu getir." Deyince Elina yanımızdan ayrılınca "geç otur!" Pamirin sesi ile irkildim. Karşıdaki koltuğa oturdum.
Gözleri hala benim üzerimdeydi. Bense ondan başka her yere bakıyordum. "Şu anda dolgunlaşmış bedeninin tadına bakmak o kadar çok istiyorum ki" Pamirin sözü ile kaşlarımı çatıp gözlerine bakdım.
Yüzünde arsız bir gülüş, gözlerinde arzu vardı. Ama ben asla boyun eymeyecekdim. "Aklındaki o irenç düşünceleri at! Çünki böyle bir şey olmayacak!" Dedim sert tutmaya çalışdığım sesimle
Tek kaşını alayla yukarı kaldırdı. "Zaten zorla olmayacak sen kendin isteyeceksin!" Dedi tehlikeli ses tonuyla. Tabi canım aynen ben isteyeceğim!
Gözlerimi devirip kızıma bakdım yüzümde gülümseme oluşdu. Sonra aklıma gelen şeyle ona döndüm. Zaten onun gözleri benim üzerimdeydi.
"Cansu nerde? Neden benimle evlenmek istiyorsun?"
O sırada Elina içecekleri getirmişdi. Bana meyve suyunu uzatınca gözlerini devirdi. Bu kız neden böyle yapıyor?
Pamire kahvesini verirken daha çok eyildi. Göğüs dekoltesini Pamirin ağzına sokuyordu resmen. Aman bana ne!
Gözlerimi devirip diğer tarafa çevirdim. O sırada "ahh" diye bağırma sesi gelince sesin geldiği tarafa döndüm. Elinanın göğüsleri kızarmışdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUM +18
De TodoSigarasını dudaklarına götürüp siyah gözlerini benden çekerek yanındaki esmer kadına çevirdi. Esmer kadın onun bakışlarını fark ederek gülümseyip Pamire dönmüştü. Pamir bana bir kere bile bakmadan elini kadının beline götürdü. Kadın onun kulağına bi...