Selam herkese.
Bu benim ilk kitabım. Sadece denemek için yazıyorum. Baştan söylüyorum bu bur kurgudur. Ama okursanız çok sevinirim. Yazım ve imla hataları varsa özür dilerim. Her geçen gün düzeltmeye çalışacağım.
Kitabın konusuna gelince çok farklı bir konu olacak. İhanet, aşk , dostluk , güç , kuma - Bu arada kumaya karşıyım ama bu dediğim gibi çok farklı bir olay yani yanlış anlamayın- , aşiret , hırs , nefret , sevgi , bağlılık , berdel ...
İlk başta karakter tanıtımı yapmak isterdim fakat şu anda aklımda beliren kişiler yok. Daha sonra belki paylaşırım. Şu anda aklınızdaki kişilerle devam edebilirsiniz.
Bu olaylar Şanlıurfa'da gerçekleşmektedir. Tamamen kurgudur.TANITIM
Küçüklüğünden beri çocukluğunu yaşayamamış olan Hebun Karadağ kardeşleri için elinden geleni yapar fakat kardeşinin yaptığı hata yüzünden kendisi Arslanoğlu konağına gelin gider. Hemde Kuma olarak. Arslanoğlu konağının ağası olan Kerem Mir Arslanoğlu kendine bunu yedirmez. Çünkü evlidir ama karısı Dilan onunla sadece hırs için evlenmiştir.
Ailesi her ne kadar Kerem Mir'e bu kızla evlenmemesi gerektiğini söyleselerde kabul etmemiş ve düşman kızıyla evlenmiştir. Kendisi Dilan'a aşık olduğunu zanneder fakat Hebun Karadağ 'ın gücünü ve güzelliğini görene kadar... Gerçek aşkı Hebun Karadağ'da yaşar.
Hebun Karadağ ise yetim ve öküzdür. İki kardeşine hem annelik hem de babalık yapmaya çalışır. Annesini ve babasını , ağebeyiyle birlikte bir kazada kaybetmiştir. Daha genç kız iken -14~15 yaşlarında- aşiretin başına geçmiştir. Aşiretlerin başı olan Bapir sayesinde gücüne güç katmıştır. Ama kimse ağaların başında olan Bapir'in onu eğittiğini bilmez.
Halk arsında dışlanan Hebun yüzünü örtecek tülbentler bağlar. Sadece bu yüzden degil yaşadıkları da çabası. Herkes bu yüzden ona farklı takma adlar kullanır; konuştuğu nadir anlar olduğu için de "Dilsiz Kız " derler ama karşısına geçip de yüzüne bakarak böyle isimler kullanamazlar. Hebun'un gücü herkesi korkutur. Bu küçük kızın aklının böyle olup da babasından kalan mallara bir sürü mal,mülk, toprak ve daha nicelerini eklemesi de çabası...FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ
Hebun Karadağ:
Tam bir esmer güzelidir. Koyu kahve uzun saçları güneşe çıkınca parlamakta olup Koyu kahverengi olan gözlere sahip.
-24 yaşındadır. -
Kerem Mir Arslanoğlu:
Kerem Mir de esmerdir. Ama gözleri ela rengindedir. Uzun boyu , kaslı vücudu ve geniş omuzlaryla ; yakışıklığını arttırmıştır.
-29 yaşındadır. -Hebun Karadağ ve Kerem Mir Arslanoğlu'nun hikayesine hoş geldiniz.
(Hebun Karadağ' ın hikayesi aslında:D)Lütfen girişi beğendiyseniz yıldıza tıklayın ve yorum yapın. Yorumlarınız benim için önemli. Bu arada Hebun'un yüzüne örttüğü peçe ise bunlara benzer :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ AŞK
General Fiction" Kimseye güvenmemeyi, en çok güvendiğim insandan öğrendim. " Tanıtımı okuyup diğer bölümlere de destek olursanız sevinirim. Buraya yazacak bir şey bulamadım. -Aşiret kurgusu-