13| Dazai izliyordu...!
∞
Chuuya ile 2,5 saat boyunca kavga etmiştik.
Evet.
2,5 saat boyunca, aralıksız.
VE O HAYSİYET YOKSUNU NAMUSSUZ PİÇ KURUSU KÖPEK KAFAMI BİLDİĞİN SİKMİŞTİ!
BAĞRMA DEDİM!
SEN SUS! SEN VAR YA SEN-!... Götüne Arahabaki girsin Chuuya!
....Kafanı mı koparayım, sürtük?
Ananı satarım, nereden çıktıysan 180° döndürür evirir çevirir futbol topu gibi sektirir ters yatırır düz becerir morartana kadar sikerim, hiç mi hiç şakam yok.
Gel de dene. Kafanı silmeyen şerefsizdir.
Sana tahammül edemiyorum, şapka askısı. Ama şimdilik ciddi konuşmamız gerekiyor. Gerçeği söyle, nereden; neden, ne sebeple, o kadar zaman varken şimdi geldin?
Ne bu? Üç “ne” bir “o” mu?
Ne o? Beğenemedin mi?
Kapa çeneni.
Haha, sinirlenmek cidden kolay...
Peki. Anlaşılan soruma yanıt gelmeyecek. İyi madem, bende bir şeyler denerim~
Çekmeceden aldığım neşteri hızla koluma sapladım. Gözüm bir-iki saniyeliğine karardı ve olması gerektiği gibi, düzeldi. Chuuya’nın sesi gelmemişti.
Hissettin mi?
Hayır, ahmak. Unuttun mu? Ölüler hissedemez.
Doğru. Denemiş oldum en azından. Ve şimdi, bunu bandajlamam gerek..
.
.
.
Dazai şaşırdı.
Chuuya çekmeceden aldığı neşteri koluna sapladığında hiç olmadığı kadar şaşırdı.
Kolunda bulunan tüm kapanmış yara izleri ve kesikler, onu hiç olmadığı kadar şaşırttı.
Chuuya...
Ne yapmıştı? İntihardan, denemelerinden... Nefret etmiyor muydu? Bunca zamandır gizlice canına mı kıyıyordu?
Bu yüzden mi ajansa gelmişti?
Bu yüzden mi daha farklı davranıyordu?
Olduğu yerde kıprandı.
Dazai-" Hadi gidip görelim. "
.
.
.
Haah. Oldu. Pek de perfect oldu MaşAllah bana.
Chuuya, cevap vermeyecek misin? Üzülüyorum~
.....
Tamam, tamam! Öldürme!
Bandajları kutuya geri koyup çekmeceye yerleştirdim.
Esnedikten sonra yatak odama gidiyordum ki camı açık gördüm.
Camı açık gördüm..?
Cam mı açık?
Lan-
LAN-?!!
EVİME NASIL BİR HAYSİYET YOKSUNU GİRDİ?!
Benim evim. Benim!
Kapa çeneni! Ciddi bir şey düşünüyorum burada!
Şimdi...
Ranpo mudur?
Hayır.
O zaman Dazai.
Ama burada ne yapıyor?
Tanrı bilir.
Sessizce evi aradım. Banyo ve mutfakta yoktu, diğer yerlerde de.
Yani tek seçenek ile, yatak odasına gitmişti.
Sapık mı lan o?
Ben oldukça ateşli bir kadınım Chuuya, elbette bu normal.
O. BENİM. BEDENİM.
Ama ruh benim. 🥰
Süzülerek yatak odasına gittim. Kapıyı arkamdan kapatıp iyice etrafı taradım. Yatağın altında, dolapta ya da odaya Bağlı banyodaydı.
Muhtemelen banyoda.
Haberim yokmuş gibi davranıp üzerimi değiştirmek için harekete geçtim.
Ne? Hadi ama, sadece üzerimi. Atletim ve çamaşırlarım üzerimde kalacak. Yani, düşüncelerinizi kendinize saklayın.
.
.
.
Geceliklerimi giydikten sonra kendimi yatağa attım. Yeter ayol, yoruldum. Hem Chuuya hem Dazai. Gelen gelsin!
Ölüme git dediler de, mazot mu yok dedik?!
Ölüme git.
Mazot yok.
Eheğ. (≡^∇^≡)
Etrafıma dönüp durduktan sonra dahi gözlerim kapanmak için zorluyordu. Uyumadan önce yatağın kenarında bir ağırlık hissettim,
Dazai baş ucumda oturuyordu.
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- " Saying; Chuuya Nakahara "
FanficBsd Animesine Reenkarne oldum, ama tuhaf bir şey vardı. Ben... Nahakara Chuuya olmuştum. . . ** Fikir tamamen benimdir! Almayın, Çalmayın! UYARILAR Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cin...