16|Ne dedin?
∞Dazai ile bir saattir bakışıyorduk. Özellikle belli bir noktaya dikkat ediyordu ki, söylemek bile istemiyorum.
-" Dazai-kun, kahvaltı edelim. "
Dazai-"... "
Dazai-" Neden bir kadınsın? "
... Ah.
Günlerdir kimsenin sormadığı malûm soru.
Neyse, biri illa soracaktı zaten. Ne kadar erken o kadar berbat.
-" Ne? "
Dazai-" Tekrar mı etmeliyim? Neden bir kadınsın, Chuuya? "
-" Aiya, bu da soru mu şimdi Dazau-kun? Benim özelim bana aittir. Hem, cinsiyetim ne fark eder? "
Dazai-" Ah... Anlıyorum. Yani seninle çıkacak bir kadın bulanadığın için kendini bir kadın yaptın~ Hadi ama Chibi, bu çok acımasızca-! "
Ona fırlattığım vazo ile olduğu yerden iki adım geri gitti. Bunu ben yapmıyordum, Chuuya'nın bedeni Chuuya'nın kuralları. Dazai onu kızdırdığında ne yaparsa aynısını yapmam için zorluyor gibiydi.
Dazai'ye sol bacağımla ters tekme, sağ bacağımla ise karnına isabet edecek bir başka tekme attım. İkisini de engelledi.
Bunlar Chuuya'nın hareketleri, hadi biraz da kendiminkinden ekleyeyim.
Yerden zıplayıp dönen tekme atarken ellerimle Dazai'nin boynunu kavrayıp kafasını döndürdüm.
Bu onu öldürmezdi, ama bayıltmak için idealdi.
-" Mesele tilki olmakta değil Dazai, mesele tilkiyle dans edebilmekte. "
Baygın bedenini bir kenara taşıyıp poşetlere baktım. İçlerinde biraz ıstakoz, yengeç vs. Gördüğümde hepsini çıkarıp balkona koydum.
Kediler yesin de gör gününü. Uskumru ne halta yengeç yer?
.
.
.
Chuuya'nın evine dönüp kendimi koltuğa attım.
Hey Chuuya.
Ne var?
Sence Dazai bir şey anladı mı?
Anlamadıysa kadınım.
... Haha.^^
Senin soruna cevap verdim. Sıra benimkinde.
Aiya, bir ölü ne isteyebilir ki?
Sadece tek bir şey.
Söyle bakalım.
Planın için gereken şeyin yerini söylersem, planını değiştirir misin? Muhtemelen daha uygun bir şey ile.
Ne dedin?
Chuuya, ne zamandan beri bu kadar uysalsın?
Uysal diye anana denir.
Ayıp... :,(
Ama gerçekten yerini biliyorsan, seninle bir anlaşma yapmaktan gurur duyrarım~
... İyi. Dinle o vakit.
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- " Saying; Chuuya Nakahara "
FanficBsd Animesine Reenkarne oldum, ama tuhaf bir şey vardı. Ben... Nahakara Chuuya olmuştum. . . ** Fikir tamamen benimdir! Almayın, Çalmayın! UYARILAR Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cin...