(Uyarı: İntahar girişimi, Kendine zarar verme vb.)
0,2|Ölümsüzlük...?
∞
Koluma bir çizik daha attım.
Evet, acıyordu ama asla ölümcül hasar alamıyordum.
Ne olduğunu özetlemek gerekirse; Chuuya’nın bedenine reenkarne olmamdan bu yana 3 gün geçti. Ve bu süreçte kendimce olanları sorguladım.
Şimdi ise, kafamda ki birkaç soruyu cevaplamak için deneme yapıyordum. Acaba ölür müydüm? Veya kendime ölümcül hasar verebilir miydim?
Hayır. Kendime hasar verebiliyorum, ancak asla ölmeme yeterli olmuyordu.
Eczane'de bulunan bütün bandajları satın aldım desem, daha mı inandırıcı olurdu?
Evet, ölemiyordum fakat acı çekiyordum. 3 saattir koluma keskin bir bıçakla derin çizikler attıyorum, özellikle can damarıma isabet ettirsemde olmuyor. Kendimi bıçakladım, 4 kez. Acı vericiydi ama beni öldürmedi.
Bende son çare olarak bunu son bir kez test ettim, ve yine bandajla sardım.
Kendimi Dazai gibi hissediyorum..
Sonunda kanayan yeri sarmayı bitirdiğimde bedenime baktım. Mafya beni bu halde görse, ne derdi?
Yaralardan değil, kadın olmamdan bahsediyorum.
Mori piçine bundan nasıl bahsedeceğim? Bir bahaneye ihtiyacım var.
Derin bir nefes aldım. Kaçış yoktu, 3 gündür gram sesleri olmayan mafya binasına gidip neler olduğuna bakmam ve bir bahane ile kadın olduğumu açıklamam gerekiyordu.
Aklımda ki tek fikir ise, oyunculuğumu kullanmadı. Hayır, bir bahane bulmayacaktım.
Mori'nin önünde Dazai gibi davranacaktım, kafası karışacaktı ve buna dikkat etmeyecekti.
Son bandajı da sarmayı bitirdikten sonra hızla önümde ki dolaba ilerledim. Chuuya'nın kadın kıyafetlerine ihtiyacı yoktu, yalnızca çamaşırlar gerekiyordu ki onu da Chuuya'yı tanıyan kimseye fark ettirmeden mağazadan almıştım.
Neler çekiyorum ben...
Dolabı açtığımda elime gelen ilk şeyleri almıştım. Ne olduklarına bakmamıştım lakin...
Dürüst olmam gerekirse: Oldukça güzel bir kombin olmuştu. Şapkayı takıp takmamak konusunda kendimle tartıştıktan sonra taktım ve bileğime gelen eldivenlerin daha uzun versiyonlarını taktım.
Aynada kendime baktıktan sonra sırıttım ve mafya binasına doğru yola çıktım.
.
.
·
·
·
.Büyük bir binaydı, yutkunmama sebep olmuştu. Animede ki görüntüyle karşılaştırıldığında; Bizzat görmek oldukça korkutucuydu.
Yüz ifademi sabitledim ve ciddiyetle içeri girdim. Beni görenler şaşkınlıkla selam veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- " Saying; Chuuya Nakahara "
Fiksi PenggemarBsd Animesine Reenkarne oldum, ama tuhaf bir şey vardı. Ben... Nahakara Chuuya olmuştum. . . ** Fikir tamamen benimdir! Almayın, Çalmayın! UYARILAR Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cin...