15|Mermer
∞Uyandığımda yatağımda olmak istiyordum.
Dazai’nin evinde, onun kanepesinde değil.
Tamam, bana bir şey yapacağını düşünmüyordum. Allah belamı verdi. Düşünmem gerekiyormuş.
O kadar sorun arasından en önemlisi, bu itin beni buraya getirmiş ancak kendisinin gitmiş olması.
Yarın mafyaya dönmem gerekiyor, nereye gitti piç?
Bak ilk defa doğruyu söyledin.
Sende vardın, unuttmuşum.
Hey, tüm düşüncelerimi okuyabiliyor musun?
Evet.
Yani planımı...
BİLİYORUM! VE İZİN VERMEYECEĞİM!
Sakin ol! Sadece benimle ilgili, ölen ölür. Azraili durduramazsın Chuuya.
.... İster misin ki kafanı harbili si-...?
Yok, büyüksün abi. 😊
Elimi alnıma götürüp masaj yaptım, sonra da kalkıp etrafta dolanmaya başladım.
Kelepçe falan yok, ağrıda hissetmiyorum. Yani henüz niyeti bozmamış.
Mutfağa girdiğimde kapının açıldığını duydum. Elime bıçağı aldığım gibi saklanarak salona gittim.
Dazai gelmişti. Elinde poşetler vardı.
O oruspu çocuğu ne cüretle...
Hey! Annelere laf yok, Nakahara! Böyle olacağını bilseydi inan bana doğurmazdı.
Doğru.
Dazai beni fark etmiş olsa gerek ki gülümseyip el salladı. Bende nefes verip çıktım. Aynı şekilde gülümseyerek kollarımı açtım.
-" Geldi iki numaralı oruspu çocuğu-kun! Benimle derdin ne piç kurusu? 😊 "
Hani annelere laf yoktu?
Bu ilginç varlığın bir anneye sahip olduğundan şüpheliyim. Bence şeytan ile akrabalık var.
Vay be, ilk defa katılıyorum.
Yürü be Chuuya! Kim tutar seni!
Tamam sus. Havalanma hemen unutmadım planını.
Tüh, denedik. ^^
Dazai-" Günaydın Chuuya! "
-" Günaydın Dazai-kun, elindekiler nedir? "
Evet evli çiftler gibi bir güne başladık. Burası wattpad değil, kendime gelmem lazım...
Dazai-" Kahvaltılık aldım! "
Yani böyle yapmacık konuşacağız? İyi madem.
-" Ah? Senin için hazırlamamı ister misin? "
Dazai-" Tabiki yardım edebilirsin! "
-" Haha! elbette. O da olur. Bundan önce seni nerede öldürürsem daha temiz iş çıkarabilirim? Mutfak pek uygun değil gibi. "
Dazai-" Haha! Aslında mermerli bir yer daha uygun olur. "
-" Yani banyoda öldürüp, küvetin içine atıp 15 dakika boyunca üzerine soğuk su dökmeliyim. Sonra da belli asitlerden belli bir miktar kadar. Her şey bitince cesedin çürümesi/erimesi için 14 saat boyunca beklemem gerecek. Sonra da küvete sıcak su döküp temizleyeceğim. Eğer olur da kemiklerin, saçın falan kalırsa yakarım. Kokusu için de tütsüler yakar, dua ettiğimi söylerim- Ah, hayır. Fazla dua etmem, dikkat çeker. Neyse. Sineklerin rahatsız ettiğini söylerim.. Ah, bu da olmaz. Neyse. Sonra düşünürüm onları. Belki de seni öldürdükten sonra hemen domuzlara vermeliyim. 10-15 aç domuz cesedinin kemiklerine kadar sömürebilir, saç ve tırnak gibi kalanlarını da aynı şekilde yakarım-"
Dazai, ortağının söylediği şeyleri hayret ile dinledi. Onu buraya getirirken ne düşündüğünü bilmiyordu. Sadece bir şey “ Ona göz kulak ol! ” demişti ve o şeyi dinlemişti. Uyanır uyanmaz gitmeye çalışacağını, en azından bağıracağını düşünmüştü. Ancak tam aksine oldukça sakindi ve eski ortağından aldığı tek fikir ile saliseler içinde cinayet planı yapmıştı.
Dazai, Chuuya’nın iyi olduğunu biliyordu.
Ancak bu kadar iyi olacağı aklına bile gelmemişti. Sadece ‘Mermer’ kelimesinden koca bir hayatın son dakikalarını planlamak...
Bu onun eski ortağı mıydı?
Göğüsler ile birlikte beyni de mi büyümüştü--
Bekle, Chuuya bir kadındı....
Ama erkekti de-
İşte Dazai, tam da o zaman Chuuya’nın gerçekten bir kadın olduğunu fark etti.
^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- " Saying; Chuuya Nakahara "
FanficBsd Animesine Reenkarne oldum, ama tuhaf bir şey vardı. Ben... Nahakara Chuuya olmuştum. . . ** Fikir tamamen benimdir! Almayın, Çalmayın! UYARILAR Kan Şiddet Baskı Manipüle Sigara vb. kullanımı sansürsüz küfür silah/bıçak vb. kullanımı ölümler cin...