1.Bölüm

182 6 1
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

"Beni sevmen için ne yapmam gerekiyor?"

Athanasia, gözyaşı lekeli bir yüzle önündeki kişiye baktı. Ama babası İmparator Claude, ayaklarının dibinde ağlayan kızına soğuk bir şekilde baktı.

"Jannette gibi olmalı mıyım? O zaman beni sevecek misin? O zaman sıcak bir şekilde adımı söyler misin? Daha çok çalışırsam...."

Güzel üvey kız kardeşi. Athanasia'nın sahip olduğu küçük onuru almak için yeterli değilmiş gibi, Claude'un aşkını da çaldı.

Athanasia onun sınırlarındaydı. Başka ne yapması gerektiğini bilmiyordu.

"Beni itmek yerine kollarında bana sarılır mısın?"

"Ölü bedenimin üzerinde."

"Nasıl olur!?"

Ama Claude tereddüt etmedi. Genellikle itaatkar kızının umutsuzlukla ağladığını görünce gözünü bile kırpmadı.

"Ama ben de senin kızınım! Seninle Jannette'den daha uzun süre birlikteydim!"

Athanasia, toplayabildiği tüm cesaretle yalvardı. Bu Athanasia'nın ilk ve son savunmasıydı. Başka bir şey istememişti. Ama kralı, babası, sonuna kadar buz gibi soğuktu.

"Aptal varlık."

Claude bacağına tutunan zayıf eli itti. Onu küçümseyerek baktı. Kulaklarına acımasız bir ses sızdı.

"Seni hiç kızım olarak görmedim."

Athanasia, hayatı boyunca hiç olmadığı kadar çaresiz hissetti. Işıldayan mavi gözlerinde derin bir umutsuzluk vardı.

- [Sevimli Prenses]

Bölüm 8'den, Bükülmüş Kader

*** "Huh?!"

Bu çılgıncaydı.

Aniden bir romandan bir sahne hatırlatıldığı için tuttuğu çıngırağı düşürdü.

Bir kitaptaki bu şanssız sahne neden aniden beyninde belirdi? Bir ortaokul öğrencisi gece geç saatlerde vardiyasında geride bıraktığında göz attığı bir kitaptı.

Başlığına uyan olgunlaşmamış ve sıkıcı bir kitaptı.

Adı, 18. doğum gününde ölen önemsiz prensesle aynı olduğu için miydi? Ah, ne kötü bir alamet. Kötü düşünceler, beynimden çık!

"Ah, ne halt. Neden sürekli düşürüyor?"

Mışıl mışıl uyuyan bir kadın, yere çarpan bir çıngırak sesiyle irkildi. Ve küfretmeye başladı. Tabii ki şaşkına çaldım.

Neden bahsediyordu, o kadar düşürmedim bile! Ve bebekler genellikle bir şeyleri kolayca düşürür, değil mi? "Lütfen sessiz olun ve bununla oynayın, bayan."

Vay canına, onu silmeden bana mı veriyordu? Temizlik bilgisi bu dünyada zayıf olduğu için mi yoksa dışlanmış bir prenses olduğum için bana tepeden baktığı için mi olduğunu bilmiyordum. Muhtemelen ikincisiydi...sob, öyle olmadığına kendimi ikna ettim.

"Uwaaa."

Çıngırakları tekrar düşürdüm.

Böylece kaba hizmetçi beni teselli etmeye başladı. Sinirlendiğini söyleyebilirdim. "Sorun ne? Dikiş diktiğim için meşgulüm. İşte, senin için alacağım."

Bunu sevmiyorum! Kirli çünkü zaten iki kez düşürdüm ve bu benim zevkim değil! Böyle göründüğümü biliyorum, ama şu anki zihinsel yaşımla bundan zevk alacağımı düşünüyor musun?

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin