Keyifli okumalar☺️🤗
Alıştığım için daha hızlı hareket edebiliyordum. Her ne kadar ağır lastikleri arkama çekerken koşuyormuşum gibi hissetmem yardımcı olamadı.
Bunu yaparken kendime şüpheyle yaklaştım. Doğrusu, Ruby Palace'daki hayat o kadar güzeldi ki sonsuza kadar burada yaşamaya devam etmek istedim.
Ama Claude adında herhangi bir saniyede patlayabilecek bir bomba vardı. Hayat ne kadar güzel olursa olsun, hayatımı tehlikeye atamadım, değil mi?
Yani bu bebekler...onlar benim sigortamdı. Evet, böylece ne zaman ihtiyacım olursa saraydan ayrılabilirdim.
Ben çiçek tarlasını 5. kez takip ettim. Ve çok geçmeden, diğer günlerden farklı olmayan sessiz saraya girdim.
Ama bugün, doğrudan bahçeye gitmedim ve geçen seferden beri gözümün üzerinde olduğu bir yere gittim.
Ne olduğundan emin değildim çünkü uzaktan gördüm, ama gerçekten melek heykelleriydiler.
Çeşitli boyut ve şekillerdeydiler. Bazıları benden bile daha uzundu. Ve hepsi altından yapılmıştı! Tanrım! Benim sarayımdaki her şey mermerdi ama bu altın?
Ben çok heyecanlandım. O kadar çok heykel vardı ki, kaybolursa kimse fark etmezdi. Yaşlandıkça bunlardan birini kaydırabilecektim. Ama bu gerçek altın, değil mi?
Tüm köşelerinde bana yakın olan bir heykeli inceledim ve kıçını ısırdım. Dişlerim artık oldukça güçlü olduğu için.
Ama birdenbire arkamda birinin varlığını hissettim. Dişlerim hala popoyu ısırırken donmuştum.
"Böyle böcekler ne zaman benim kalemde yaşamaya başladı?"
Donmuş kulaklarıma soğuk bir ses girdi.
***
Bu sesi duyduğumda tüm vücudum titredi.
İçgüdüsel olarak arkamı döndüm ve bir heykele çarparak geri adım attım.
Ne zaman bu kadar yaklaşmıştı? İki kişi sessizce yaklaşmıştı. Ve onlardan biri o kadar uzaktaydı ki yüzünü göremiyordum ama kıyafetine göre bir şövalye gibi görünüyordu. Ve önümdeki kişi...
*Çarpışma*
Yüzünü doğruladıktan sonra vücudum gücünü kaybetti.
Elimdeki poşetler yere düştüğünde, içindekiler döküldü. 3 yıldır istikrarlı bir şekilde topladığım fonların hepsi yerde parlıyor.
Arkada duran adam garip bir ifadeyle onlara baktı.
Ama karşımdaki adam başka bir yere bakmadı ve gözlerini üzerimde tuttu.
"O yüz."
Alçak sesi ve soğuk parıldayan gözleri beni deldi. Garip bir rengi olan gizemli gözler.
Aynaya bakmak gibiydi, ama gözlerinde herhangi bir ifade yoktu, bu yüzden gerçek mücevherlere benziyorlardı.
"Bunu daha önce görmüş gibi hissediyorum."
Yüzünü daha önce hiç görmemiştim ama bir bakışta biliyordum.
Rüzgarın saçtığı altın saçlar. Sadece kraliyet ailesinin sahip olduğu gözler. Bana bakan ifadesiz yüz ve canavarca bir aura.
Claude de Alger Obelia.
O, Athanasia'nın babası ve bu toprakların İmparatoruydu."
"Evet. Siodona'dan dansçı. Ona benziyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)
Science FictionGözlerimi açtığımda prenses olmuştum! Ama bu aşk romanındaki tüm karakterlerden, neden kendi kanla ilgili babasına, imparatora ölme kaderine sahip olan prenses! Yaşamak istiyorsam, o imparator baba tarafından görülmemeliyim. "Bu tür bir pislik ne za...