2.Bölüm

84 5 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Babam olması gereken kişi hakkında söylentiler duyduğumda tüm vücudum titredi.

Onun hakkında sahip olduğum tek bilgi hizmetçilerdendi, ama o adam tam bir psikopattı. Hizmetçi unnies'in fısıldadığını duyduğumda nasıl bir adam olduğu çok açıktı.

Yaşadığım yerin adı Ruby Sarayıydı ve İmparatorun cariyelerinin yaşadığı yerdi.

Başka bir deyişle, İmparatorun haremiydi. Ama nedense bir gün İmparator buradaki herkesi öldürdü.

Bu güne kadar nedenini kimse bilmiyordu.

Annem Diana, İmparatorun kraliyet ziyafetine davet edilen bir dansçıydı ve onun dikkatini çekmişti, ancak daha sonra onun tarafından unutuldu ve beni doğurdu.

Diana sıradan biriydi, bu yüzden İmparatorun resmi bir cariyesi bile olamazdı. Sonra beni geride bırakarak öldü.

Ve o zamandan beri, İmparatorun tek soyu olan ben, o zamandan beri burada terk edildi. Ve böylece Ruby Sarayı'nda bulunan hizmetçiler tarafından büyütüldüm.

Hmm, şimdi öyle söylediğime göre, gerçek bir aile karmaşasıymışız gibi görünüyor. Hayır, diğer her şey bir yana, İmparator tek çocuğunu burada bırakarak dünyada ne yapıyor?

Her neyse, yani şiddetli bir katliamın gerçekleştiği kalede yaşıyordum.

Titreme. Bu hikayeyi ilk duyduktan sonra her gece kabuslar gördüm. Benim gibi bir bebeği bu yere koymak için gerçekten kötü olmalıydın.

Ancak, hiç tanışmadığım İmparatordan, gerçek korku hikayelerinin gerçekleştiği bu kaleden daha çok korktum. Ya 'Ah evet!' gibi olsaydı Ve aniden buradaki herkesi öldürmek için mi geldi? Sadece bir prenses olmalıydım, ama hayatım zaten gerçekten zordu.

Ah doğru. Adımı zaten söylemiş miydim? Son hayatımda yetimhane müdürü bana bağlantılarında bulduğu rastgele bir isim vermişti ama bu hayatta annem bana kendi adını vermişti.

Ve bu isim Athanasia'ydı. "Ölümsüz" anlamına gelen süslü bir isimdi.

Lilian dün gece bana söyledi ve bunun benim gibi dışlanmış bir prenses için abartılı bir isim olduğunu düşündüm.

Ve aynı zamanda şanssız prensesle aynı isimdi.

Annem muhtemelen bana böyle isim verdi, böylece yerimi tutabilir ve İmparator'a karşı hayatta kalabilirdim ama....

Öksürük. Ama romandaki Athanasia 18 yaşında trajik bir ölümle ölmüştü ve isim beni biraz rahatsız etti.

Ve kendi babasının eliyle öldü!

Bu yüzden bugün gözlerimi açtığımda, babamın fırtınaya gireceği korkusuyla kapıya bakmaya devam ettim.

O anda kapı aniden açıldı ve tamamen korktum. Ama çok şükür, sadece hizmetçilerimdi. Hizmetçi unnie'ler bana tam bir baş belasıymışım gibi baktılar.

"hala uyumuyor."

"Burada kalmak zorunda mıyız? Hareket edebileceği gibi değil."

"Lilian'ın bundan büyük bir şey çıkaracağını biliyorsun. Çok sinir bozucu."

İşte yine gidiyorlar. Bana hep böyle zorbalık ediyorlar. Zaten benden çok daha iyi değilsin, çünkü sen de burada sıkışıp kaldın.

"Bunu sadece bir mola olarak düşünebilir ve daha sonra ayrılabiliriz."

"Ya ağlamaya başlarsa?"

"Uyumaya başlaması için beşiğini salla."

Vay canına, biri onları duysaydı, her zaman ağladığımı düşünürlerdi. Benim kadar hoş ve sessiz bir bebek varsa, bir tane olup olmadığını görmek isterim!

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin