4.Bölüm

69 5 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Hikaye sonsuza dek mutlu bir şekilde sona ererken, ne kadar hüsrana uğradığımı sadece hayal edebilirsiniz.

"Arh."

Sadece düşünerek sinirleniyordum.

Sır boşuna ölmesi için o yardımcı karakteri koyarak yazarın ne düşündüğünü bilmiyordum.

Kitabın tutkulu bir hayranı olan ortaokul öğrencisi, bunun Claude'un Jannette'e olan sevgisini vurgulamak için hararetle olduğunu söyledi.

Ve bunun romantizm fantezi romanlarının özü olduğu ve kadınların tüm hayallerini nasıl mükemmel bir şekilde yakaladığı hakkında gevezelik etmeye devam etti. Tabii ki, saçmalık gibi göründüğü için dinlemedim.

Ve Athanasia'ya sempati duymuyordum, Claude veya Jannette'den daha iyiydi. İnsanların her zaman kendilerine başkalarına göre öncelik vermeleri gerektiğini düşündüm, ama bu ayrı bir meseleydi.

Neden?

Çünkü romandan Athanasia olduğumu hissettim!

"Uwang!"

Yine üzüldüğüm için gözyaşlarına boğuldum.

Kendimi bunun doğru olmadığına ikna etmeye çalıştım ama gerçeklikten kaçmanın sınırları vardı. O romanla çok fazla benzerlik vardı! Tesadüfen olsalar bile, nasıl hepsi aynı olabilir? Bu huzursuz bağırsak hissini görmezden gelmeye çalıştım ama kolay değildi.

"Prenses!"

Lili, ıstıraplı gözyaşlarımın sesiyle kapıyı açtı.

"Prensesimiz neden ağlıyor?"

Yüzümü tanıdık kollarına gömdüm ve ağlamaya devam ettim. Bu günlerde duygusal bir rollercoaster'daydım ve Lili'nin yüzünü görünce daha da üzüldüm.

"Aç mısın?"

Lilian Yorke.

Athanasia'nın masumiyetine sonuna kadar inanan tek kişi <Sevgili Prenses>. Sonuç olarak, Athanasia ile birlikte ölmüştü.

Lilian, etkili bir Kont ailesinin ikinci kızıydı, bu yüzden Athanasia'nın hizmetçisi olmak zorunda değildi.

Ancak Ruby Sarayı'nda olmak için gönüllü oldu ve Athanasia'ya dadı oldu. Bunun nedeni, vefat eden Athanasia'nın annesiydi.

Diana, ay ışığı gibi sarı saçlı ve gizemli kırmızı gözlü çok çekici ve harika bir kadındı.

Ayrıca, bir kraliyet balosunda solo bir sahne yapacak kadar yetenekliydi. Havasız Saray hayatından bıkmış olan Lilian, bir kuş gibi özgür olan Diana'ya saygı duydu ve hayrandı.

Ancak Diana sonunda Claude'un bir gecelik ilişkisi oldu ve Ruby Sarayı'na kilitlendi.

"Waaaaaang!"

Claude, seni pislik. Daha yüksek sesle ağladığımda, Lilian telaşlanmış gibiydi.

"Aman Tanrım. Prenses, sorun ne?"

Ağlamayı bırakamadım. Ne kadar düşünürsem düşüneyim, bu kesinlikle o romanın dünyasıydı!

Lilian ve Diana'nın arkadaşlığı romanda sadece birkaç kez ortaya çıktı, ancak bundan derinden etkilendim.

Bir doğum günü partisine davet edildiğimde Anne of Green Gables'da gördüğüm gibi güzel bir dostluk.

Evet, hiç arkadaşım yoktu. İşte bu yüzden böyle güzel bir prensese hayranlık duyuyordum! Ama sonunda Lili de öldü, çünkü o Athanasia'nın tarafındaydı!

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin