11.Bölüm

48 7 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Claude'un sırtı bulanık görüşümü doldurdu.

Sonunda tamamen ayrıldığında ağlayabildim.

Hayatım boyunca bu tür bir korku yaşamamıştım.

***

O günden sonra Claude ile tanıştıktan sonra hep hastaydım. Onunla yemek yedikten sonra hep kustum.

Bu deneyimden sonra aşırı derecede hastaydım ve bir süre yatalaktım.

Ve Lili ve diğer hizmetçi unnies'in yanındayken, Claude'un orospu çocuğu olduğu sonucuna vardım.

Beni sudan çıkardı ama hemen kurtarmadı.

O kaba psikopat. 5 yaşındaki bir çocuğun boğulmasını nasıl izleyebilirsin? Ve kızı, bunda!

Bunu ne zaman düşünsem, sırtımda titremeler oldu.

Her gece uyumak için ağladım. Ve o gecelerde Lili saçımı okşadı ve beni sıkıca tuttu. Sadece onun kollarında uyuyabildim.

***

Bu günlerde, hayatı yaşamak bir angaryaydı. Normal bir çocuk olsaydım, muhtemelen bir daha suya bakamazdım bile.

Bu İmparatorluk Sarayı'ndan ne zaman kaçabilirim? Ve Claude iki poşetimi benden çaldı.

O piç! Bana gelip hazinemi geri almamı söyledi ama ben deli değildim.

"Hannah."

Ne kadar düşünürse düşüneyim, yaşama isteğini bulamadım. Bu yüzden farklı yerlerde bulmaya çalıştım.

"Chocowet."

"Hayır, yapamazsın. Bayan Lilian yapacak..."

"Chocowet yemek istiyorum."

Sızlanmaya devam ettim ama Hannah pes etmedi. Lili tarafından kesinlikle uyarılmaması için uyarılmış gibi görünüyordu. Claude'un pastası yüzünden bugünlerde çok şeker yiyorum.

Lanet olsun. Sonra, son çare zamanı geldi.

"Unnie, Ati chocowet istiyor."

Yavru köpek gözleri saldırımı al!

"D-bunu yapma."

Gözlerimi parladım.

"Gerçekten yapamazsın, Prenses! Üzgünüm!"

Ve Hannah artık dayanamıyormuş gibi yeri terk etti.

Hey! Ayrılmadan önce bana çikolatamı ver!

"Hannah!"

Buna inanamıyorum! Hannah benim saldırıma karşı kazandı!

Son zamanlardaki tüm stres nedeniyle sevimliliğim bu günlerde bir gerileme geçirmiş gibi görünüyordu. Ah. Ama henüz vazgeçmemiştim.

Gizlice mutfağa girdim. Çocukça davrandığımı biliyordum ama çikolatadan vazgeçemedim. Geçmiş hayatımda benim için tamamen lükslerdi!

Bu yüzden çikolata yiyeceğim!

Heyecanla çikolatanın olduğu yere koştum.

"Ces, nereye gidiyorsun?"

"Bir dakika. Sanırım sobayı açık bıraktım."

Ah ah!

Kendimi çabucak sakladım.

"Ah, açıktı."

Hm. Şimdi bir çikolata çalmaya gerek var mıydı? Ondan bir tane isteyebilirim! Onunla burada tanışmam kaderdi.

"Uh..."

"Ack! Bir böcek!"

Tam konuşmak üzereyken Ces çığlık attı.

Ve çok geçmeden, topuklarının tabanlarında görünen siyah bir nokta bir hamamböceğiydi.

"İğrenç bir böceğin mutfağa girmeye cesaret ettiğine inanamıyorum."

Ces'in soğuk sesinde ter döktüm.

"Bayan Lili'ye saray temizlik gününü hızlandırmamız gerektiğini söylemem gerekecek. Hamamböceklerinin prensesin kaldığı bir yeri yoktur."

Vay canına, Ces unnie kesinlikle bu sarayın psikopatıydı!

"Ama daha önce bir tür ses yok muydu?"

I-I artık ona sormayacaktım.

Tabii ki, Ces bana asla o hamamböceği gibi davranmazdı, ama öyleydi.... Zaten şimdi ona sorarsam Lili'ye söyleyecek gibi görünüyordu.

Mutfağın köşesinde sessiz kaldığımda, Ces bir şeyler duyduğunu düşünüyormuş gibi başını eğdi ve gitti.

Sonunda kafamı dışarı çıkardım. Yavaş yavaş tabaktaki çikolataya uzandım.

Ha? Bir yerden küçük bir ses geliyordu.

Birinin tekrar içeri girdiğini düşündüğüm için dondum ama kimse girmedi.

Yanlış mı duydum? Ama kesinlikle bir şeyler duydum! Kafam karıştı. Ve hizmetçilerin bahsettiği mutfaktaki hayaletin hikayeleri kafamda parladı.

"Nefese!"

Bir süre önce olay yüzünden bir hayaletin ayak bileğimi çektiğine dair kabuslar görüyordum. Mutfak aniden daha korkunç görünüyordu.

Daha önce ara sıra çikolata çalmıştım ama mutfak hiç bu kadar ürkütücü görünmemişti. Ve şimdi tekrar baktığımda, gerçekten hayaletlerin yaşayacağı bir yerde gibi görünüyordu.

Sırtımdan ter damladı. Her an bir hayalet ortaya çıkacakmış gibi hissettim.

"Prenses!"

Şu an gibi!

"AHHH!"

Banshee gibi çığlık attım. Claude tarafından öldürülen hizmetçiler beni öldürmeye mi geldi? Yoksa kabuslarımdan gelen hayalet miydi?

"Aman Tanrım, Prenses! Üzgünüm. Şaşırdın mı?"

Ama Lili'ydi. O da benim kadar şaşırmış görünüyordu.

"Prenses, bence hemen gitmen gerekiyor."

Lili aceleyle beni şu anda olacak bir yerimiz varmış gibi bir yere götürdü. Oops! Ama mutfakta yakalandım! Ve elimdeki tabaktan çaldığım iki çikolata vardı.

Çikolataları gizlice elbise eteklerime koydum. Lili çikolata tuttuğumu fark etmemiş gibi görünüyordu. Bu kadar aceleye getirilmesi için tam olarak ne oluyordu?

Ve çok geçmeden nedenini öğrendim.

"Prenses Athanasia'ya hizmet etmek bir onur."

Lili tarafından taşınan hizmetçiler bana atıyordu. Kaç tane vardı? Bir, iki, üç, dört, beş....

30'a geldiğimde saymayı bıraktım. Bu unnies bundan sonra bana hizmet edecek mi?

Durum, bir restoranda part-time çalışırken izlediğim bir Kore dramasına benziyordu. Zengin bir kadın baş karaktere sahip romantik bir komediydi Ama gördüğüm sahne süper gerçekçi değildi. Alışverişi bitirip eve döndükten sonra, evindeki tüm hizmetçiler ona eğiliyordu.

"Bugünden itibaren Prenses Athanasia'nın geçici şövalyesi olarak atandım."

Öne çıkan Felix'e açıldım.

Claude gerçekten bir psikopattı. Bunu nasıl yapabildi? Duruma inanılmaz derecede güldüm.

Çok uzun zaman önce, neredeyse boğulduktan sonra hala titrerken bana o buzlu sözleri söylemişti ve şimdi, bana bu insanları benim için çalışmaları için mi verdi?

Bu ne anlama geliyordu?

"Majestelerinin nezaketi için minnettarım ama Sör Robain neden...."

Lili de bunu duymamış gibi görünüyordu ve şok olmuş bir ifadesi vardı. Ve Felix bana baktı ve gülümsedi.

merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım.

Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.☺️

Birdahaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin