Keyifli okumalar☺️🤗
Yeni uyandığından beri saçları eskisinden daha doğal bir şekilde yayılmıştı ve giydiği kıyafetler hafifçe açıktı ve iyi yapılı vücudunu ortaya çıkardı.
Oops, utanç verici. Bu utanç verici. Hey, vücudum küçük bir çocuğa ait olsa da ben büyüyen bir kadınım!
Claude ne düşündüğümü fark etmedi ve bakışlarını soldaki pencereden dışarı çevirdi. Güneş çoktan batıyordu, görünürde turuncu sarı bir gökyüzü bırakıyordu.
Bir psikopatın yaptığı gibi esnemek için yavaşça ayağa kalktı.
"Burada ziyafet veriyoruz."
* * *
"Parlak ve sağlıklı göründüğün için bu günlerde iyi görünüyorsun."
Teknede geçirdiğim zamandan sonra Claude ile ilk kez bu kadar açık yüzleştim.
İmparatorun yatak odasındaki masadaki bulaşıkları inceliyordum. Yemeğin her biri çok lezzetli görünüyordu, ancak yine de imparator için yemek için çok gayri resmi yiyecekler vardı.
Sadece bunun çok sıra dışı olduğunu düşünüyordum, ama şu anda söyleyebileceği en tuhaf şeyi söylediğinde hemen kafamı kaldırdı.
Sağlığım hakkında bilgilendirilmemesi mümkün değildi, ama bir kez bile beni ziyarete gelmedi. Yani, eğer gelseydi kesinlikle soğuk algınlığımı daha da kötüleştirirdi!
Her neyse, hasta kızını ziyarete bile gelmeyen ve sadece "Ah, iyi görünüyorsun" diyen bu adama suskun kaldım.
Çok bir şey beklemiyordum bile, "Çok hasta olduğunu duydum, iyi misin?" gibi sıcak sözler bile beklemiyordum. Ya da 'Yorgun görünüyorsun. İyi dinlen.' ama bu biraz fazla değil mi? Evet doğru. Bahsettiğim bu Claude.
"Babam da çok tatlı görünüyor!"
Ama ben sadece eski güzel ve zayıf bir güneş balığıyım. Unutmayalım. Bu C planı, C planı. B planı için olsa bile, ömrümü bu şekilde uzatmak önemlidir! Kirli ve adaletsiz olsa da hayattan daha önemli HİÇBİR ŞEY yoktur!
Claude'u görmezden geldim ve parlak bir şekilde gülümsedim. Gözleri buna ilgi gösterdi. Evet, evet, dün göle düştüğü için hasta olan bir kızı görmek ilginç mi?
Claude çenesini elinde tutarak karşımdan bana bakıyordu. Ama neden yakışıklı görünmeye çalışıyormuşsun gibi görünüyorsun? (Bu Atti'nin yanlış anlaşılmasıdır. Claude kesinlikle yakışıklı görünmeye çalışmıyor.) Beni sana aşık etmeye mi çalışıyorsun? Ha, evet! Ne yetenek! Sana aşık olmayacağım, bast*rd!
"Dinle. Sadece sevdiğin yiyecekleri hazırladım."
Yani, bu et mi? Tombul olduğum için benimle dalga geçiyorsun, değil mi? Beni küçük düşürüyorsun, değil mi?
"Affı için teşekkürler."
Ama yemek yemeseydim ben değildim. Claude'un bakışlarını görmezden gelmeye ve yemek yemeye odaklanmaya karar verdim.
Vay canına, ağzımda eriyor! Her gün bu tür yiyecekleri mi yiyorsun? Sarayımda da pahalı yemekler vardı, ancak kalitesi ve tadı eşsiz! Bu bir fark!
Gümüş eşyalar benim kavrayamayacak kadar ağırdı. Ayrıca, biftek önceden dilimlenmemişti, bu yüzden onları kendim dilimlemek zorunda kaldım. Ayrıca, bu masa çok uzun!
Çınla! Ve gümüş eşyalarım sonunda bu tabağın korkunç sesini çıkardı ve gümüş eşyalar birbirlerini çizdi.
Nefes nefese. O an nefesimi tuttum. Utancı unutun, Claude'un tepkileri daha önemli. H-buna kızmayacak, değil mi? Bıçağını bana doğru fırlatmayacak, değil mi?
"Eğitimin üzerinde daha fazla çalışmalısın."
Ama Claude tek kelime etmedi ve görmezden geldi. Hahhh, hayattayım.
"Yarın sarayınıza bir kişi göndereceğim. Beklediğimden çok eğitimsizsin muhtemelen çünkü gerçekten eğitimli insan sana öğretmemişti."
Ne? Az önce sevgili hizmetçilerimle dalga mı geçtin?? Eğitimsiz mi? O kız kardeşlerin hepsi soylu! Senin nesin var?!
"Şu andan itibaren biraz profesyonel eğitim yardımı alın."
Ah, evet kraliyet kanıydı.
Poker yüzünü açık tutmak zordu, ama fark etmiyor gibi göründüğü için şanslıydım. Masanın ucundaydık, birbirimizden çok uzaktaydık. Ah, masanın uzun uzun olması ne büyük bir rahatlama. Huhuhu.
Bu bir şekilde öfkemi kaynattı ve patlamak istedi, ama bunun yerine elimden geldiğince parlak bir şekilde gülümsedim.
"Atti elinden geleni yapacak, baba!"
Sonra Claude garip bir şey görmek için bir bakış attı. Birlikte bu tür garip bir çay partisi yaptığımız ilk şey değildi, ama bana bu bakışı ilk gönderdiği şeydi. Doğru hissetmiyor... Neden kaka yapan bir hayvan görüyormuş gibi görünüyorsun...?
Claude yemek yediğim süre boyunca bana baktı. Arghhh, kusmak istiyorum.
"Baba, iyi geceler! Güle güle!"
Claude ile ziyafetten sonra Felix tarafından Ruby sarayına teslim edilen bir pakettim.
Bana her zaman yaptığı gibi iyi bir gece geçirmemi söyledi, ama bugün sadece 'hıms!' diye cevap verdim. Ondan sonra Lilly biraz kaşlarını çattı ama bugün ona çok kızdım.
Demek istediğim, 'Oooh bak bak, köpek imparator uyuyor. Gidip onu uyandırmalısın!', ve hazır bile olmadığımda beni kelimenin tam anlamıyla odasına itti! Shivers, bugün meydana gelen olayları tekrar düşünseydim, yerinden edildiğimde Felix için üzülmezdim bile (?) Tüm saçları başının etinden çıktı! (A.k.a: saçını çıkar, kel yap.)
Aygın. Sana güvendim. Claude'un ellerini böyle teslim etmeye nasıl cüret edersin...
'Hiçbir şey bilmiyorum' yazan bir yüzle Felix beni daha da kızdırdı.
"Lilly, ninni."
O gece aegyo kullanarak yalvardım. Beğenmiş gibiydi ve kıkırdadı, üzerime battaniye koydu.
"O zaman senin için bir tane söyleyeyim mi?"
Kısa süre sonra tatlı bir sesle söylenen bir şarkı kulaklarımı sulandırdı.
"Şşş, adım ve bir adım daha... Gece gelirse bana bir çiçek al. Güzel Bayan Star bizim için gülümsüyor."
Kyaaa. Tabii ki, şarkı söylememle karşılaştırılamaz. Diğer günlerde olduğu gibi battaniyeleri tekmelemek istiyorum ama Lilly burada olduğu için yapmayacağım.
"Bugün hoşça kal. Yarın daha parlak bir gün gelecek."
Lilly'nin tatlı sesi gözlerimi kapatmama neden oldu. Bir kişinin özellikle benim için ninni söylemesi harikaydı. Ninni dinleyerek uyumak için çok yaşlı olmama rağmen.
"Sadece güzel rüyalar gör. Güle Güle. İyi geceler bebeğimiz."
Yarın hangi korkunç olayların olacağını bilmiyorum. Ama şimdilik... Her şeyi unutalım ve uyuyalım. Büyümek için uyumalıyım. Keşke uyandığımda 10 yıl sonra olsaydı. Kokla.
"İyi geceler bebeğimiz."
Lilly, ayrıca iyi uykular! İmparatorun o köpek yüzünü unutmaya çok uğraşırken, Lilly'nin sesi gibi mücevhere gözlerimi kapadım.
Tıpkı her gece olduğu gibi, zamanın çabucak geçmesini diliyorum...
merhaba yeni bölüm ile karşınızdayım.
Geçen gün yaşadığımız sıkıntının aynısı varsa yorumlara yazın☺️
Bölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.☺️
Birdahaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)
Bilim KurguGözlerimi açtığımda prenses olmuştum! Ama bu aşk romanındaki tüm karakterlerden, neden kendi kanla ilgili babasına, imparatora ölme kaderine sahip olan prenses! Yaşamak istiyorsam, o imparator baba tarafından görülmemeliyim. "Bu tür bir pislik ne za...