13.Bölüm

14 0 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Ancak, odanın içi sanki bir iğnenin düştüğünü duyabiliyormuş gibi sessizdi. Claude'un seslerin farkında olmadığı için ağır bir uyuyan gibi görünmesi şanslıydı.

Bekle. Şimdi düşününce, Claude'u gerçekten uyandırmam gerekiyor mu? Uzun zamandır hiçbir şey olmuyorsa, Felix neler olduğunu görmek için içeri girmez mi?

Bu düşünce, Felix gelene kadar beklemeye karar vermeme neden oldu.

Odanın etrafına baktım, içinde bir imparator hissi var..... Sadece büyük boyutta

Burası gerçekten imparatorun odası mı? Neden bu kadar basit? Ruby Palace'daki odamdan bile daha basit.

Tuhaf. Bu, önceki imparatorun kullandığı oda değil mi? Claude'un kişiliğine göre, diğer insanların kullandığı bir odayı kullanması muhtemel değil.

Oda bir tarla gibi çok büyüktü. Ayrıca çok boştu, bu yüzden yatağı hemen fark edebildim. Yine de perde uzun olduğu için içini göremedim.

Ama bekle. Yatağın bu kadar kolay görülebilmesi tehlikeli değil mi? Eğer o 'o' imparatorsa katil olması gerekmiyor mu? Bu tıpkı 'Beni yakalamaya çalış~~!' gibi Oyun şovu.

Her neyse, Claude'un ölmesi ya da başka bir şey beni ilgilendirmiyor. Her neyse, duvardaki o şey... Bir harita dikkatimi çekiyor...

Bir süredir dikkatimi çeken haritaya yavaşça yürüdüm.

"Nefes nefese!"

Sesi içeride tutmak için iki elimi ağzıma götürmekten kendimi alamadım.

Bu neydi? Ne kadar bakarsam bakayım ona bakmaya devam ediyorum, yine de gözlerimi ondan ayıramadım. Dünya haritasının çerçevesinin tamamı parlak ve saf altından yapılmıştı. Sadece yüzey değil, tüm kalın çerçeve gibi görünüyordu.

Vay canına, ne! Daha önce böyle bir şey görmemiştim. Bu çok dokunaklı... Kyaaa, tabii ki! Burası imparatorun sarayı! Bu tür şeyleri duvarda tutmak için. Bunlardan sadece bir tane varken altın mumlara veya altın oyuncaklara ihtiyacım yok! Duvardaki o şey de altından mı yapılmış?

O kadar heyecanlıydım ki halının karşısına diğer tarafa koştum.

Claude, sanat eserleri toplamak için bir tür şeyi olmalı. Odada süslemeler yoktu, ancak içinde sanat olan çerçeveler vardı. Çoğu dünya haritası kadar büyük olmasa da, yine de büyük ve değerliydi.

Meleklerle çok güzel kız kardeşlerin olduğu sanatlar vardı, içinde unutulmaz anlar çizilmiş gibi görünen sanatlar.

Ah! Bu sanat, taç giyme törenindeki en büyük İmparatoriçe Embrose'un anını saklar! Lilly'nin daha önce bana okuttuğu bir kitaptan benzer bir şey gördüm.

Her neyse, sanatların hepsi çok büyüktü ve daha büyük altın çerçevelere ihtiyaç duymalarını sağlıyordu. 3 erkeğin kollarını genişletmesi ve kol uzunluklarını birbirine bağlaması yeterli mi? Ve bunların hepsinin altın olduğunu görmek için! Köşedeki kırık çerçeve bile altındı.

Ha? Ama neden bu tozlu çerçeveleri dışarı atmıyorsun? Eğer atacaksan, onları bana verebilir misin.....?

Arzu için dudaklarımı yalayarak, bir kez daha iyi bakmak için bir kez daha dünya haritasına doğru yolumu çevirdim. Hayır, yapacaktım. Gözüme çarpan bir şey olmasaydı.

"...."

Az önce gördüğüm çerçeveye bir adım ileri attım. İncelemek için. Duvara asılan diğerlerinin aksine, tozlu ve kırık olan odanın bir köşesindeydi.

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin