Keyifli okumalar☺️🤗
Şaşırtıcı bir şekilde 20 yaşında bir yetişkin olarak uyandım... bugün gördüğüm rüyaydı.
Tabii ki. Hayatım ne zaman bir kez bile olmasını istediğim şekilde aktı.
Öyle olsa bile. Çocuk olmaktan yetişkin olarak uyanmak, başka bir dünyanın prensesi olarak uyanmaktan çok daha gerçekçidir. Bu yüzden belki de bu rüyanın gerçekleşeceğini düşündüm.
"Baba, Atti seni özledi!"
Ancak burası benim için gerçekliğin ayarlandığı yer. Claude'un önünde iyi görünmek için yalan söylemek ve sevimli davranmak. Şimdi bunu kendim kabul ettiğime göre, üzgünüm.
Ama üzgün ya da yalnız olsam bile ağlamayacağım!
"Ah!"
Çim sahada koşma yolunda durarak Claude'un önünde durdum. Bir farkındalık sesi çıkardıktan sonra eğildim.
"Atti'yi bir çay partisine davet ettiğiniz için teşekkür ederiz."
Bugünlerde öğrenme şeklime boyun eğdiğimde, Felix'in Claude'un arkasında küçük bir pfft çıkardığını duyabildim.
Evet, bir a.d.u.l.t gibi davrandığımda sevimli görünüyorum, değil mi? Tabii ki, bugün diğer günlerden daha sevimli olacağım. Bilerek sahip olduğum en sevimli kıyafetleri seçip giydim ve nasıl daha sevimli görüneceğim konusunda bir aynayla pratik yaptım.
Bugünün konsepti bir a.d.u.l.t gibi davranan bir çocuk, ama gerçekte hala görgü kurallarına çok aşina olmayan küçük bir bayan. Sevimli görünmek için biraz yabancı görünmek zorunda kaldım, çok yabancı değil, bu beni sinir bozucu gösteriyor ve bunun gibi.
Neyse ki, planım işe yaradı. Claude'un önünde hizmetçiler bana cesurca bakıyorlardı, isterse bana bakabilen Felix hariç.
Çok fırfırlı büyük ve kabarık görünen beyaz elbiseyle ben açıkça bir meleğe benziyordu. Tabii ki, o anda ben küçük bir bebek melektim, bunun yerine görkemli zarif, güzel ve zarif bir melek... Kuhuckkkk!
(Kuhuckkk: İnsanların bıçakla bıçaklanma sesi ama Atti'ye gelince, abartıyor.)
Claude'un tepkisi sadece bir kaşını kaldırmaktı ama bu adam bana hiç istediğim bir tepki verdi mi?
"Felix."
Claude'un aramasından Felix kısa bir cevap verdi ve beni aldı. Felix'in yardımıyla sandalyeye başarılı bir şekilde çıkabildim. Bunun nedeni, tek başıma sandalyeye oturmak için hala son derece kısaydım.
Biz insanlar gerçekten de bu eylemlerin artık bana tanıdık geldiğini görmek için hızlı bir şekilde alışan hayvanlarız.
Şimdi masanın karşısında yüz yüze olduğum için mümkün olduğunca parlak ve sevimli bir şekilde gülümsedim ve konuştum.
"Günaydın baba!"
Şu anda saat 10:00. Onunla tanıştığımda genellikle öğleden sonra Claude ile çay içtiğimdeydi, ama aniden yaklaşık bir ay önce sabaha değişti.
Bir ay öncesinden bahsetmişken, onun için bir ninni söylediğimde buralardaydı. Ne düşündüğünü bilmiyorum. Eh, tahmin edebildiğim kişi o muydu? Hayır.
Her neyse, o andan itibaren onu "Günaydın Baba" ile selamlıyordum ve bunu söylediğimde bir süre bana bakardı.
Ya da tabii ki hiç 'Sana da günaydın' yoktu, hiç beklediğim gibi değil, ama yine de. İnatçı davranıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)
Science FictionGözlerimi açtığımda prenses olmuştum! Ama bu aşk romanındaki tüm karakterlerden, neden kendi kanla ilgili babasına, imparatora ölme kaderine sahip olan prenses! Yaşamak istiyorsam, o imparator baba tarafından görülmemeliyim. "Bu tür bir pislik ne za...