12.Bölüm

10 0 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Görünüşe göre prensesi önemsiyor ve değer veriyor."

Felix bunu söylediğinde neredeyse kemiklerimi burkuyordum. Şuraya bak, şövalye kardeş, 'bir nevi' hazineler ve bakımlar dedin mi? Hah! Buna kim inanır ki?!

"Ben-öyle mi...?"

Gördün mü? Lilly asla kelimelere tökezlemez!

"Evet. Majesteleri şu anda prensesin yanında duracak kişisel bir şövalye arıyor. Bunu kalıcı olarak yapan benden başka."

Felix bunu söylerken gülümsedi.

"Yani... Seninle çalışmayı dört gözle bekliyorum prenses."

Her neyse, Claude'un şövalyesi Felix, beklenmedik bir şekilde benim kişisel şövalyem oldu.

* * *

Şimdi yeni hizmetçileri işe almanın o kadar da iyi olmadığını görüyorum.

Claude'un bana fazladan hizmetçi vermediğini, ancak onları burada çalışan önceki hizmetçilerle değiştirdiğini fark ettim. Bu, benden yana olmalarını sağlamak için çok çaba harcadığım hizmetçilerin hepsinin gittiği anlamına geliyor.

O gün gece yeni hizmetçiler geldiğinde o yıldırım şoku haberi duydum. Lilly'nin önceki kız kardeş hizmetçilerini görmek istediğim için çok yalvarmama rağmen, sadece özür dileyen bir yüz yaptı. Değiştirilen hizmetçilerin bu sabah sarayı terk ettiğini ve başka bir saraya kiralandığını duydum.

Bunu duyduğumda sinirlendim. Hizmetçiler Ruby Palace'ın güzelliklerini çaldığında bir göz atmayan Claude, şimdi buradaki işçilerin yerini alıyor. Ayrıca, o imparatorun emri olmasına rağmen hizmetçilerin son sözler söylemeden saraydan ayrılmalarına da çok üzüldüm.

Bunun bu kadar üzülecek bir şey olmadığını biliyorum ama insan kalbi hakkında hiçbir şey yapamazsın. (Gerçek kalp değil, zihin.)

Yeni kız kardeş hizmetçiler aegyo'ma (Sevimli davranarak) sevgi göstermediğinde ve işlerini yapmaya devam ettiğinde daha da üzüldüm.

Hala hizmetçi olmalarına rağmen... Burada çalışmak için terk edilmiş hizmetçiler ile Claude'un kendisi seçtiği hizmetçiler arasında bir fark var mı? Tüm kız kardeş hizmetçilerin benden yana olmasını sağlamak için ne kadar çok çalıştığımı biliyor musun! Hıçkırık!

"Hanna ve Seth'i görmek istiyorum."

"Prenses isterse onları kesinlikle tekrar görebileceksin."

"Ne zaman?"

"Umm, 10 gün sonra mı?"

Ve bu tür a.d.u.l.t sözlerine inanmadım. Çocuklara yalan söylemek için kullandıkları kelimeler değil mi? Ayrıca, önceki hayatımda yetimhanede çocukların yemek yemek için yalvardığı zaman duyduğum sözler buydu.

Memnun olmayan bir ifadede bulunduğumda Lilly tekrar terlemeye başladı. İşte o zaman bizi yandan izleyen Felix konuşmaya başladı

"Majesteleriyle konuşmayı deneyebilirsin."

Onun sözlerinden, hem Lilly hem de ben Felix'e "Deli misin?" diye soruyormuşuz gibi baktık. Ancak, "Söylememem gereken bir şey mi söyledim" yüzüyle bize bakıyordu.

Felix bana daha önce göldeki nilüfer çiçeğinin, insanların ona sahip olmak istemesine neden olan ve onları suya çeken büyülü bir bitki olduğunu söylemişti. Daha sonra yaptığından daha kötüydü. O zaman o insanı yerdi.

Knight kardeş "Öğle yemeğinde ne yiyeceksin?" diyormuş gibi söylediği o anda hala donmuştum.

Felix, Claude'un beni kurtarmak için ne kadar harika ve havalı olduğunu iltifat etmek istiyormuş gibi görünüyordu, ama bu sadece Claude'a karşı daha fazla öfkeme neden oldu.

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin