Keyifli okumalar☺️🤗
Ve bunu yapmak için daha fazla cesaretlendiler çünkü Ruby Sarayı'na veya Claude'un Harem'ine gelen daha fazla kadın yoktu.
İlk başta söylemek zordu, ama sonra o kadar açık oldu ki, fark edemezseniz, büyük olasılıkla kördünüz. Süslemeleri ve mücevherleri bile duvara almaya başladılar.
Vay canına, bu insanlar. Sanırım Claude bugünlerde kimseyi öldürmediği için yenilmez hissettiler.
Lili'den önce odamdan bir şeylerin kaybolduğunu fark ettim.
Çünkü her gün odamı gözlemledim, çalacak şeyler aradım. Ama tabağım yavaş yavaş küçülüyordu.
Onları İmparator'a anlatmak istedim, ama ona gidip 'Baba! Bana küçümsediler!' Ve "Değerli kızıma kim tepeden baktı?" diye sorardı.
Aksine, 'Hala hayatta mıydın?' gibi olurdu ve hayatımı oraya götürürdü.
O-tabii ki, bunların hepsi kafamda olabilir. Ama hayatımda kumar oynamak istemedim, çünkü önemliyim!
Bu yüzden hiçbir şey yapmamam ve altınlarımın kaybolmasını izlemem gerekti. Hizmetçi unnies odama girip önlüklerine altın tabak gibi bir şey sokarken yapabileceğim tek şey şiddetle feryadamaktı.
Ama Lili bir kez fark ettiğinde, çılgınca öfkelendi ve sorunu çözmek için Baş Hizmetçiye gitti.
Lili etraftayken diğer hizmetçilerin onursal kullandığını ve bana altın topu getirdiğini biraz anlayabiliyordum, ama Lili muhtemelen ben de dahil olmak üzere Ruby Sarayı'ndaki en güçlü kişiydi.
Böylece o hizmetçiler saraydan atıldı. Çaldıklarını iade etmeleri gerekiyordu, ama hiçbirini geri alamadım.
Baş Hizmetçiden şüphelendim ama ağlamaktan başka yapabileceğim bir şey yoktu, bu yüzden fazla bir şey yapamadım. Yeterli paramız olmadığı için bana sadece bir çıngırak alamayacağını söylediğinden beri onunla ilgili bir şeylerin ters olduğunu söyleyebilirim.
Bir umut ışığı varsa, birkaç tane daha aldığımda kimsenin fark etmediği o kadar çok eksik şey vardı ki.
Ah hayır, bunu yeniden ifade edeyim, çünkü teknik olarak bu benim sarayım. Sadece onu güvende tutuyordum. Evet, değerli mücevherlerimi ve altınlarımı güvende tutuyorum!
Ama bunun da sınırları vardı. Çünkü Lili bugünlerde sarayın etrafına dikkatlice bakıyormuş gibi görünüyordu. Ben bile sarayın her zamankinden daha boş göründüğünü söyleyebilirim.
Çok mu topladım? Lili 3 yıl önceki olayı görseydi kendini tekrar ediyordu ve sarayı aradı.... Bir süre durmak zorundayım.
"Prenses, nereye gidiyorsun?"
"Hehet. Lili'yi görmeye gidiyorum!"
"Hoho. Ondan önce ağzını silsek iyi olur. Çikolata iyi miydi?"
Ardından geçen hizmetçiler mendilleriyle ağzımı sildiler. Mendilde açıkça görülebilen çikolata lekeleri vardı. Sanırım Lili gelmeden önce hepsini bitirmek için aceleyle yedim.
Hizmetçiler kıkırdadı ama ben utandım. Zihinsel yaşım göz önüne alındığında böyle bir şey yaptığıma inanamıyorum.
"Ati'nin chocowet yediği bir sır!"
"Tabii ki, Prenses."
Ama Lili tarafından azarlanmaktan utanmaktan daha çok korktum. Ben unnies'e el salladım ve olay yerinden hızla kaçtım.
Tanrım, çikolata bile ellerimdeydi. Elbisemi silecektim ama elbise beyaz olduğu için geri çekildim.
Sorun değil. Çeşme gibi ellerimi yıkayabileceğim yerler vardı. Tabii ki... iyi durumda değildi ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)
Science FictionGözlerimi açtığımda prenses olmuştum! Ama bu aşk romanındaki tüm karakterlerden, neden kendi kanla ilgili babasına, imparatora ölme kaderine sahip olan prenses! Yaşamak istiyorsam, o imparator baba tarafından görülmemeliyim. "Bu tür bir pislik ne za...