3.Bölüm

86 6 0
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Romandaki görüntüye işaret ettim. Büyük bir tahta kılıç diken bir adam vardı.

"Aman Tanrım. Bu kişiyi tanıyor musun?"

Nasıl bileceğim.

"Evet, haklısın. Bu senin baban, benim prensesim."

Bekle, ne? Karısını ve kızını tamamen terk eden piç mi?

"Ba ga! Tash!"

Kötü adam! Çöp! Ben masaldaki adama küfrettim.

"Ah, prensesimiz ne kadar zeki."

Resimdeki adamı kabaca işaret ettiğim gibi, Lily benimle gurur duyuyormuş gibi başımı okşadı.

Mektupları okuyamadım ama Lily'nin söylediklerine dayanarak bu kişi Obelia İmparatorluğu'nun şu anki İmparatoruydu.

Görüntü, onu bir şeytanla sözleşme yapmış olan şiddetli geçmiş imparatordan kurtulan bir kahraman olarak tasvir etti.

Hareminde herkesi öldürdüğünde ve kızını tamamen ihmal ettiğinde adil ve ilahi bir İmparator olarak gösterildiğine inanamadım.

Öfkeyle nefes nefese kaldım.

"Ah, sana adını hiç söylemedim."

Lily konuşurken yüzüm ekşidi.

"Resmi tekrar görmek ister misin?"

Hayır! O kötü adamı hiç merak etmiyorum!

Ama kulağımdaki kelimelerde yüzüm dondu.

"Prenses Athanaisa'nın babası İmparator Claude de Alger Obelia'dır."

Kafam soru işaretleriyle doluydu.

Ne? Az önce ne dedin?

Meraklı bakışlarımı hissetmiş olmalı çünkü saçımı okşarken tekrar gülümsedi.

"Ve sen, prenses, Prenses Athanasia de Alger Obelia'sın."

Ha? Benim tam adım bile o romandaki prenses olarak mı? Adını hatırladım çünkü ilk kez bir romantizm fantezi romanı okuyordum ve bu kadar uzun bir isim görüyordum.

"Genellikle kraliyet ailesinin isimleri tekrarlanmaz, ancak İmparator sizi gördüğünde size göbek adını verdi. Yani şu anda İmparator tarafından kesinlikle seviliyorsun."

Vay canına, bu bile aynıydı. Ne kadar rahatsız edici....

Ama sadece ben miydim, yoksa başka biri bir şeylerin ters gittiğini mi hissetti? Haha....

***

Bakalım. Roman nasıl geçti?

<Sevilebilir Prenses> ünlü bir romantizm fantezi internet web romanıydı.

Ya da geride kalırsa ayrılan ortaokul öğrencisi öyle dedi. İş sırasında sıkıldığımda okumayı denedim ve nedenini anlamadım.

Başlığın dediği gibi, sevimli bir prenses ortaya çıkıyor. Obelia İmparatorluğu'nun ikinci prensesi Jannette.

Romanda iki prenses vardı ama bunlardan biri sadece trajik bir yardımcı karakterdi ve ana karakter kesinlikle Jannette'di.

Kahverengi gözlü ve kraliyet ailesinin seçkin mavi gözlü son derece güzel bir prensesti.

Jannette içeride olduğu kadar dışarıda da güzeldi, bu yüzden herkes tarafından sevildi. Sadece Obelia vatandaşları değil, kıtanın tüm erkekleri Jannette'e aşık oldu.

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin