6.Bölüm

67 8 2
                                    

Keyifli okumalar☺️🤗

Burası nerede?

Etrafta döndüm, tamamen telaşlandım. Çiçek tarlasında akılsızca dolaşıyordum ve kendimi burada buldum.

Sarayın büyük olduğunu biliyordum ama bu kadar büyük değil. Ve tek yönde yürümediğim için dönüş yolunu bulamadım.

Bu dünyaya girdiğimden beri ilk kez ne bekleyeceğimi bilmiyordum. L-hadi sakinleşelim. Saraydaki alanım büyük olduğu için muhtemelen buradan görebiliyordum.

Haklıydım. Başımı kaldırdığımda bir kalenin duvarını gördüm. Kollarımda çiçeklerle hızla acele ettim.

"Bu ne?"

Geldiğim yer Ruby Sarayı değildi.

Boş bir yerdi, görünen tek bir saç yoktu. Hayır, sarayımdan çok daha boştu.

Burayı kimse kullanmadı mı? Temiz görünüyor, ama burada tek bir fare bile yok.

Tamamen şaşkındım çünkü sadece güzel çiçekler bulmaya çalışıyordum ama sonunda buraya geldim.

Bekle. Bu sarayı kimse kullanmıyor mu?

"Oho?"

Gözlerim genişledi. Bu sarayı kimse kullanmasaydı ben kullanabilirdim değil mi? Hazinemi saklayacak bir yer arıyordum ve burası mükemmel bir yerdi!

Sarayımda saklamanın sınırları vardı. Ve tedirgin oldum çünkü Lili bu sabah baş hizmetçiyle buluşmaya gitmişti.

Sessizce tüm yeri inceledim. Ve mümkün olduğunca ses çıkarmamak için ayak ucuna uçmaya başladım.

Kısa bir keşiften sonra sarayın temiz olduğunu gördüm ama burada gerçekten tek bir karınca yoktu.

Eğer öyleyse, sadece hizmetçiler burada temizlik yapmaya geldiğinde dikkatli olmam gerekiyordu. Muhtemelen geçmiş imparatorun kullandığı saraylardan biriydi. Ve benim sarayıma da yakındı! Şansım gerçekten harikaydı.

Ve bu terk edilmiş saray benim gizli sığınam oldu.

Düşünüyordum ama 4 yıl önce muhtemelen uyku haplarını aldıktan sonra öldüm. Ve herhangi bir ısıtma ünitesi olmadan kışın ortasında olduğu için muhtemelen donarak öldüm. Lanet olsun.

Eh, o hayatı ya da başka bir şeyi özlemedim, özellikle de yetim olduğum için. Biri bana geri dönmemi söyleseydi, kesinlikle yapmazdım.

Aslında roman bir yana, mantıklı bakarsanız burası oldukça iyi bir yerdi. Yemek aldım, bir ev aldım ve tek bir şey için çalışmak zorunda kalmadım.

Ve aldığım topa sahip olma meraklısıyla, gözlerimi açtığım gün bu dünyanın dilini anlayabiliyordum.

"Li,li!"

Üzerinde karalamalı kelimeler olan kağıdı tutarak mutlu bir şekilde gülümsedim. Bu dünyadaki eğitim seviyesi düşüktü ve benim yaşımdaki çocuklar yazmayı öğrenen duyulmamıştı.

Amacım çok fazla ilgi çekmeden sessizce yaşamaktı ama tamamen makumdum. Lili ve hizmetçiler bana yüzyılın dehasıymışım gibi şok içinde baktılar.

"Zeki prensesimiz."

Ve ondan sonra beni resmen eğitmeye başladılar. Bana tapan hizmetçiler bana bir şeyler öğretme tutkusuyla yanıyorlardı ve bana temel görgü kurallarını öğretmeye başladılar.

Daha sonra öğrendim, ancak çocuklar genellikle 8 yaşındayken görgü öğrenmeye başladılar.

"Prenses Athanasia'nın yanında olabildiğim için içtenlikle mutluyum."

Who Made Me a Princess(NOVEL ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin