Evet yeni bölüm veee başlarda yazdığım gibi komik bir dille yazacağım ancak Eylül ve Özgür ikilisini hikayeye sokabilmek için biraz entrikalı yazmaya çalıştım iyi okumalarr
★
Ömer rahat bir şekilde omuz silkti "Birde selamımı söyle sevgili kuzenime." Dedi. NEE!?
Özgür onun kuzeni miydi?Allah'ım bilerek yapıyorsun değil mi?
Adem'ler yanımıza geldi "Ne oluyo be burda." Diyerek kolunu omzuma attı. herkes yavaş yavaş dağılırken yunan tanrısı bize döndü "Okul çıkışı alırım sizi hem kafanız dağılır." Dedi ve karşıdan gelen annesinin yanına gitti. Bizde sınıflara girdik.
Dersler hiç beklemediğim bir şekilde hızlı geçti. Çıkış saatinde gerçekten gelmişti. Hepimiz arabaya bindik ama kucak kucağa.
Neden? Çünkü beş kişisiniz. Yoo başka bir neden daha var. Çünkü Nazlı'da burada.
İç sesimi onaylayıp camdan dışarı bakmaya başladım. Bizim evin yolu değildi.
Haydaa kaçırıyo adam sizi. Sendeki rahatlık ne?Aloo.
Bi sus be Allah'ın cezası.
Ömer'e döndüm ve "Nereye?" Diye sordun. Ancak cevabı Nazlı verdi "Bizim eve gideriz diye düşündük." Dedi nazikçe. Bu kız garip bir şekilde çok cana yakın geliyordu.
Eve vardığımızda kimseler yoktu. Nazlı, beni ve Yaren'i alıp yukarı çıktı. Odası olduğunu düşündüğüm odada gardolaptan bir şeyler çıkardı "Pantolanla rahat edemezsiniz diye isterseniz bunları giyin." Dedi.
Tam çıkacakken "Umarım size olur." Dedi ve kapıyı ardından kapattı.
Olur olur yeriz.
Lan sen bugün başıma bela mısın?
Ben hep senin başına belayım.
Nazlı'nın bize verdiği kıyafetleri giydik. Bana tam olmuştu ancak Yaren'e biraz bol gelmişti. Yinede bizi düşünmesi güzeldi.
Aşağı indigimizde bahçede oturuyorlardı. Bizde hemen gidip kendimize bir yer bulduk. Utku oflayarak hepimize baktı "Ya ben sıkılırım böyle." Dedi.
Ömer çocuğum "Uno oynasak mı?" Dedi ve Nazlı'yı dürttü. Kız koşarak içeriden getirdiği uno kartlarını abisine uzattı. Tabii bu sırada hepimiz onaylamıştık bu fikri. Ömer kartları kardı ve hepimize yediler tane dağıttı.
Oyuna ilk ben başladım sonra Yaren sonra Nazlı sonra Adem sonra Ömer derken böyle dönmeye devam etti.
Tam biteceğim zaman bana sekiz kart kitleyen Ali'ye baktım. Elinde sadece iki kart kalmıştı. Şimdi yemedim mı ben seni?
El değiştir kartını oynayıp Ali'yle kartları değiştirdim. Bana kızgın kızgın baksada umursamadım.
O sırada Yaren arkadaşım Ömer çocuğuma bir şeyler söylüyordu. Bunuda es geçtim ve önüme döndüm.
Oyun devam ederken ilk turu ben kazanmıştım. Böyle böyle bir sürü kez oyun döndü.
Hava kararmaya başladığında evlere dağılma kararı almıştık. Biz hemen üstümüzü giyindik ve Adem'lerin yanına gittik.
Ömer yine bizi arabayla bırakmıştı. Eve vardığımızda annemin çoktan hazırladığı akşam yemeğini yedik ve etrafı toparladıktan sonra hemen odama çıktım.
Son zamanlar olduğu için birazcık ders çalışıp sonrasında yatağıma atmıştım kendimi.
Göz açıp kapayıncaya kadar şu haftasonu geçse başka hiçbir şey istemeyeceğim.
Bunları düşünürken gözlerim yavaşça kapandı ve uykuya daldım.
★
Çok uzun zamandır yoktum bundan dolayı özür dilerim. Hesaba katmadığım birkaç şey oldu. Bugün içinde birkaç bölüm daha gelecek ama bir sonraki bölüm bir hafta atlayacak çünkü mezuniyet balosu olması gereken bir bölüm okuyacaksınız. Biraz kısa oldu ama. Öpüldünüzz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOGG' un Var Mı ??(Yarı Texting)
ЧиклитEdebiyat hocasının okula gelen oğluyla başlayan eğlenceli ve bir o kadar da maceralı bir hikaye "Abi malum partili misin?" "Ya arabayla ne alakası var amk?"