6- Çok kırıldım Adem'cim

45 9 5
                                    

Evett geldik altıncı bölüme uzatmadan hemen geçicem ancak bir şey söylemek istiyorum yorumlarınızı okumak eğlenceli oluyor o yüzden bol bol yorum ve vote atmayı unutmayınn

not: birazcık küfür içerebilir haberiniz ola

Sonunda günü bitirebilmiş ve sapasağlam eve gelebilmiştik. Allah'ıma çok şükür.

Sabah uyandığımda saate baktım neredeyse 12'ye geliyordu. Yaren'i rahatsız etmeden yataktan kalktım ve su içmek için aşağı indim. Tam o sırada kapı çaldı, annemlerin olma ihtimalini düşünsemde onlar olamayacağını biliyordum. Bir kere daha zile basıldığında uyanmasınlar diye koşarak kapıyı açtım.

Ama önümde duran kişi hiç beklediğim biri değildi. Resmen Ömer bozuntusu gelmişti. Boğazımı temizleyip "Neden geldin?" dedim. Ben zaten kendim uyanamamışsım birde başıma bu gelmişti. Bazen hayatın benimle dalga geçtiğini düşünüyordum.

Ömer beni umursamadan içeri girip ayakkabılarını çıkarınca bende kapıyı kapattım sonra tekrar ona dönerek tek kaşımı kaldırdım. Ellerini çok rahat bir şekilde ceplerine yerleştirdi "Çok sevgili Efsun teyzen gönderdi. Anan baban evde değillermiş ya." Dedi. Tamam şuan hafif eğilmiş bir şekilde çok cezbedici duruyor ama yinede gıcık.

Ona dik dik bakmaya devam ederken yukarıdan düşme sesi gibi bir ses geldiğinde Ömer'i umursamadan yukarı çıktım ve Adem'lerin yattığı odaya resmen daldım.

Ben odaya girdiğimde Utku yerde, Adem şaşkınlıkla yatağın üstünde Ali ise daha gözünü açamamış zorla oturur halde duruyordu.

Utku kıçını tutarak Adem'e baktı "Ne itiyorsun yataktan şerefsiz! Kıçım kırıldı." Diye sızlandığında Yaren de benim yanıma gelmişti. Tabii burada olduğunu bile unuttuğum arkamda duran yunan tanrısı bozuntusu vardı.

Adem elini kalbinin üzerine koyarak "Lan yürü git. Sarhoş olduğum gecenin sabahında yanımda, birde sarıldığım, biriyle uyanıyorum valla yüreğim ağzıma geldi, dedim bacını sikeyim ne yaptım ben. Ödüm bokuma karıştı lan!" Diye bağırarak bitirdiğinde cümlesini Utku saçlarını düzelterek "Ne yani beni bile tanımadın mı? Çok kırıldım Adem'cim." Diyerek tekrar rahat bir şekilde yatağa yattı.

Adem hala şoku atlatmaya çalışırken Ali çoktan sırt üstü yattığı yere düşmüş ve yanındaki yastığa sarılmıştı. Biz o sırada Yaren'le gülüyorduk. Bir süre herkes sessiz kalsa bile en sonunda Utku tekrar konuşarak bu sessizliği bozdu "Lan dün ne yaşadık biz amına koyayım ya. Yemin ederim başım çatlıyo." Dedi başını tutarak.

Ali mutsuz bir şekilde kalktığında "En çok içenimiz sendin de ondan. İçersin bir ağrı kesici geçer." Diyerek yattığı koltuktan kalkıp gözlerini açmayı başardı ve "Günaydın bu arada düşüncesiz hayvanlar ve kızlar, birde kapıda dikilen göremediğim insan." Dediğinde Ömer'e döndüm. Gerçi sadece ben değil odanın içindeki herkes artık ona bakıyordu.

Herif tam dibimde durduğu için şuan çok yakındık ama ben bir kaç adım geri atarak odanın içine girdim. Acaba boyu kaç? Yani kısa birisi değildim 1.73 boyunda olan birine göre bile uzundu.

İç sesimi boşverip etrafıma göz attım. Anlaşılan kimsenin konuşmaya niyeti yoktu bu yüzden ben nefes alıp "Hazır kalkmışken öğlen yemeği niyetine kahvaltı mı yapsak?" Dedim çünkü saat on ikiyi geçiyordu.

TOGG' un Var Mı ??(Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin