10- Sen yazdığıma şükret

11 5 5
                                    

Evett geldik bu güzel mezuniyete bakalım bu bölüm beler olacak.


1 Hafta Sonra

Sabah uyandığımda o kadar huzurluydum ki. Yks sonunda bitmişti ve güzel geçmişti. Bugün ise balo vardı. Fakat bilin bakalım ne eksikti.

Tabii ki kavalyem.

Senin değil yalnız benim kavalyem.

Aynı şey salak.

Kendi kendime konuşmayı bıraktım çünkü kalkıp kahvaltı etmem gerekiyordu. Ayrıca sabah dediğime bakmayın resmen saat bir buçuktu.

Artık kimse okula gitmiyordu çünkü son hafta kimse okula gitmezdi. Aşağı indiğimde babam büyük ihtimal şirkette annem ise okula gitmişti.

Adem oturma odasında uyuklarken bulduğumda yanına gidip onu dürttüm "Reis kalk saat bir buçuk. Kahvaltı etmemiz lazım." Dedim.

Adem gözlerini açtığında "Tamam sen hazırla beş dakika daha uyuycam." Uyku sersemi konuştu ve yanındaki yastığa sarılıp bana arkasını döndü.

"Tabii. Kesin uyursun zaten." Dedim ve mutfağa gittim. Uyumayacaktı çünkü bu evde ben gibi bir baş belası vardı.

Neden? Çünkü iş yapılırken yüksek ses müzik dinlenirdi. Bu bir kural.

Mutfağa gidip şarkımı açtım ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Bir yandan sosisleri kızartıyor bir yandan yumurtayı çırpıyordum.

O sırada benim mükemmel ikizim mutfağa giriş yaptı. Yaptı yapmasına ama gözleri yarı kapalıydı. Tam düşeceksin diyecektim ama dememe gerek kalmadan sandalyeye takılıp düştü.

Bir kahkaha patlatırken, o mutfağın ortasında iki seksen yatıyordu üstelik ağlar gibi bir ses çıkarıyordu. Bu hali daha çok gülmeme sebep olurken ayağımla onu dürttüm "Yaşıyor musun?" Dedim. Yumurtayı tavaya ekleyerek biraz pişmesini bekledim.

O sırada yerden yüzünü kaldırmış bana aval aval bakan Adem'le karşılaştım. Biraz daha güldüğümde bacağıma vurarak "Gülme valla çarparım bir tane." Diye tahdit etti. Bende hehe diyerek onu geçiştirdim.

Yumurtayı çevirdim ve o pişerken kahvaltılıkları çıkardım. Adem, şükürler olsun ki, yerden kalkabilmiş ve yumurtayı tabağa koymaya uğraşıyordu.

Kahvaltı hazır olduğunda hızlıca oturduk ve yemeğimizi yedik. Tabii birlikte etrafı topladık. Çünkü her işi ben tek başıma yapmazdım.

Adem mutfaktan çıkarken "Ben Utku'ya gidiyom. Siz kuaföre Yaren'le mi gitçeksiniz?" Dedi. Başımı salladım. O da başını salladı "Dikkat edin." Dedi ve anahtarını alıp çıktı. Bende hemen Yaren'e yazdım gelmesi için.

O gelene kadar bende odamı toparladım. Zaten tam işim bittiğinde gelmişti. Koşarak kapıyı açtım.

Elinde elbisesi ve büyük bir poşet vardı. Kuaförden sonra direkt bize gelecek ve burada hazırlanacaktık.

Yaren içeri geçtiğinde bende kapıyı kapattım ve odama çıktık. Eşyalarını bırakır bırakmaz bana döndü ve resmen bak hiç abartmıyorum resmen üstüme atladı "Adennn! Ya ben çok heyecanlandım." Dedi ve beni bırakıp yatağıma oturdu.

TOGG' un Var Mı ??(Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin