2- Abi malum partili misin?

80 18 10
                                    

İkinci bölüm ve şuanlık her şey gayet güzel. Lütfen bol bol yorum ve oy atmayı unutmayın.

Ömer iyi çocuktu ama bir kusuru vardı, fazla yakışıklıydı.

Kısa bir yolculuğun ardından 10/C'ye varmıştık. Efsun hoca tam o sırada sınıftan çıkıyordu, kaynanam aşk karım, Ömer'i görünce gözleri parladı "Oğlum gelmişsin!" Dedi. Etrafımıza göz ucuyla baktığımda neredeyse tüm okul onları izliyordu. Ayy gözlerim doldu, çok duygusal.

Efsun hocacım beni görünce "Merhaba Aden'cim." Dedi, bende "Merhaba Efsun hocam." Dedim ve gülümseyerek yanlarından ayrıldım.

Tam merdivenlerden inmiştim ki arkamdan adımla seslenen bir Ömer gördüm, arkamı döndüğümde "Benimle arabaya kadar gelir misin? Anneme bir şeyler götürmen gerekiyor." Kaslı vücuduyla bakışırken kısık bir sesle "Tamam." Dedim.

Ömer'i beklemeden hızlı bir şekilde bahçeye doğru yürümeye başladım. Bahçeye vardığımda arabaların olduğu yere baktım. Bir sürü araba vardı.

Acaba hangisi onun? Ömer beni umursamadan yürümeye devam etti. Söylemesi ayıp ama Çin Seddi gibi omuzları olduğu için nereye gittiğini kestiremiyordum. Ben bunları düşünürken yunan tanrısı bir anda durduğu için sırtıyla sert bir çarpışma yaşadım. Burnumu tutarak ona baktığımda bana dönmeden sadece omzunun üzerinden bana bakarak "İyi misin?" Dedi.

Yüzüne bön bön bakarken "Sence?" Dedim biraz sinirle. Ömer'cim şöyle bir beni süzdü "Bence iyisin." Dedi omuz silkerek. Yunan tanrısı arabaya dönerken ben ne ona ne de arabaya bakmıştım. Karşıda duran ağaca bakarak "Bonco oyoson." Diyerek Ömer'imi taklit ettim. Olduğundan daha çok oyalandığı için arabaya doğru dönerek "Ya bu kadar ne arıyorsun tam ol-" demeye kalmadan arabayı gördüm "Oha!" Diye, biraz yüksek bir sesle, ağzım açık öylece arabaya bakıyordum.

Çocuğun resmen TOGG'u vardı. TOGG'u mu vardı? Yok artık Efsun'cum koskoca çocuğa TOGG'u mu layık gördünüz? Yoksa, yoksa AKP'li mi? Ben kendimi yavaşça düzeltirken gülmemek için şekilden şekile girmeye başladım.

Ömer bana kitapları uzatırken "Bir şey mi var? Niye öyle garip garip bakıyorsun?" Dediğinde artık kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım.

Kısa bir süre sonra kendimi, zorda olsa, dizginlediğimde uzattığı kitapları alırken aynı zamanda "Abi malum partili misin?" Diye bir şaka yaptım ama ciddi durduğum için yunan tanrısıda ciddi ciddi "Ya arabayla ne alakası var amk?" Diye cevap verince bir daha güldüm.

Elimde duran kitapları düşmemesi için düzeltirken yüzüne tip tip baktım. Allah kahretsin ki kusursuzdu. İç sesimi yok saydım ve bir şey demeden arkamı dönüp yürümeye başladım.

Arkamdan söylendiğini duyduğumda gülerek okula doğru yürümeye devam ettim. Zil çoktan çalmıştı ama ders Efsun'cuğumun olduğu için rahattım.

Sınıfın kapısının önüne gelince derin bir nefes aldım ve kapıyı tıklatarak içeri girdim. Efsun hoca tahtaya bir kaç şey yazıyordu hızlıca ilerleyip elimde duran kitapları masanın üstüne bırakıp yerime geçtim.

Adem bana bakıyordu, bende hayırdır der gibi bir bakış attıp yerime oturdum ve defterimi çıkartıp tahtada yazanları geçirmeye başladım.

Biraz sonra Efsun hoca yazmayı bırakmış ve masanın üstünde duran kitapları görerek bana dönmüştü "Teşekkür ederim Aden'cim." Diyerek gülümsedikten sonra yoklama almak için sandalyesine oturdu.

Bende içten bir gülümsemeyle "Rica ederim hocam." Dedim. Ders sakin sakin ilerlerken aklımdan tek bir şey geçiyordu. Kesinlikle Ömer'in instagramını bulmalıydım.

Soyadlarını bildiğim için işim kolay olucaktı ama kendi hesabımdan yazamazdım. Saate baktım, zilin çalmasına üç dakika vardı sonra içimden neyse bir çaresine bakarız diye geçirdim.

Biraz sonra zil çaldı, çantamı topladım tam sınıftan çıkarken Efsun'um bana seslendi "Kızım biraz aşağıda beni bekler misin?" Dediğinde ufaktan bir götüm tutuşsa başımla onaylayarak bahçeye indim ve Efsun hocayı beklemeye başladım.

Çok geçmeden yanımda belirdiğinde koluma girdi "Sende bizimle gel kızım hem seni bırakırız hem de uzun zamandır Nilgün'le görüşmüyordum. Bir kahve içmiş olurum." Dediğinde şaşkınlığımı belirtemedim.

Efsun teyzeyle annem yakın arkadaşlarsı ve bize hep gelip giderdi ama Ömer'inde gelecek olması beni şaşırtmıştı.

Ancak bu teklife asla ve asla hayır diyemezdim. Efsun teyzeyide benimle birlikte merdivenlerden aşağı yürütürken "Tabii, buyurun gelin. Hem bir kız kahvesi içersin Efsun teyzem." Dedim sevecen bir tavırla.

Bana aynı şekilde gülümseyen Efsun'cuğum karşısında olayı anlamaya çalışan yunan tanrısı vardı ve biz aynı arabada bizim eve gidecektik. Ah aklımdaki şeytanlar bi oturun yerinize.

Bölüm sonuu. Valla Aden az değil ama ilerleyen zamanlarda daha değişik şeyler yaşanabilir. Bakalım kim neler yapacak. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

TOGG' un Var Mı ??(Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin