Papatyam Seni Özlüyorum

924 60 17
                                    

Aradan iki gün geçmiş ve Mirhanoğlu ile hiçbir iletişimimiz olmamıştı. Dün öğlen sularında ise annesi Mihriban Hanım, annemi arayıp nişan için alışverişe çıkmayı teklif etmişti. Zaten illa ki bir tarafın adım atıp bu süreci başlatması gerekiyordu. Annem de bana gelip fikrimi sormuş 'Eğer müsaitsen gidelim mi' demişti. Fikrimi sorması bir kez daha ona olan saygı ve sevgimi arttırırken kalmayacağımı bildiğimden kabul etmiştim.

O gecenin sabahı uyandığımda bazı şeyleri artık oturup akıllıca düşünmem gerektiğinin farkındalığı ile uyanmış, bütün gün odamdan çıkmadım ve kendime zaman tanıdım. Ben bir insandım ve yaşadıklarım beni çok etkilemişti. Önce kalbimi dinledim. Vicdanım, ruhum, kalbim, şefkatim hepsini tek tek dinledim. Sonra aklımı dinledim. İkisinin de ortak verdiği kararlar vardı ve bende bu kararları, kurallara çevirdim.

1)Herşeyden önce hanımağa olduğumu bir kenara bırakarak İhra Nova olarak bu süreci yaşayacağım. 'Sana yaklaşımımı senin davranışların ve tutumun belirleyecek' diyen Mirhanoğlu'na bana en doğru gelen şekilde yaklaşacağım.

2) Ne olursa olsun büyüklerime asla saygısızlık etmeyecek, kendimi de ezdirmeyeceğim. Bana kim nasıl geliyorsa gözlemleyip öyle yaklaşacağım.

3) Ailemle ne olursa olsun herşeyi en güzeli ile yapacağım. Ailemin kadınlarının yıllardır hayalini kurduğu o gelinliği giyecek, erkeklerinin ise dik başlı kızları olduğumu her halükarda belli edecek, başımı asla etmeyeceğim.

Şu anlık en önemli kurallarım bunlarken hem kendi iyiliğim ve huzurum hem de çevremdekilerin iyiliği ve huzuru için bu kuralların dışına çıkmayacaktım. Lakin kendimi de asla sınırlandırmayacaktım.

Islak saçlarımı nemli kalacak şekilde suyunu aldım. Kıvırcık saçlarım banyodan sonra daha çok kıvırcıklaşıyor ama hayatta ki en büyük şanslarımdan saydığım bir özelliğim olarak kabarmıyorlardı. Saç kremlerimi ve maskelerimi alıp saçıma masaj yaparak sürdüm. Saç bakımı bitince giyinme odama adımladım. Yaz ortasındaydık ve hava bunaltıcı derecede çok sıcaktı. Bu yüzden ince ve terletmeyecek birşeyler giyecektim.

Dolabın kapağını açıp düşünmeye başladım. Şimdi orada Mirhanoğlu ailesinin tüm kadınları olacaktı ve benim ailemin kadınları da olacak. Yani hafif şık giyinsem iyi olur. Ellerimle elbiseleri inceledim. Sanırım elbise yerine alt üst giymek daha rahat olacak. Zaten işim bittikten sonra şirkete uğramayı düşünüyorum bu yüzden resmi ama çok abartı olmayan bir kombin yapsam yeterdi.

 Zaten işim bittikten sonra şirkete uğramayı düşünüyorum bu yüzden resmi ama çok abartı olmayan bir kombin yapsam yeterdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Krem rengi crop ve yüksek bel beyaz kumaş pantolonumu çıkarıp giyinme odamın ortasındaki pandufa koydum. Üstüme aynı renk klasik önü kapalı ince topuklu ayakkabı ve yine üstümün renginde fitilli bir çanta çıkardım. Bir iki gümüş bileklik ve kelebek şeklindeki pırlanta yüzüğümü çıkardım. Onun verdiği kolye boynumdaydı ve yüzük kolye ile takım gibi duruyor, kombinimi şık bir hâle büründürüyordu.

Nova (Gönülden kaybolan Yıldız)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin