#12 Zdążyć przed Cannonem

33 2 31
                                    

Trzeba zdążyć przed Cannonem.
Całkiem niezły tekst. Może ustawię go sobie na tytuł rozdziału?

[Tradycyjnie liczę na spam komentarzy od was bardziej niż na gwiazdki czy na pytania XD
Miłego męczenia się... Znaczy czytania]

Pytania leżą na szafce już jakiś czas, a ja muszę zdążyć na odpowiedzi przed nowym odcinkiem.
Mam nadzieję, że będziecie mnie pocieszać gdy tylko obejrzę. Nie wiem, że będę płakał...

Gdy dotarła do mnie powaga sytuacji byłem w trakcie treningu. Zresztą to się dzieje teraz. Jestem w trakcie treningu na "Dużej Skale. Jestem tak aspołeczny, że oczywiście, że musiałem znaleźć sobie jakieś prywatne miejsce.
Mówcie co chcecie ale w butach od Carmine trening jest nie najgorszy. Jeśli dasz radę walczyć w tym to dasz radę walczyć w każdych warunkach.
Na chwilę przystałem by popodziwiać Pentagram City z obrzeży.
Hah... Trzeba brać się do roboty. Przebywam tu tak rzadko ostatnio... Zgubiłem światy. "Jak można je zgubić?" zapytacie. Wśród nieskończonej ich ilości to nawet całkiem prosto. Zwłaszcza z taką ilością mnie. Tęsknię za czasami gdy byłem jedynym na całe multiversum. Znaczy. Było nas dwóch. Ten układ się sprawdzał.

Schowałem szpilki 90stopni i spacerkiem ruszyłem do hotelu.
Ta... Trochę więcej czasu spędzam tu niż na szukaniu. Mam wrażenie, że tylko Nesti jest kompatybilna. Angel też zgubiłem. Kij. Nieważne. Przepiszę zeszyty to zrozumiecie.

Pierwsza na celowniku była wieża V's

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pierwsza na celowniku była wieża V's. Niestety od skały to po drugiej stronie Pentagramu.

Dajcie mi chwilę...

Wbijam do pokoju Voxa w towarzystwie Hell is forever. (Poważnie)

Kai: When siad IT done!
Vox: co?
Kai: hell is forever wether you like IT or not!
Vox: ponowię pytanie: CO?
Kai: jajco!
Kai: sorry. Musiałem.
Vox: chcesz czegoś?
Kai: masz coś od Belzebbuba?
Vox: lubisz mocny towar?
Kai: średnio. Rozcięcz trochę.
Vox: skoro przyłazisz to pewnie masz jakąś sprawę.
Kai: nie mylisz się.
Vox podał mi szklankę i przeszliśmy do rzeczy.

Vox: hentai? Nie oglądam takich rzeczy.
Ja aż wyplułem napój z wrażenia.
Kai: Hentai? O ja papieże...

Ciekawostka o mnie co to nikt raczej nie wie. Był taki czas, że faktycznie oglądałem takie... Rzeczy ale dla fabuły. Czacie, że animacje 18+ mają nieraz lepszą fabułę niż niejeden animiec?
Ale to było przed tym jak obraziłem się na cały internet.
Choć swego czasu oglądałem twórcę o nicku Eipril. (I, że ja jeszcze pamiętam?) I to serio było dla fabuły. Arbuz 🍉. Kto wie ten wie.
Widziałem night with Loona 😭😏😭
Wiem, że w trakcie jest druga część 😭😭😭
Ale dość o mnie. Choć nieco mógłbym powiedzieć. Jak coś zawsze możecie do mnie napisać na priv XD 😄😄😄
(Żart, choć pisać możecie)

Vox: nie wiem czy obejrzę.
Kai: a ja googlnę...

 Kai: a ja googlnę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Pytanka ||Helluva Boss/Hazbin hotel||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz