Medya: Uzay Öztürk (Eliz'in sevgilisi)
SELAM!!!! Artık bu bölümden sonra işler değişecek. Tam anlamıyla kaos yaşanacak. Bende elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum ama etkileşim az olduğu için hevesim kaçıyor. Sınavlarımda yaklaştığı için bölümler biraz geç gelebilir. Bu bölümden sonra kurguya biraz aşkta dahil olmaya başlayacak.
İyi okumalar IŞIKLARIMMMM!!!!
Yemeğimiz yemiş ve Maran, yemekte Yiğit çok konuştuğu için bulaşıkları ona kitlemişti.
Diğerleri ile salonda oturuyorduk. Herkes kendi halinde takılıyordu. Ben ise telefonumla ilgileniyordum. Bir yandan da Yiğit'in hayıflanmalarını duymamla kıkırdadım.
Saate baktığımda baya geç olmuştu. Uykumda gelmişti. Ama daha nerede yatacağımı bile bilmiyordum. Zaten daha Aylin hanım ve Merih beyde gelmemişti. Asıl en önemlisi benim yanımda giyebileceğim hiç kıyafetim yoktu. Daha fazla bekleyemeyecektim çünkü biraz daha beklersem burada uyuyacaktım.
"Şey... Benim uykum geldi de nerede uyuyabilirim?" dedim daha fazla beklemeden.
"Ben sana odanı gösterim. Bir de sana giyebileceğin kıyafet bakalım." dedi Maran. Daha sonra merdivenlere doğru yürümeye başladı.
Bense kafamı tamam anlamında sallayarak onu takip ettim.
Üçüncü kata çıktık. Geniş ve ferah bir odaya girdik.
"Burası senin odan. Sem şimdi burada bekle ben de sana kıyafet bulayım." deyip odadan çıktı.
Bu sırada bende odayı incelemeye başladım. Büyük bir yatak, bir makyaj masası ve çalışma masası vardı. Ve odanın içinde bir tane daha kapı vardı. Kapıyı açıp içeriye baktığımda buranın bir giyinme odası olduğunu ve içinde de bir banyo olduğunu gördüm. İçeriye tekrardan geri döndüm. Odanın bahçeye bakan duvarı tamamen camdı.
Kapının tıklatılmasıyla bakışlarım kapıya doğru döndü ve "Gel." dedim.
İçeriye elinde kıyafetlerle birlikte Maran girdi.
Kıyafetleri yatağın üstüne bıraktı. Bana dönerek " Kıyafetleri anca bulabildim. Sanırım biraz evi dağıtmış olabilirim. Bu aramızda kalırsa sevinirim." dedi.
Ben buna kısık bir şekilde güldüm.
"Neyse ben seni daha fazla tutmayayım. Sana iyi geceler." dedi ve bana bir adım attı. Ben daha ne olduğunu anlamdan yanağıma çok hafif bir öpücük bıraktı.
Ben daha bir şey diyemeden odadan çıktı. Sanırım bunlara alışmam gerekiyordu.
Bende daha fazla beklemeden üzerimi değiştirdim. Kıyafetler üzerime biraz büyüktü ama ben bol şeyleri sevdiğim için sorun değildi. Havanın sıcak olduğu için bana bir tane şort ve tişört getirmişti. Daha sonra yatağı girdim ve elime telefonumu aldım.
Daha fazla beklemeyecektim. Uzayla bugün hiç konuşamamıştık. Uzay benim yaklaşık 4 yıllık sevgilimdi.
Hemen mesaj bölümüne girip mesaj yazmaya başladım. Daha sabah onunla olmama rağmen onu çok özlemiştim.
Siz: Sevgillliiimmm!!!!
Siz: Ne yapıyorsun?(23:07)
Mesaj yazıp daha sonra biraz bekledim ama çevrim içi olduğu halde mesaj yazmadığına göre işi olduğunu düşünerek bende sosyal medyaya girdim. Yaklaşık bir sonra beklenen mesaj geldi. Uzay mesaj yazmıştı.
Uzayy: Annemlerle içeride oturuyorduk. Telefonda odamdaydı.(00:05)
Uzayy: Yeni gördüm. Kusura bakma.
Siz: Sorun değil. Tahmin etmiştim zaten.
Siz: Bugün olanları sana anlatmam gerekiyorrr.
Uzayy: Olanları öğrendim.
Siz: Nereden?
Uzayy: Abinle bizim mekanda karşılaştık.
Uzayy: O anlattı. İyisin değil mi sen?
Siz: İyiyim merak etme.
Siz: Ama benim artık öyle bir ailem yok. Bana onlardan bahsetmesen sevinirim.
Uzayy: Ne oldu ki?
Siz: Bugün DNA testi için gittiğimiz hastanede annem seni bırakmayacağız demişti ama sadece bir dakika sonra Elif ile el ele hastaneden çıktılar.
Siz: Şimdi sen bana söyle onlar gerçekten benim ailem olmayı hak ediyorlar mı?
Uzayy: Haklısın.
Uzayy: Boş ver onları. Hem ne olursa olsun yanında olacak bir sevgilin var biliyorsun değil mi?
Siz: Biliyorum.
Uzayy: Sen onları boş ver de yeni ailen nasıl, kardeşin falan var mı?
Siz: Evet 5 tane abim bir tanede ikizim var. Nasıl amaa?
Uzayy: Güzelmiş. Neyse ki evdeki tek kız değilmişsin.
Siz: Uzayyy...
Uzayy: Söyle benim güzeller güzeli sevgilimmm.
Siz: İkizimde erkek.
Uzayy: Nasıl yani evdeki tek kız sen misin?
Siz: Normalde Aylin hanımda varda yani biyolojik annem ama onlar şu an evde değil.
Siz: Yani şu an evdeki tek kız benim.
Uzayy: Sevgilim lütfen şaka yapıyorum de.
Siz: Hayır şaka yapmıyorum.
Uzayy: Neyse ki onlar senin kardeşlerin. Bu yüzden kıskanmayacağım.
Uzayy: Eee anlaşabildin mi barii?
Uzayy: Sana iyi davranıyorlar mı ?
Siz: Evet anlaşabildik. Ve gayet iyi davranıyorlar. Bulut'un yapmadığı abiliği bana daha ilk günden hissettirdiler.
Uzayy: Senin adına sevindim.
Uzayy: Saat baya geç oldu.
Uzayy: İyi geceler sevgilimmm...
Siz: İyi geceler sevgilimmm...(01:16)
Bu bölüm biraz kısa oldu. Uzay'ı sevdiniz mi? Neyse benlik bu kadar yeter.
Şu an gece olduğu için hepinize iyi geceler IŞIKLARIMMMM!!!!
Yorum yapmayı ve alt köşede bulunan yıldıza basmayı unutmayın<3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİZ (Gerçek Ailem)
ChickLit17 yıl sonra ailesinin gerçek olmadığını öğrenen Eliz ve aylardır Eliz'i arayan ailesi... Klişelerden uzak bir kurgu!!!!