Geciktiğim için sorry... Birkaç gündür evde değildim bu yüzden yeni bölüm atamadım.
Bu yüzden çok uzatmayacağım... Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın!!!!
İyi okumalar IŞIKLARIMMMM:))))
Annemin doğum günün üzerinden iki gün geçmişti. Ve yarın Uzay ailemle tanışmaya gelecekti. Geçen bu sürede kendimi rahatlatmaya çalışsam da başarılı olamamıştım.
Şu an hem korkuyordum hem de heyecandan ölüyordum.
Odamda stres atmak amacıyla pencerenin önünde oturmuş müzik dinliyordum. Biraz da olsa stresimi atmıştım.
Heyecandan ve korkudan olsa hiç uykum yoktu. Saatte baya ilerlemişti.
İçerisi sıcak olmaya başlamıştı, bende balkona çıkmaya karar verdim. Etrafa bakınırken bahçede oturan Pamir abimi gördüm.
Neden bu saatte ayaktaydı ki.
Sana ne Eliz. Adam istediği zaman uyur.
İç sessim yine haklıydı. Adam bana mı soracaktı. Ama tabi benim meraklı kişiliğim hemen devreye girdi.
Yanına gitse miydim?
Gitsem ne olacaktı. Ne de olsa abim sonuçta.
Sessiz ve hızlı adımlarla bahçeye indim. Yanına gittiğimde biraz çekinsem de oturduğu koltukta boş kalan yere oturdum.
Yıldızlara bakıyordu. Benim geldiğimi fark ettiğinde bakışlarını bana çevirdi.
"Eliz... Ne oldu? Bir şeyin yok değil mi?" dedi.
"Bir şeyim yok. Seni görünce yanına geldim. Rahatsız etmedim değil mi?" dedim.
"Hayır."
"Niye uyumadın?" diye sordum merakımı gidermek için.
"Uyku tutmadı. Sen?"
"Beni de öyle. Sen ne yapıyordun burada?"
"Yıldızları izliyordum." deyip kafasını göğe doğru kaldırınca bende kaldırıp baktım.
Yıldızlar uzun zamandır olmadığı kadar parlaktı.
"Çok güzeller. Uzun zamandır bu kadar parlak görmüyordum." dedim.
"Evet. Bugün ayrı bir parlaklar." dedi ama sesine bakılırsa mutsuzdu.
"Senin canın bir şeye mi sıkkın?" dedim dayamayarak.
"Yok... Bugün biraz yorucuydu o yüzden." dedi ama ben yer miydim? Cık...
"Emin misin?" dedim biraz üsteleyerek.
"Bugün doğum günü."
"Kimin?"
"Ezgi'nin." dedi.
Ezgi kim ki?
"Ezgi?" dedim sorarcasına.
"Sevgilim." dedi. Doğum günüyse neden yanına gitmek yerine buradaydı.
"O zaman neden yanında gitmiyorsun?" dedim.
"Gidemem."
"Neden?" dedim sorgulayarak.
"Çünkü üç yıl önce İtalya'ya gitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİZ (Gerçek Ailem)
ChickLit17 yıl sonra ailesinin gerçek olmadığını öğrenen Eliz ve aylardır Eliz'i arayan ailesi... Klişelerden uzak bir kurgu!!!!