Szłam do mojego brata, zastanawiając się jakie to on ma zadania tutaj, podczas gdy ja mam szkolenia, oraz co to jest to ,,Hi Sisters".
- Hej już jestem.
- Dobra to chodźmy. - powiedział Bartek i wyszliśmy na zewnątrz.
- O widzę, że masz już naszyjnik?
- A to tak.
- Fajnie, jaką sobie wybrałaś przykrywkę?
- Kartonii
- O spoko
- A ty jaką masz?
- Świeży
- Aha, słuchaj, a co ty tak w zasadzie robisz gdy ja mam zajęcia?
- Ciężko wytłumaczyć, jak już zaczniesz pracować to wtedy się dowiesz i zrozumiesz.
- Ok, a co to jest to ,,Hi Sisters"? - zapytałam. Gdy Bartek to usłyszał spojrzał na mnie z przerażającym spojrzeniem.
- Z kąt o nich wiesz?
- Dzisiaj zanosiłam papiery do Wery i tam były jakieś informacje z tym związane więc chciałabym wiedzieć co to.
- Nie powinnaś wiedzieć
- Ale... - nie zdążyłam nic powiedzieć bo mój brat mi przerwał.
- Żadne ale, to ściśle tajne i nie możesz o tym wiedzieć nawet ty.
- A czy ma to coś wspólnego z naszymi rodzicami? - spytałam, a Bartek wrył głowę w podłogę. Przez chwilę nastała cisza dopóki nie wydusił z siebie:
- Poniekąd...
- To dlaczego nie mogę o tym wiedzieć, przecież to też moja sprawa!
- Nie możesz wiedzieć i tak już wiesz za dużo! Słuchaj ty nie powinnaś się w ogóle dowiedzieć, że takie coś istnieje. Kiedyś wszystkiego się dowiesz, obiecuje.
- A kiedy to nastąpi?
- Jak przyjdzie odpowiedni moment, a teraz koniec tematu. - powiedział stanowczo chłopak. Resztę drogi przeszliśmy w ciszy.
**************************************************************************
Cały czas myślę o tym co się wczoraj wydarzyło. Czemu nie mogę wiedzieć co to jest to całe ,,Hi Sisters"?! Zwłaszcza, że ma to związek z moimi rodzicami. No kurwa! Ale w ogóle o co z tym chodzi? Muszę się spytać Patryka. Może on mi wszystko wytłumaczy. Mam przynajmniej taką nadzieję.
- Wiktoria! - wrzasnęła moja nauczycielka. No tak zapomniałam, że jestem w szkole.
- Yyy tak?
- Nie tak tylko słucham. Proszę powiedz mi jaki jest wzór sumaryczny amoniaku, jego masę cząsteczkową i dlaczego się tak nazywa.
- NH3, 17 u, salmiak czyli chlorek amonu, otrzymany został ok. 332 roku p.n.e. z w pobliżu świątyni w na terenie dzisiejszego Egiptu . Stąd pochodzi nazwa „amoniak" używana w różnych formach w większości języków świata. - odpowiedziałam. Chemie to akurat mam w małym palcu. Jestem tak dobra, że kiedyś miałam iść na olimpiadę krajową ale niestety moja opiekunka się nie zgodziła. Nie mówię o Zuzi tylko o takiej jednej lafiryndzie, którą miałam w podstawówce. Cała klasa spojrzała na mnie z zdziwionymi minami, łącznie z nauczycielką.
- Em dobrze... 5.
Zadzwonił dzwonek.
- Stara z kąt ty to wiedziałaś? - spytała Hania gdy wychodziłyśmy z klasy.
CZYTASZ
Missing siblings
Fiksi PenggemarWiktoria Bochniach to szesnastoletnia zwyczajna dziewczyna mieszkająca w sierocińcu od urodzenia. Nie miała łatwego życia. Było jej bardzo ciężko. Wszystko zmienia się gdy zaczyna nowy rozdział w swoim życiu idąc do 1 klasy liceum. Poznaje tam Bartk...