•Dna testi
Başladığınız tarih?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum canlar.
Keyifli okumalar...
Uzaklardan gelen ses uykumu bölmeye yetmişti. Daha fazla dayanamayıp gözlerimi açtım. Bugün Cumartesiydi ve uyku vaktiydi bana göre.
Ama planlarım hiç bu yönde ilerlememişti.
Daha fazla duvarla bakışmadan banyoya girip kişisel işlerimi kısa sürede hallettim.
Çıktıktan sonra makyaj masamın önüne gelip yüzümü nemlendirdikten sonra gözümün altına kapatıcı sürdüm. Kirpiğime maskara sürdükten sonra dudağımı hafif renklendirdim.
Üzerime dar belimin inceliğini gösteren crop giyip altıma da mavi kot pantolon giydim. En son üzerime kısa kollu mavi kot pantolonuma uygun bir gömlek giyerek kombinimi tamamladım.
Beyaz spor ayakkabılarımı da giydikten sonra aynadan kendime son kez bakıp aşağıya indim. Kahvaltıyı bugün ben hazırlayacaktım.
Mutfağa girip ilk çay için sıcak su koydum, ardından kahvaltılıkları tek tek masaya koyduğumda menemen yapmaya karar vermiştim. Kısa sürede el çabukluğuyla onu hallederken bir yandan da çayı koymuştum.
Arka cebimdeki titreşimle çaydanlığı mutfaktaki masanın köşesine koyup telefonumu çıkardım. Bilinmeyen numara arıyordu.
Telefonumu açıp kulağıma götürdüğümde bir kadın konuştu. "İyi günler efendim. Hazan Yılmazsoy ile mi konuşuyorum?"
"Evet."diye cevapladım hiç beklemeden. "Buyrun benim."dedim sakince.
"Hazan hanım, nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama..." Sesi tereddütlüydü. Gerçekten de nasıl söyleyeceğini bilemiyor gibiydi.
"Dinliyorum."
"Öncelikle lütfen sakin olun."
"Ben zaten sakinim hanfendi, asıl siz sakin olun ve ne söyleyeceksiniz bir an önce söyleyin."
Sinirlenmeye başlamıştım artık.
"17 yıl önce bebeklerin hemşire tarafından karıştırıldığı tespit edildi. Kardeşinizin velayeti sizin üzerinde olduğu için sizi aradık."
Duyduklarımla sinir sayım artarken ne dediğimi bilmiyordum. "Siz benle dalga mı geçiyorsunuz lan! Gelmiş diyorsun kardeşin karışmış, dizi mi çekiyoruz hanfendi!"
"Maalesef gerçek efendim, böyle bir şeyin olmasından şüpheleniyoruz. Rica etsem gelir misiniz bugün hastaneye? Saat 12 gibi. Dna testi yapılması gerekiyor."
"Geleceğim tabi. Bekleyin siz, eğer gerçekten böyle bir şey varsa hastaneyi başınıza yıkacağımdan hiç şüpheniz olmasın. Hadi eyvallah!"
Belki kaba konuşmuştum ama hiç de normal birşeyden bahsetmiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCI
Teen FictionNormal gerçek ailem kitabıdır. Lakin farklılıkları ile... Bu kitapta başrol karıştırılan kızımızın ablası. Güçlü kadın karakter görmek istiyorsanız bu kitap tam size göre.