8.BÖLÜM

867 68 57
                                    

Sonunda bölüm atabildim.

Biraz kısa bölüm ama yazamadım. İlham gelmedi.

Neyse keyifli okumalar diliyorum.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın canlar ❤️

Oy ve yorum yapmayı unutmayın canlar ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçekler

Hakim bakış açısı

"Şerefsiz."diye mırıldandı koşarken. Sokağın başına gelmişti. Etrafa baktı, kimse yoktu sokakta. Sıkılaşan göğsünü tuttu. Kendini duvara yasladı. Caddeden bakıldığında görünmüyordu. Bu iyiydi. Kendini görünmez hissediyordu.

Sağ cebinden tuşlu telefonu çıkardı. Sağ taraftaki tuşa basılı tutunca ekran aydınlandı. Ardından bir tuşa basarak aramalara girdi ve aramak zorunda olduğu kişiyi aradı.

Telefonun çaldığına dair yazıya bakarken bir ses duydu. Gözlerini kapadı. Yakalanmış olamazdı. Ayakkabılarını çıkararak eline aldı ve telefonu cebine soktu. Bulunduğu sokağın çıkmaz sokak olduğunu yeni farkediyordu. Yukarıya baktı. Gözü bir kaç saniye çamaşırların serili olduğu balkonda takılı kaldı.

Kafasında bir ampul belirdi ve hiç düşünmedi. Fazla vakti yoktu. Adeta bir kertenkele 🦎 misali duvar tırmanırken ayakkabılarını yavaşça ses çıkarmadan ve bi o kadar da isabetli bir şekilde fırlattı. Tırmandı ve balkona ulaştı. Bacaklarını diğer tarafa geçirirken koşma sesi duydu.

"Kahretsin! Nereye kaçtı bu adam?" Adamın serzenişte bulunduğunu gördüğünde sağ dudağı kıvrıldı. Sesini çıkarmadan adamın onu arayış çabasına güldü.

"Bekle tatlım, balkonda ki çamaşırları toplayayım da sonrasında bakarız... Ama gecenin bilmem kaçı.. sanane niye uyumadığımdan... istediğimle sevişirim ben.. Tamam ya şunları toplayayım ben sonra rüzgardan uçarlar falan. Sonra gelirim... Söz gelicem bitanem..."

Duyduğu kadının sesiyle dişlerini sıktı. Sıkışıp kalmıştı burada. Üst kata tırmansa adam onu görürdü.

Şuan tek umudu adamın bir an önce gitmesiydi.

"Ay Asaf'ın nereden haberi olacak kız, sevgilisinin yanında fingirdiyordur yine. Ne beni ne de kızını önemsiyor beyfendi... Hı hı.. Örgüt mü ne varmış, kız da savcıymış.. Anlayacağın pek işe yarar. Asaf o kız sayesinde zaten örgütte. Kızın adı mı? Neydi ya? Hıh hatırladım. Hazan Yılmazsoy, kıza da yazık sevgilisinin örgüt için onunla birlikte olduğunu öğrenirse..."

Adam gitmişti, kurtulmuştu. Ama kadının dedikleri dikkatini çekmişti.

Hazan Yılmazsoy diye mırıldandı ağzının içinde. Bu ismin ona nereden tanıdık geldiğini anlamaya çalıştı.

SAVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin