Selam gençler.
Üçüncü bölüme geldik.
Keyifli okumalar...
•Hain
Hayat zordu.
Çok zordu ona göre.
29 yaşına kadar gelmişti, kardeşlerine hem anne hem de baba olmaya çalışmıştı. Ergenliğini doya doya yaşamak yerine kardeşlerine bakmış, her zaman arkalarında olmuştu.
Daha çocukken kardeşlerine bakmıştı.
Onların yeri her zaman farklıydı. Çünkü onlar kardeşleri olmaktan çıkmış çocukları olmuştu. Ya da o öyle hissediyordu.
Anne ve babasını ne kadar özlesede geri gelmeleri mümkün değildi.
Gözlerini masada gezdirdi. Şuan kardeşlerinin yanında olması gerekiyordu.
"Albayım?" Sorarcasına karşısındaki adama baktığında sert sesi ve dik omuzlarıyla odadakilerin dikkatini çekmişti.
"Hazan Hanım..."dedi albay ve sustu. Nasıl anlatacağını ya da nasıl söyleyeceğini bilmiyordu.
"Dinliyorum Albayım. Tereddüt etmeden söyleyin lütfen."derken odadaki diğer askerlere bakmıştı.
Albayın derin bir nefes aldığını gören Hazan yerinde dikleşti. "Savcım..."diyerek söze başladığında önündeki dosyayı bakması icin önüne uzatmıştı. "Orada son zamanlarda, iki ay içerisinde, tespit edilen vatan hainleri var."
Kaşları çatıldı. Önündeki dosyayı açtı. "18 kişi var burada. Hepsi vatanına nasıl ihanet etmiş?"
"Yüklü bir para karşılığında..."
"Ne kadar yüklü?"
"100.000 dolar."
Dosyadaki isimlerin açıklamasını okuduğunda karısı hamile olanlar, annesi hasta olanlar ya da çocuğu olanlar olduğunu gördü. "Bu demek oluyor ki hâla aramızda hain olabilir. Doğru muyum?"
"Bizde bundan şüpheleniyoruz."diyen adamla ne olacağını anladı Hazan.
"O zaman başlayayım ben anlatmaya."diyerek masadaki herkeste göz gezdirdi.
"18 kişi burada hain çıkıyorsa eğer..." Bir kişiye baktı. Masaya oturduğundan beri dikkatini çeken kişiye. "Bu masada da hain çıkabilir."
"Ne diyorsunuz siz savcım."diyen albaya bakmadan "doğrusunu diyorum albayım."dedi. Gözlerini hala o askerden çekmemişti.
Askerin gözlerini kaçırmasıyla o da albaya baktı. "Bu karargahtaki bütün askerlerin sicili özel hayatı incelemeye alınacaktır. Bundan sonra kimse toplantı odasına ya da albayın odasına istediği zaman giremeyecek." Albaydan da şüpheleniyordu fakat dile getirmesine gerek yoktu. "Ayrıca temize çıkana kadar göreve çıkılmaması gerek. Bu süre zarfında kimsenin düzeni değişmeyecek, yine sabah gelip akşam çıkacaksınız. Telefonlarınız dinlemeye alınacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVCI
Teen FictionNormal gerçek ailem kitabıdır. Lakin farklılıkları ile... Bu kitapta başrol karıştırılan kızımızın ablası. Güçlü kadın karakter görmek istiyorsanız bu kitap tam size göre.