6.BÖLÜM

813 60 10
                                    

Evett canlar.

Bölümü yazıyorum şuan.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ❤️

Keyifli okumalar...

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ödül






🌍

İnsanoğlu acımasızdı.

İnsanoğlu bencildi.

Sadece kendi çıkarları için vatanını satacak kadar namussuz bir o kadar da şerefsizdi.

Şuan herkes bahçedeydi. General, Albay, Binbaşı, Yüzbaşı, Üsteğmen, Teğmen ve daha birçok rütbeden asker omuzları dik bir şekilde duruyordu.

Herkes tim olarak sıraya girmişti. Komutanları en başta timlerini temsilen duruyordu.

General'in sol tarafında ben dururken sağ tarafında Albay duruyordu. Ve karargah son derece sessizdi.

Herkes merak ediyordu. Aniden kırmızı alarm verilmiş herkes toplanmıştı.

Derin bir nefes çektim içime. Üzerime siyah takım vardı ama ceketini çıkartmış heryerde giymediğim cübbemi giymiştim.

Bu şekilde onca askerin arasında hele ki General'in yanında durmam oldukça dikkat çekiyordu.

Kimse konuşmaya cesaret edemiyordu, öyle bir andı.

General'den bir boğaz temizleme sesi duydum. Ardından ellerini arkadan birleştirdi ve öne çıktı. "Asker!"diye öyle bir bağırdı ki sese duyarlılığı olmayan biri şuan sağır olmuştu. 

Zaten omuzları dik olan askerler iyice dikleşti, kimisi telaşlıydı, kimisi olayı anlamaya çalışıyordu. Kimisi ise sadece izliyordu.

"Son bir kaç aydır yaşadıklarımız hepimizi yordu. Başta 18 askerimizin esir düştüğü gerçeğiyle yanıp kavrulurken beklenmedik bir şey oldu." Sesi yaşına rağmen oldukça güçlüydü. Bahçenin dışından bile duyulabilirdi.

"18 askerimizin vatana hainlik yapıldığı tespit edildi. Zaten yanıp kavrulan yüreğimiz daha da yandı, İçimizdeki nefret gün geçtikçe büyüdü koca bir taş oldu. Hepimiz yorulduk... Günlerce onları dağda aradınız. Şehirde aradınız... Ama en çok yorulan bir kişi daha var."

Bir anda arkasını döndü. Bakışları bende dolaşırken başımı salladım hafifçe. General yanımda duran albaya döndü. Adımladı ve tam karşısında durdu.

SAVCIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin