****
✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧Lucas ile yine paddock'da blog sayfamız çıkarabileceğimiz malzeme arayışındaydık. Yarışa henüz 3 saat varken burda pilotların gelişini turnike girişlerinde beklemek cidden kimi zaman sıkıcı oluyordu fakat şu an Monako'nun tam göbeğindeydik ve F1'i azıcık bile takip eden birisi Monako yarışlarının diğer yarışlardan ayrı geçtiğini bilirdi. "Ashley, cidden bu kadar erken gelmek zorunda mıydık?" sıkıntı ile derin bir iç çeken Lucas'a baktım cidden bu saatlerde bu yakıcı Monako güneşinin altında ezilmek kolay değildi, "Lucas biliyorsun yakaladığımız ilk pilota sorular sormamız ve onları turnike girişinde görüntülememiz önemli, anlık bilgi aktarımı yapmalıyız." Lucas ile global kesime formula1 anlattığımız ve paddocktaki insanların bile bildiği bir blog ve motorspor içeriklerini çektiğimiz bir sayfamız vardı, hemen hemen burdaki tüm pilotlar ve çalışanlar bizden ve sayfamızdan haberdardı bu yüzden bize ellerinden geldiğince basın malzemesi vermekten kaçınırlardı, hepsi biliyordu ki bizim duyduğumuz bir sır asla iki kişi ile sınırlı kalmazdı ;)
Lucas bir anda merceğinin odaklaması ile gözlerim hemen turnike girişlerine kaydı, McLaren'ın altın çocuğu Lando Norris padoğa giren ilk ismimizdi mikrafonumu elime sıkı sıkıya almamla Lando'nun yanına yürümeye başladım. Adımlarımı hızlı hızlı atıyor ona yetişmeye çalışıyordum "Lando, bir kaç sorumuz var lütfen cevaplar mısın?" Lucas bu sırada bir kaç kare fotoğraf çekiyor ve peşimden yürüyordu "Ashley şu an hiç sırası değil toplantıya geç kaldım!" Lando hızla yanımdan ayrılırken gitmeden önce omzuma dokunmuş ve McLaren garajına geçmişti. Samimi olduğum iki pilottan biriydi, çoğu zamanda onun yeni WAG iddialarını ben basına yayardım ve bu ondan pek hoşnut olmazdı "Hadi ama Norris hep aynısını yapıyorsun!" Lando bu dediğime kıkırdayıp arkasını dönerek el salladı "yarıştan sonra yanıma uğra seni eve ben bırakırım!!" göz devirerek ona el salladım ve o ise içeri çoktan girmişti "Lucas tekrardan turnikeye dönme niyetim yok canlı yayını başlatalım şu an fotoğraf ve röportaj almak için iyi bir vakit değil sanırım" Lucas beni onaylar şekilde başını sallayarak kamerayı ve canlı yayın sistemini kurmaya başladı ben ise görmeye alışık olduğum ortamı biraz daha ezberlemek istercesine süzmüştüm oldukça fazla insan vardı Bakü gp'de olduğu gibi paddock yine ana baba günüydü bunun tabiki Monaco oluşu ile ilgisi vardı ama yine de Media ekibi olarak kalabalık görmek istediğimiz bir tablo değildi. "Ashley hazırsan başlıyoruz?" mikrofonu tekrar sıkı sıkıya tutup saçlarımı düzelttiğimde başımı onaylar şekilde salladım "hazırız" lucas başını sallayarak kameranın düğmesine bastı "3..2..1.. kayıt".
☆
merhabalar bir yola çıktık umarım elimize yüzümüze bulaştırmayız
yorumlarınızı esirgemeyin bu bölüm biraz kısa oldu ama olayları kavramanız uzun sürmeyecek
love you guysss🎀🏎️🫧✨😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we were born to die ☆ Charles Leclerc
Fanfiction"Hepimiz ölmek için doğduk Perceval"