Tanışma

79 5 3
                                    

Asya kolumdan tutup çekiştirerek bedenimi sarsıyorken sadece susarak onun komik hallerini izliyordum. Abisiyle tanışmam için beni zorlamasını anlayamıyordum hergün her saat beni abisiyle güz göz etmeye çalışıyordu. Abisinin sevgilisi olmadığı için beni abisiyle shipliyordu.

"asya yeter artık zorlama kızım tanışmak istemiyorum" desemde hiç bir şekilde kendimi ifade edemiyor anlatamıyordum

"Gökçe lütfen ya alt tarafı konuşacaksınız"

"Ya istemiyorum belki" asya boş gözlerle bana bakıp yalvarıyordu. Ben ise hayır deyip ısrar etmekten başka birşey yapmıyordum

Kapı çalınca asya koşarak kapıyı açtı.
Karşısında gördüğü kişiyle mutluluktan havalara uçmadığı kalmıştı.

"Canım abiimm nerede kaldın" diyerek abisine kocaman sarıldı
Abisi beni görünce şok içinde kalmıştı
Aynı şekilde bende şok içinde kalmıştım çünkü Asya'nın abim diye bana tanıştırdığı kişi benim geçenlerde arabasına çarptığım kişiydi ve çok büyük bir iş adamıydı?

Ömer bey içeri girdi duvara sırtını yaslayarak kollarını göğüslerinde birleştirdi ve bana baktı. Gözlerimi irice açmış Ömer Beye bakıyordum. çünkü arabasına çarptığım biriyle tekrar karşılaşabileceğimi asla düşünmemiştim
Ömer bey karşımda şaşkın bir şekilde ona bakmamı gülerek izliyorken ben olduğum yerde put kesilmiştim.

Asya bir bana bir de abisine bakıp olayları anlamaya çalışıyordu. "Gökçe kanka ne oldu?"

Şok icinde kalmış konuşamamıştım eğer hemen burdan gitmezsem asya beni abisine sevgili yapacaktı. Böyle bir şeyin olmasına imkan yoktu asla izin vermezdim

"Bir şey yok abicim Gökçe biraz strese girdi sanırım" asya anlamayarak abisine bakarken ben kafamı anlamayarak ömer beye çevirdim. Belki de arabasına çarpan kişinin ben olduğumu Asya'ya anlatmazsam Ömer bey ben gidince Asya'ya çok farklı şeyler anlatabilirdi.

"Abi hiç birşey anlamadım neden şaşırdın arkadaşımın Gökçe olmasına? Ayrıca sen adını nereden biliyorsun" asya sakin bir şekilde neler olduğunu anlamaya çalışırken benim konuşmam gerekiyordu. Hemen konuşmaya atladım.

"Şey senin abinle geçenlerde tanışmıştık da o yüzden şaşırdım"

Asya şaşırarak konuşmaya başladı "bilmiyordum ne güzel işte konuşun sohbet edin biraz" deyip abisine göz kırpınca Ömer bey sinirli bir şekilde Asya'ya bakarak konuştu çünkü Asya'nın ne yapmaya çalıştığını anlamıştı "Asya ben gidiyim sen arkadaşınla otur"

"Hiç gerek yok ben şimdi giderim zaten" deyip çantamı aldım ve kapıya yöneldim

"Gökçe kanka biraz kalsaydın ya"

Kapıyı açacakken Ömer Bey sessiz bir şekilde yanıma yaklaşarak konuşmaya başladı "bencede kanka kalsana ya burda"

Şaşırmış bir şekilde tam yanımda olan Ömer beye şaşkınlıkla bakınca dudağı hafif yukarı kıvrıldı

"Hatta istersen burda kalabilirsin Gökçecim sen benim odamda kalırsın" bu cümleyi duyunca kaşlarımı çatarak Ömer beye yuh artık bakışı attım. Asya'nın yanında bu cümleyi kurması sinirimi bozmuştu. Şu an ne yapmaya çalıştığını anlamakta zorluk çekiyordum.

"Nasıl yani Ömer bey?"

sessiz bir şekilde kulağıma nefesini vermeye başlayınca tüylerim ürpermişti. "Seni bulamayacağımı mı zannettin?" deyip kulağıma fısıldadı. Yüzünü kulağımdan çekerek yüzüme sert bir şekilde baktı. Birşeyler ima ediyordu bunu anlayabiliyordum. Sonuçta arabasına çarpıp arabasının sorunlarını ödememiş kaçmıştım. Büyük ihtimalle uzun bir süre beni arıyordu ve şu an asya sayesinde beni bulmuştu. Beni bulduğu için tekrar kaçmama izin vermeyecek daha büyük borç ödettirecekti.

Kaşlarımı catmaya devam ederek "siz birşeyler mi ima ediyorsunuz Ömer bey?"

"Asya ya herşeyi anlatmamı ister misin?"

"Eğer bir şey anlatırsanız."

"Ne olur acaba herşeyi anlatırsam?"

Asya köşeden bize bakıyordu çünkü şu an olduğumuz durum evliymişiz gibiydi. Asya hafif öksürerek gözlerini üzerimize dikti. Ömer beyle o kadar yakındık ki olduğumuz durumu anlatamazdım. Ben geri çekilerek Asya'ya el sallayarak kapıdan dışarı çıkarken Ömer beye son kez bakarak kapıdan dışarı çıktım.

                              ****

Nefretin aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin