Dün yaşanan olaydan sonra ne asya ne fırat ne de Ömer ile hiç konuşmamıştım. Aslında Asya'ya yazmıştım fakat o görmemişti. Büyük ihtimalle alçak abisi kızı zorluyordu!
Daha fazla dayanamayarak telefonumu komidinden aldım ve salona geçerek Ömer'e mesaj atmak için koltuklardan birine oturdum. Gerçekten yazmak benim için zor olsa da asya için bunu yapmak zorundaydım çünkü Asya'yı merak ediyordum.
Siz: Ömer lafı uzatmayacağım. Asya'ya söyler misin mesajlarıma baksın
Ömer: asyanın telefonunu aldım kardeşime yazdığını görmeyeceğim.
Siz: Ömer ne yaptığını zannediyorsun?
Ömer: ne yapıyormuşum
Siz: kardeşini benim yüzümden bu şekilde cezalandıramazsın
Ömer: seni ilgilendiren bir şey değil bence
Siz: bak Ömer bana her ne kadar kızsan da Asya'ya karışmaya hakkın yok
Siz: eğer o kızın telefonunu vermezsen sana yemin ederim ki
Siz: gider Asya'ya beni zorla öptüğünü anlatırım
Ömer: anlatamazsın
Siz: emin olma
Siz: eğer asya mesajımı görmezse sana çok ciddi söylüyorum bunu yaparım
Ömer: istediğin sadece bu mu?
Siz: evet kızın telefonunu ver sana yazmayacağım
Siz: yazmaya meraklı değildim zaten asyayı merak ettiğim için yazdım
Ömer: fazla konuşuyorsun
Siz: Ömer dayak mı istiyorsun!
Siz: bana inanacağın yerde sapığın tekine inandın ve bana iğrençsin dedin!
Siz: tek dediğin bu olsa gerek
Ömer: ne malum adamın yalan söylemediği!
Siz: madem öyle neden beni öptün!
Siz: madem igrenecek bir insanım beni öpmeye neden yeltendin!
Ömer: bu konuları tekrar açma Gökçe
Siz: niye bana değilde ona inandın Ömer!
Siz: gözünde bu kadarlık mıydım
Siz: madem ben önceden de iğrenç biriydim neden öptün beni!
Siz: gönül eğlendirmek için mi yoksa sikip attığın escortlara benzettiğin için mi!
Siz: cevap ver bana
Ömer: seviyorum çünkü lan seni !
Ömer: seni yerlere göklere sığdırmayacak kadar seviyorum!
Ömer: anladın mı sebebini şimdi!
Ömer: seni o kadar çok seviyorum ki sevdiğim kadının böyle birşey yaptığına inanmak emin olmak için öyle söyledim!
Ömer: yeter tamam yeter demek ki sevgi nedir bilmiyormuşum ki seni yanlış sevmişim!
ÇevrimdışıSiz: ne demek bu Ömer?
Siz: sen ve ben?
Siz: alakamız olmayan iki insanız sadece
Siz: Ömer bak buraya
Telefonu koltuğa bırakıp boş boş karşıya bakmakla yetindim. Ne demekti ki bu? Beni mi seviyordu yani? Kafamda delicesine soru kalmışken ben tek soruda takılı kalmıştım. O da beni niye sevdiğiydi. Ben ne yapmıştım ki? Gerçekten anlam verememiştim.
Kendime gelmek için dışarı çıkacaktım. Bu yüzden odama gidip siyah kısa etek ve üzerime crop giymiştim. Dışarı çıkmak üzere ayakkabılarımı giyip kapıyı kapattım.
****
Tek başıma gezmek istesem de asyayı fazlasıyla merak ediyordum. Bu yüzden evlerine gidecektim. Evinin önüne geldiğimde derin nefes alarak kapıyı üç kez aralıklı tıklattım. Kapıyı yine Ömer açmıştı. Başımı biraz yere eğerek bakışlarımı kaçırdım. Niyeyse bakamıyordum. Konuştuğunu duyunca suratına anlamını bilmediğim bakış atmıştım. "Neden geldin?"
"Asya için geldim"
"Anladım" eliyle içeriyi işaret edince içeri sakince girdim ve asyanın yanına gitmek için yukarı çıkacaktım ki asyanın aşağı inmesiyle konuştum.
"Asya güzelim iyi misin?"
"Neden iyi olmayacakmış ki dövdüm mü sanki onu!" Bunu söyleyen Ömer'e kısa bir bakış attım. Asya koltuklardan birine geçince yanına oturdum.
"Asya iyi misin?"
"İyiyim birşey yok"
"Mesajlarıma niye cevap vermedin?"bunu söylerken karşımda olan Ömer'e imalı bakış attım. Anlamıştı belli ki çünkü gözlerini kaçırıyordu. Ya da beni sevdiğini söylediği için utanıyordu. Bilemiyordum artık.
"Abim telefonumu almıştı ama kısa süre içerisinde odama getirip benden özür diledi"
"İyi yapmış!"
"Gökçe dışarı çıkabilir miyiz?"
"Hava mı almak istiyorsun?"
"Evet biraz bunaldım evde"
"Tamam gel çıkalım konuşuruz biraz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefretin aşkı
General FictionGökçenin en yakın arkadaşı Gökçeyi abisiyle tanıştırmaya karar verir. Gökçe arkadaşının abisini görünce şok içinde kalmıştır çünkü abisi onun geçenlerde arabasına çarptığı kişidir ve ünlü bir iş adamıdır. bu yüzden çok fazla kavga etmeye başlarlar...